34 732 besökare online
1 095 829 medlemmar • 57 115 338 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Sex Eskortservice och prostitution Prostitution: recensioner
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Fidelio69
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av dojaja
Gubbar,

jag vet inte hur många av er sitter i detta forum men snittåldern på besökarna måste ligga runt 50, eftersom de antal män man mött i korridorerna och i väntrummen över åren har varit äldre gubbar.
Nå ja, det är inte det som är problemet utan ert jäkla tjat och ignorans.
Senast det begav sig låg jag i ett rum och hade en skön massage tills en gubbe steg in i lokalen och försökte tjata till sig en HE direkt.

Förstår ni inte att dessa kvinnor är MÄNNISKOR? Vad är ert problem, hur kan ni ens försöka tjata till er HE innan ni ens ha betalat för själva massagen? Ni kan åtminstone försöka viska lite och inte störa andra besökare i salongen.
Man blir man verkligen ledsen och ibland skäms jag, även om jag vet att vi alla inte är likadana.
Massagen jag hade var verkligen behaglig och skulle leda till en förmodad FS som situationen utvecklade sig, men tyvärr förstördes den av en ignorant person.

Skärpning.

Mvh,
Dojaja
Tror du missade målgruppen för tillrättavisningen. De gamla svettiga gubbarna som beter sig som as har nog inte ens internet, ännu mindre konto på Flashback. Det är VHS/runkbås-publiken du vill rikta utskällningen till, inte oss unga snygga gentlemän. Live long and prosper.

dojaja
Medlem
dojajas avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Fidelio69
Tror du missade målgruppen för tillrättavisningen. De gamla svettiga gubbarna som beter sig som as har nog inte ens internet, ännu mindre konto på Flashback. Det är VHS/runkbås-publiken du vill rikta utskällningen till, inte oss unga snygga gentlemän. Live long and prosper.

Underskatta inte 50+arna. Jag vet några "gubbar" som använder flashback (oklart om de är i denna tråden), så jag vet att dom finns där.

RuneRusk
Medlem
RuneRusks avatar
Citat:
Underskatta inte 50+arna. Jag vet några "gubbar" som använder flashback (oklart om de är i denna tråden), så jag vet att dom finns där.
Jag vet att åldersspannet här är minst 20-70 plus.
Däremot missar du målet med bred marginal. De allra flesta här har stor respekt för damerna och vill förstås kunna bedriva sin lilla hobby utan problem och besvär.

Ingen thaisalong lär uppfylla någon sexuell önskan när den ställs i kassan innan massagen. Det skulle enkelt kunna vara polisen, hyresvärden eller någon journalist. Dessutom blir de tagna för prostituerade, vilket de flesta nog knappast ser sig som.

De du riktar dig mot finns således bland en annan kategori män. Generalisera inte genom åldern.

Fatskull
Medlem
Fatskulls avatar
Citat:
Gubbar,

jag vet inte hur många av er sitter i detta forum men snittåldern på besökarna måste ligga runt 50, eftersom de antal män man mött i korridorerna och i väntrummen över åren har varit äldre gubbar.
Nå ja, det är inte det som är problemet utan ert jäkla tjat och ignorans.
Senast det begav sig låg jag i ett rum och hade en skön massage tills en gubbe steg in i lokalen och försökte tjata till sig en HE direkt.

Förstår ni inte att dessa kvinnor är MÄNNISKOR? Vad är ert problem, hur kan ni ens försöka tjata till er HE innan ni ens ha betalat för själva massagen? Ni kan åtminstone försöka viska lite och inte störa andra besökare i salongen.
Man blir man verkligen ledsen och ibland skäms jag, även om jag vet att vi alla inte är likadana.
Massagen jag hade var verkligen behaglig och skulle leda till en förmodad FS som situationen utvecklade sig, men tyvärr förstördes den av en ignorant person.

Skärpning.

Mvh,
Dojaja

Händer det dig ofta? Aldrig hänt mig, lyckligtvis.
Jag brusar inte upp ofta, men då skulle jag garanterat lämna britsen/madrassen och säga till ordentligt att beteendet inte är ok.

Däremot vet jag att det ringer folk ideligen och ställer frågor om diverse extratjänster. Och att folk beter sig illa när de väl är i rummen, förväntar sig både det ena och det andra. Där spelar ju den här tråden stor roll. Dina berättelser också. Ris till egen rygg.

Poppandepopcorn
Medlem
Första gången jag gör en recension men känner att det är dags efter ett antal besök på salonger runt om i sverige.

Norrort.

Efter 3 dagars arbetspass nere i Stockholmsområdet känner jag både suget och behovet av en massage börjar komma. Jag går in på TMG och väljer en salong med omsorg, den ska ligga nära och gärna ge hintar att det finns bra massage, jag ville även ha en salong med mycket personal så man kan få välja massör eller att man kan få gå därifrån med förhoppningen att få den man vill ha nästa gång!

Jag sätter mig i bilen efter det avslutade arbetspasset och beger mig mot den utvalda salongen. Efter en del krångel och felkörningar då man inte alls hänger med i stockholmstrafiken lyckas jag komma fram och hitta en parkeringsplats.
Jag går in igenom den första dörren och tar av mig skorna i hallen och plingar sedan på den andra dörren för att bli insläppt. Bakom kassan kommer det ut en 60+ gammal Rugguggla med skurmopp och ett leende gåendes mot dörren för att öppna. Börjar fundera på att vända mig om och gå därifrån men innan jag har bestämt mig har hon öppnat dörren och jag har gått in. Hon undrar vilken behandling jag vill ha och efter jag har svarat ropar hon nåt på Thailändska och någon svarar. Ut kommer en otroligt fin välsvarvad tjej som jag uppskattningsvis är runt 20-22. Hon säger något till den äldre och kollar sedan mot mig med ett glatt leende. Hon tar betalt och visar mig längre in i salongen och frågar ifall jag vill duscha.
Jag säger att jag gärna tar en dusch så hon visar mig till badrummet.
Efter duschen visar hon in mig i ett fint rum. Jag lägger mig enligt reglerna här på flashback och inväntar på att massören kommer in igen.

En riktigt bra massage påbörjas och det är överhuvudtaget ingen teasing fram tills vändningen. Vändningen kommer och handduken läggs på igen. Sedan efter hon har böjt det första benet i alla möjliga positioner åker självklart handduken av. Hon fortsätter massera och efter ett tag är jag tvungen att kolla på henne och får då ögonkontakt och båda ler. Hon tar mig på soldaten som har rest sig medans hon masserade benet och frågar om hon kan göra nåt åt det. Jag frågar vad som erbjuds och vi kommer överens om FS. Hon pussar mig på kinden och går sedan ut ur rummet för att hämta gummirocken. Hon kommer in igen och låser dörren för att sedan sakta klä av sig och teasa mig, och vilken kropp hon har! Hon ger mig kondomen och lägger sig brevid mig och börjar kyssa min hals, jag sätter på kondomen och börjar sedan smeka henne samtidigt som jag kysser hennes hals och bröst för att sedan övergå till att pulla henne. Hon verkar njuta. Hon sätter sig sedan på mig och rider mig som ingen annan gjort förut.. Vi byter sedan till doggy och där tar det tyvärr inte lång stund innan jag är tvungen att skjuta i gummit

Vi lägger oss ner en stund och pratar innan hon kliver upp och klär på sig och avslutar med att ge mig nackmassage dom resterande minuterna.
Massören är verkligen oerhört trevlig och envisas med att jag ska ha ett glas vatten så hon går iväg och hämtar det. Efter jag har klätt på mig kommer hon in med vattnet och är fortfarande lika glad. Hon tar mig mellan bena och säger något liknande " He is good" och skrattar och säger att jag måste komma tillbaka igen, visst säger jag och frågar efter hennes namn, hon leder mig ut till entrén och ger mig en kram.

Och sedan efter detta trevliga besök styr jag skutan hemåt.

Svara på ämne
Svara Topp Dela