• 27 060 online
  • 1 111 988 medlemmar
  • 57 833 964 inlägg
  • 4
  • 5
2014-12-04, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denkmal
Om man på fullaste allvar inte begripit vad som hänt i ett sånt här fall är det nog bättre att hålla sig till indexfonder. För du köpte väl inte Klövern utan att ha gjort en noggrann fundamental analys?

Vad, enligt dig, är en "noggrann fundamental analys"?
Citera
2014-12-04, 19:26
Medlem
Bidragsgivarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denkmal
Om man på fullaste allvar inte begripit vad som hänt i ett sånt här fall är det nog bättre att hålla sig till indexfonder. För du köpte väl inte Klövern utan att ha gjort en noggrann fundamental analys?

Hahaha du är ju bara för mycket!
Citera
2014-12-04, 20:18
Medlem
Scraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-jay
Innebär det alltså att jag inte har förlorat något..? Det enda jag vet just nu är statistiken som portföljen visar och den tyder inte på att jag har mer aktier än vad jag hade igår, endast den stora värdeminskningen...
Chilla en tid så kommer det fixa sig.
Citera
2014-12-04, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P-jay
Vad, enligt dig, är en "noggrann fundamental analys"?
Om du googlar så kanske du kan lära dig något. Börja med att kika igenom balansräkningen och årsredovisningar ett par år tillbaka.

Om du inte kan eller orkar så finns alltid indexfonder.
Citera
2016-02-08, 23:23
Medlem
Bumpar

Någon som vet varför klövern handlas till rabatt, medan alla andra fastighetesbolag på börsen handlas till premie?
Har jag missat något?

Mvh
Citera
2017-04-21, 13:20
Medlem
länge sedan något sagts om klövern, vad säger ni om bolaget? vdn och största ägaren tankar aktier, bolagets substansvärde är över 14kr enligt avanza och aktiekursen är typ 9,2kr tycker själv att detta är attraktivt och förstår inte varför bolaget är så lågt värderat? någon som har en teori?

svolder har ökat sitt innehav med har jag för mig.
Citera
  • 4
  • 5