5 438 besökare online
1 096 375 medlemmar • 57 132 688 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Droger Tripp- och rusrapporter
Svara på ämne
Ämnesverktyg Betyg: Betyg för ämne: 4,58 i medelbetyg (19 röster).
mermaidmafia
Medlem
Vad är lösenordet till bloggen?
Senast redigerad av mermaidmafia 2016-03-26 kl. 00:21.

SmygEstetaren
Medlem
4/5 kanyler, saknas bara mer text!

FrokenL
Medlem
Att få känna sig älskad av honom är så overkligt.
Jag är så glad att du o jag klickade hjärtat. Kärlek på gamla dagar slår allt!
Du o jag troble ❤️

sstreber
Medlem
sstrebers avatar
Vad heter bloggen?

edit: såg nu.
Senast redigerad av sstreber 2016-03-30 kl. 12:30.

Tr0ble
Medlem
Tr0bles avatar
Nu har jag äntligen kommit ur detta skitliv. Det var substitutions behandling som verkade vara det enda rätta.

Ni andra som också sitter i skiten, försök söka sub/metadon så fort ni kan. Det kommer komma en dag då ni vill skaffa fru/familj och då håller inte detta.

Jag kommer att fortsätta skriva om mitt liv med behandlingen och hoppas verkligen att jag kan få någon annan att välja samma väg.

silberstein
Medlem
silbersteins avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Tr0ble
Nu har jag äntligen kommit ur detta skitliv. Det var substitutions behandling som verkade vara det enda rätta.

Ni andra som också sitter i skiten, försök söka sub/metadon så fort ni kan. Det kommer komma en dag då ni vill skaffa fru/familj och då håller inte detta.

Jag kommer att fortsätta skriva om mitt liv med behandlingen och hoppas verkligen att jag kan få någon annan att välja samma väg.

Fantastiskt roligt att höra! Bra jobbat!

floOris0nfajja
Medlem
floOris0nfajjas avatar
Kul att höra om dina framsteg. Du har verkligen skrivandets gåva. Ta vara på det och kämpa vidare.

al-Faruqi
Medlem
al-Faruqis avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Tr0ble

Härligt! Ska följa din blogg. Mvh

Svara på ämne
Svara Topp Dela
Du betygsatte det här ämnet: