2017-04-25, 11:02
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
När argumenten inte håller kör man personangrepp, precis som en pubertal tonåring som inte kan uppföra sig. Iof är ni i Malmö inte kända för någon direkt heder på varesig läktaren eller någon annan stans heller (hånar gnagare för en kille som var nära på att dö i Ystad, gråter sen ut i media om att eran och journalisternas lilla älskling Showan blir hånad: http://www.expressen.se/kvallsposten/sport/showan-om-aiks-han-jag-fick-reklam/).

Nej, ni var inte bra igår! Jag var där på plats och jag såg ett stort gäng eventsupportrar som vart helt tysta vid underläget. Ni har varit helt värdelösa på läktaren de senaste matcherna och sålänge ni vägrar inse det finns ingen chans till förbättring! Varför är det så svårt att inse? Jag tvivlar f.ö. på att du kan kritisera er när ni gör en dålig insats. Citera dig själv när du gjort det och bevisa att jag har fel.
För att vara rättvis så är nygard en balanserad skribent och har förmågan att vara självkritisk. Bara att titta lite på hans inläggshistorik så ser du exempelvis att han var missnöjd med Malmös läktarinsats i premiären i Göteborg.
Citera
2017-04-25, 11:10
Medlem
feed-mes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
För att vara rättvis så är nygard en balanserad skribent och har förmågan att vara självkritisk. Bara att titta lite på hans inläggshistorik så ser du exempelvis att han var missnöjd med Malmös läktarinsats i premiären i Göteborg.
Det kan säkert stämma, men inlägget rör inte han.
Citera
2017-04-25, 11:15
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feed-me
Det kan säkert stämma, men inlägget rör inte han.
Oj, ser det nu och läste helt fel. Bara att bortse från mitt inlägg.
Citera
2017-04-25, 12:43
Medlem
kostymnisses avatar
Nu har jag förvisso varit med när en full buss på bortaresa var nära på fantastiskt men vi var alltså endast 110 pers i Östersund på bortaläktaren. Klart det sämsta bortaföljet på många år.

Visst att Östersund är en jävla håla där det är svinkallt etc men ändå.
Citera
2017-04-25, 15:14
Medlem
ErPupones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kostymnisse
Nu har jag förvisso varit med när en full buss på bortaresa var nära på fantastiskt men vi var alltså endast 110 pers i Östersund på bortaläktaren. Klart det sämsta bortaföljet på många år.

Visst att Östersund är en jävla håla där det är svinkallt etc men ändå.
Ni är skit
Citera
2017-04-25, 17:41
Medlem
SoderortFTWs avatar
göteborg borta!!

Citera
2017-04-25, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalesmale
Missade tv-sändningen när difarna hetsade mot familjeläktaren eller? En ickehändelse förvisso men det var ett jävla hallå när samma sak hände på Tele2 för något år sedan. Jag hade räknat med krigsrubriker i pressen och 100 gråt-tweets från fonzen.

Eller hur?

Väntar ivrigt på att Lars Ohly ska ryta till på Twitter om "DIF-supportrarnas attack mot barnen"...

I övrigt var vi helt OK igår, fina toppar. Snyggt och stilrent tifo. DIF hördes någon enstaka gång över till vår sida, men inget nämnbart öht.
Citera
2017-04-25, 18:41
Medlem
Får lite obskyra Superettan-vibbar när man återigen imorgon ska åka till någon håla där man inte brukar tunnelbana.
Citera
2017-04-25, 18:42
Medlem
triquartistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcly
Eller hur?

Väntar ivrigt på att Lars Ohly ska ryta till på Twitter om "DIF-supportrarnas attack mot barnen"...

I övrigt var vi helt OK igår, fina toppar. Snyggt och stilrent tifo. DIF hördes någon enstaka gång över till vår sida, men inget nämnbart öht.
Satt inga familjer där. Däremot ett par tonårs-pojkar som tyckte det var lämpligt att leka allan när MFF gjorde mål.
Citera
2017-04-25, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bulle65
Såg delar av matchen mellan mff och DIF.
Allt är som vanligt, maff's eventpublik knäpptysta och värdelösa.
Dessutom verkar trumman blivit ersatt med en militärorkester

heif-GEFLE IF 2017 SUPERETTAN

4 500 i publik

bjüv snart på en grusplan nära dig
Senast redigerad av ytmamz 2017-04-25 kl. 19:59.
Citera
2017-04-25, 22:42
Avslutad
Hur ser läget ut för er Hammarby? Hur har intresset sett ut?
Citera
2017-04-25, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ytmamz
heif-GEFLE IF 2017 SUPERETTAN

4 500 i publik

bjüv snart på en grusplan nära dig
Men dom är ju så trogna gick de och läsa förra året i motsvarande tråd för 2016.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in