Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-23, 16:17
  #3001
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadonKing
Cmore fotboll la ner på Rapid, nån annan som har samma problem
Det funkar hos mig 😊
2017-04-23, 17:10
  #3002
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bianqi
Har stora problem med Camdserver. När jag går in på en kanal, åker jag ut efter typ 20 sekunder. Kör Kodi på PC men har även testat GSE IPTV-appen på iPad. Någon mer som har problem med Camdserver. Enligt supporten skulle det vara ett lokalt problem hos bara mig.....
Hos mig fungerar det klockrent.
Kör oxå PC/kodi
du måste ha störningar på din uppkoppling
2017-04-23, 17:56
  #3003
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dickinson
Hos mig fungerar det klockrent.
Kör oxå PC/kodi
du måste ha störningar på din uppkoppling

Tack för svar. Ska undersöka saken
2017-04-23, 18:03
  #3004
Medlem
Hej,

Är oerhört novis när det kommer till detta o tappar bort mig bland alla uttryck och fackspråk, så har svårt att hitta svaret på min fråga här i tråden.
Jag vill få in en massa latinamerikanska kanaler och har googlat mig fram till att "iptv" är det som måste skaffas.
Hur bär jag mig åt för att skaffa en massa latinamerikanska kanaler(google ger mig 0)
förklara simpelt så någon som är supernovis när det kommer till ämnet förstår.
Vad behöver inskaffas, vilka behöver kontaktas, vad behöver jag ha i hemmet etc?
Tackar så hjärtligt för hjälpen.

mvh
2017-04-23, 19:26
  #3005
Medlem
Poddes avatar
Vad har camdserver för adress för mag?
2017-04-23, 20:16
  #3006
Medlem
Nån mer som kör rakt genom tv´n? Eller är en box att rekommendera, tex MAG 254?
2017-04-23, 23:00
  #3007
Medlem
Svammels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av putin4life
Hej,

Är oerhört novis när det kommer till detta o tappar bort mig bland alla uttryck och fackspråk, så har svårt att hitta svaret på min fråga här i tråden.
Jag vill få in en massa latinamerikanska kanaler och har googlat mig fram till att "iptv" är det som måste skaffas.
Hur bär jag mig åt för att skaffa en massa latinamerikanska kanaler(google ger mig 0)
förklara simpelt så någon som är supernovis när det kommer till ämnet förstår.
Vad behöver inskaffas, vilka behöver kontaktas, vad behöver jag ha i hemmet etc?
Tackar så hjärtligt för hjälpen.

mvh

jag har Kodi 17.1 och just fått upp ögonen för detta... googlade i helgen på möjligheterna o hittade ngt som heter http://theplayersklub.us/playersklub/

0m du har Kodi ladda ner denna sourcen och öppna appen . du har 185 kanaler fritt o massvis med latinokanaler
2017-04-24, 16:34
  #3008
Medlem
Inte alls fritt man måste skaffa abbonemang för $5/mån.
2017-04-24, 16:44
  #3009
Medlem
Svammels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK666
Inte alls fritt man måste skaffa abbonemang för $5/mån.


det beror på om man vill ha bättre servrar och några till HD kanaler

du kan välja gratis med om du vill
2017-04-24, 16:59
  #3010
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svammel
det beror på om man vill ha bättre servrar och några till HD kanaler

du kan välja gratis med om du vill
Hittar bara ett alternativ och det är $5 alternativet.
2017-04-24, 17:17
  #3011
Medlem
Svammels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreddyK666
Hittar bara ett alternativ och det är $5 alternativet.


ladda ner appen.. vet inte om du har Kodi.. men jag extraherade den och fylldi i uppgifterna med följande username /password . dimitrology (i både username o password)

sedan startar man om single iptv client och så laddaas det in 300 ngnting kanaler. (ops, när du konfigurerat Single iptv client då högerklickar du på appen Playersklub och fyller i username/password i settings. sedan är det även viktigt att klicka i "clear cache" med annars fylls din hårddisk.

Men nu till det intressanta, jag betalade nyss 5 dollar för jag ville se om det var bang for the buck, och herrejesus, det är det!

494 kanaler , massa HD.. även en fungerande TV guide.. fan detta är ju bättre än jag hoppats på
__________________
Senast redigerad av Svammel 2017-04-24 kl. 17:22.
2017-04-24, 17:20
  #3012
Medlem
Har lagt in appen och fyllt i usename/password i settings med det jag reggade mig med och det funkar inte.
Har testat clear cache etc inget funkar.
Kör inte med Single IPTV Client utan TVheadend + Kodi med pvr.hts addon.
Men det ska väl funka i deras plugin men det gör det inte.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback