Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-19, 17:49
  #25
Medlem
Jag säger som de andra, utseendet behöver inte alltid vara allt men det ger ju självklart ett stort plus!

Mycket jag brukar tänka på är om man framstår som en intressant person, är du det? det är ju inte så roligt att prata med någon som bara klagar över jobb och sitter hemma hela tiden (nu säger jag inte att du är sån)

Annars så brukar jag tänka på följande:

- att vara glad
- visa dig intresserad av vad personen har att säga
- kroppsspråk
- hållning (som tidigare togs upp)
- bjud på dig själv!!

I övrigt så brukar jag själv inte ragga så mycket, om det händer så händer det!
Citera
2017-04-20, 07:53
  #26
Medlem
UgQvinnas avatar
TS
Precis som andra skriver så är utstrålning och självkänsla attraktivt.

Och det här med skala 1- 10 som
många yngre (antar jag) håller på med.
Smaken är så olika så varför ens hålla på med den?

Jag attraheras t ex inte av fotomodellsnygga killar.
Vet att de anses snygga men noll attraktion för mig.
Ofta lite dryga dessutom...generalisering.
Män ska ha lite "skavanker" , personlighet, utstråla självsäkerhet utan att vara självgoda.

Om du anser dig själv vara en sexa så ser du ju hyfsat bra ut så inte ful?
Citera
2017-04-20, 13:53
  #27
Medlem
Pan-Everts avatar
Fula killar lever i förhållande med tjejer och ibland även med snygga tjejer. Bara att gå ut på stan och titta.

Att det går dåligt på köttmarknaden beror inte enbart på att du är ful. Men är du ful måste du ha ett djävla självförtroende och många andra bra kvalitéer för att ha en chans.

Jag ser inte speciellt bra ut och jag har aldrig haft problem att få tjejer. Flera både längre och kortare förhållanden och många övernattningar med i närmast okända damer.
Citera
2017-04-20, 19:32
  #28
Medlem
Roidberts avatar
Det är svårt att avgöra om du är ful eller ej utan att se en bild, men du kan säkert göra dig snyggare på ett flertal olika sätt, t.ex.:

* Glasögon? Släng dem i soptunnan (eller använd dem åtminstone inte bland folk).
* Svag käklinje? Gå ner i fettprocent för att få en markerad käklinje. Betala för en fettsugning och eventuellt fillers om viktnedgång inte räcker.
* Kraftigt överbett? genomför en käkoperation för att korrigera det.
* Ful näsa? Plastikkirurgi.
* Fula öron? Plastikkirurgi.

Jag är övertygad om att din fulhet går att bota, om du nu är så ful som du tror och det inte sitter i ditt huvud. Tänk på möjligheterna istället för att vara negativ.
Citera
2017-04-20, 20:40
  #29
Medlem
yuptagets avatar
Om där är riktigt ful så skulle jag rekommendera dig att biffa till dig och spara lite skägg, det kommer man otroligt lång med. Skägget döljer dina ansiktsdrag och musklerna ger dig den manliga looken som kvinnor blir helt galna av
Citera
2017-04-21, 12:55
  #30
Medlem
Börja simma 2 gånger i veckan. Din kropp kommer fixa sig, bättre hållning, starkare bål och du mår mycket bättre. Sen slipper du gymmet o alla konstiga kroppsövningar som folk vill att man ska göra. Simma 1 timme per gång, 2 gånger i veckan. Bra hållning ger bra utstrålning, även om du är ful.
Citera
2017-04-21, 13:23
  #31
Medlem
det finns ju tjejer som inte heller ser så bra ut.
de är lika många som killar som inte ser så bra ut.
det finns alltså någon för alla utseenden.
Citera
2017-04-21, 13:36
  #32
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Det är svårt att avgöra om du är ful eller ej utan att se en bild, men du kan säkert göra dig snyggare på ett flertal olika sätt, t.ex.:

* Glasögon? Släng dem i soptunnan (eller använd dem åtminstone inte bland folk).
* Svag käklinje? Gå ner i fettprocent för att få en markerad käklinje. Betala för en fettsugning och eventuellt fillers om viktnedgång inte räcker.
* Kraftigt överbett? genomför en käkoperation för att korrigera det.
* Ful näsa? Plastikkirurgi.
* Fula öron? Plastikkirurgi.

Jag är övertygad om att din fulhet går att bota, om du nu är så ful som du tror och det inte sitter i ditt huvud. Tänk på möjligheterna istället för att vara negativ.
Så du påstår att glasögon är fult?
Det ser jävligt bra ut på vissa killar och jag har till och med fått ragg av en snygg brud enbart för hon tyckte jag såg sexig ut i dom.
Satt den punkten tycker jag inte stämmer.
Citera
2017-04-21, 13:44
  #33
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.LincoN
Så du påstår att glasögon är fult?
Det ser jävligt bra ut på vissa killar och jag har till och med fått ragg av en snygg brud enbart för hon tyckte jag såg sexig ut i dom.
Satt den punkten tycker jag inte stämmer.

Alla ser snyggare ut utan glasögon. Det är nog snarare så att du ser snygg ut trots glasögon.
Citera
2017-04-21, 14:04
  #34
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roidbert
Alla ser snyggare ut utan glasögon. Det är nog snarare så att du ser snygg ut trots glasögon.
Kan ändå inte hålla med dig fullt ut.
Fine, jag ser bra ut med rätt bågar, även utan. Men det finns folk som inte passar utan glasögon, kanske för man är van att se dem med just glasögon på.
Citera
2017-04-21, 14:15
  #35
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meetthefockers
det finns ju tjejer som inte heller ser så bra ut.
de är lika många som killar som inte ser så bra ut.
det finns alltså någon för alla utseenden.

so ? fula tjejer är sjukt kräsna, en ful kille kan knappast vara kräsen idag, ska vara ens glad om ett fetto visar intresse på tinder liksom tror TS får helt enkelt acceptera att är man ful idag och inte har pengar elller nåt annat som lockar så är det nästan omöjligt hitta nån..
Citera
2017-04-21, 14:21
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
so ? fula tjejer är sjukt kräsna, en ful kille kan knappast vara kräsen idag, ska vara ens glad om ett fetto visar intresse på tinder liksom tror TS får helt enkelt acceptera att är man ful idag och inte har pengar elller nåt annat som lockar så är det nästan omöjligt hitta nån..

Eftersom det finns ungefär lika många kvinnor som män i det här landet så borde det gå på ett ut.
Alternativet är förstås att kvinnan väljer att hellre leva som singel än att bli ihop med nån i sin egen liga.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback