Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-25, 21:54
  #1
Medlem
krigsoffrets avatar
Tjena Flashback eliten.

Jag tänkte idag ta revanch på min HoN karriär som varit orörd sen 2011.

Drar upp min bärbara dator med tillräckligt bra specs och laddar ned spelet som jag kommer ihåg hur man gör. Till min stora besvikelse efter installationen när jag försöker starta spelet så får jag "FrostBurn" (aldrig sett de förut, misstänker att de köpt Hon, anyway) Frostburn står där i cirkus 30sek sen kastas jag tillbaka till skrivbordet helt tomhänt!

Inget fel meddelande/crashreport w.e.

Någon som har något tips?
Citera
2017-04-25, 22:04
  #2
Medlem
HoN - spelet med diverse konstiga buggar som ingen vet hur de ska lösas. Om du spelade 2011 så minns du säkert "S2 Exception ...". Känner igen något liknande hänt mig någon gång, tror jag löste det genom att starta "...update.exe" i HoN-katalogen.
Citera
2017-04-26, 17:45
  #3
Medlem
krigsoffrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Caeth.
HoN - spelet med diverse konstiga buggar som ingen vet hur de ska lösas. Om du spelade 2011 så minns du säkert "S2 Exception ...". Känner igen något liknande hänt mig någon gång, tror jag löste det genom att starta "...update.exe" i HoN-katalogen.


Provade det, och guess what. Det fungerade! I 1 minut tills jag var tvungen att först logga in sen ta senaste updaten, fair enough tänkte jag, men ikke sa nicke för då väljer HoN update att (svarar inte) på instant.


Suck
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback