5 275 besökare online
1 096 375 medlemmar • 57 132 672 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Hem, bostad & familj Bostad, hem och trädgård
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Elysia
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av micro113
Fixade du inte att klicka på länkarna? Eller är du bara inte läskunnig?
Du upprepar bara det jag säger, att du kommer få tala med en utredare om du ringer störningsjouren på dagtid. Ringer du störningsjouren t.ex. nu kommer du få information om att du skall tala med en utredare och vart du behöver ringa. De flesta störningsjourer har en kundtjänst som gärna hjälper dig på dagtid, genom att bl.a. tala om för dig vem du skall ringa till.

Citat:
Om du blir störd dagtid, eller har frågor om störningar, kontakta våra störningsutredare.

micro113
Medlem
micro113s avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Elysia
Du upprepar bara det jag säger, att du kommer få tala med en utredare om du ringer störningsjouren på dagtid. Ringer du störningsjouren t.ex. nu kommer du få information om att du skall tala med en utredare och vart du behöver ringa. De flesta störningsjourer har en kundtjänst som gärna hjälper dig på dagtid, genom att bl.a. tala om för dig vem du skall ringa till.
Nej, du påstod att TS INTE skulle ringa sin hyresvärd, utan störningsjouren -- vilket alltså är helt felaktigt eftersom han blir störd dagtid.

Och nej, det är inte störningsjourens kundtjänst du ringer till ...

Numret går till Stockholm hem - inte störningsjouren.
Senast redigerad av micro113 2017-04-23 kl. 13:02.

Elysia
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av micro113
Nej, du påstod att TS INTE skulle ringa sin hyresvärd, utan störningsjouren -- vilket alltså är helt felaktigt eftersom han blir störd dagtid.
Och nej, det är inte störningsjourens kundtjänst du ringer till ...
Nej, jag skrev att man i första hand skall ringa störningsjouren om man har tillgång till en störningsjour. Jag släpper detta nu då vi inte kommer någonvart.

Svara på ämne
Svara Topp Dela