5 218 besökare online
1 096 375 medlemmar • 57 132 667 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Sex BDSM, fetischism, parafili och kinky sex
Svara på ämne
Ämnesverktyg
heroinmannen69
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av bustashot
fyfan så vidrigt

"så normala är vi"

Ja, gud så normalt. Något av det vidrigaste jag läst, fick klökningar av det mesta du skrev.

Det tyckte jag me

heroinmannen69
Medlem
Jag använder droger på ett annorlunda sätt

Jag tänder på ta heroin och sedan dra min förhud upp och ner.
Någon mer som jag?

SaltPaLaxen
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av jagvilldo
Jag är kille och tänder som fan på att placera ut några häftstift på en trästol och sen låta tjejen sätta sig på stolen, antingen när hon är helt naken, med bara trosor alternativt med leggings. Hon behöver inte sätta sig ner hårt så det går hål i huden, men bara tanken på att häftstiften trycker in och sticker henne i rumpan är jävligt nice

När hon väl sitter där med häftstiften i rumpan med ett smärtsamt ansiktsuttryck kan man följa upp med valfri aktivitet, typ att suga henne på nipplsen eller trycka in kuken i munnen på henne så hon får njuta lite också Det är även sexigt när hon sen reser sig och man ser häftstiften envist sitta kvar i skinkorna på henne!

Det är väl så långt min sadistiska sida sträcker sig
Har liknande fantasier...kan kåta upp mig till tankar om snygga sexiga kvinnor som sätter sig på diverse vassa objekt. Inga livsfarliga grejer, men typ häftstift, kaktusar ...

Eller typ att göra hennes rumpa till en nåldyna genom att trycka in en massa nålar i baken på henne... aa

Svara på ämne
Svara Topp Dela