Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-17, 23:56
  #73
Medlem
Ut å res träffa brudar!! Va med en filippinska ett tag och hitta värmen med deras gemenskap!! Jag har varit mycket deprimerad ska du veta och mått mycket dåligt!! Du ska veta att människor försöker men du kanske inte ser det!! Försök se allt enkelt o hitta en gemenskap som bygger på glädje och sång!!
Viktigaste är att du inte dränker dina sorger i alkohol o droger!! För då kan du må ännu sämre!!
Hitta en bra antidepressiv som tex Paroxetin och försök o mingla lite!!
Köp nya kläder och klipp dig och drick mindre!! Det viktigaste är att du ser det som en rolig grej!! Mina kort på bordet!!
Du måste förstå att glädje är att hjälpa människor och hjälper du prostituerade så blir dem glada och du har chans till en flickvän!! Samma sak som att köpa presenter till en flickvän enligt mig!!
__________________
Senast redigerad av Suigat 2017-04-17 kl. 23:58.
Citera
2017-06-17, 15:56
  #74
Medlem
Centralstimulantias avatar
Du kanske är en äcklig liten bögjävel?
Citera
2017-06-17, 16:23
  #75
Medlem
freddanabcs avatar
Tinder & Dickpics
Citera
2017-07-17, 03:27
  #76
Medlem
Du kanske är en idiot ??
Citat:
Ursprungligen postat av Centralstimulantia
Du kanske är en äcklig liten bögjävel?
Citera
2017-07-17, 03:28
  #77
Medlem
Tack så mycket !
Citat:
Ursprungligen postat av Suigat
Ut å res träffa brudar!! Va med en filippinska ett tag och hitta värmen med deras gemenskap!! Jag har varit mycket deprimerad ska du veta och mått mycket dåligt!! Du ska veta att människor försöker men du kanske inte ser det!! Försök se allt enkelt o hitta en gemenskap som bygger på glädje och sång!!
Viktigaste är att du inte dränker dina sorger i alkohol o droger!! För då kan du må ännu sämre!!
Hitta en bra antidepressiv som tex Paroxetin och försök o mingla lite!!
Köp nya kläder och klipp dig och drick mindre!! Det viktigaste är att du ser det som en rolig grej!! Mina kort på bordet!!
Du måste förstå att glädje är att hjälpa människor och hjälper du prostituerade så blir dem glada och du har chans till en flickvän!! Samma sak som att köpa presenter till en flickvän enligt mig!!
Citera
2017-09-07, 02:00
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xen1cal
Frågan är då, hur många tjejer hade han haft om han inte varit med i Seinfeld?

Men för att vara lite mer on topic, så spelar längd och utseende troligtvis tar igen större roll. Det är snarare vad man utstrålar och vilken social förmåga man har. Är ingen fotomodell själv, men har alltid haft tjejer, som vänner och sexpartners, runt mig. Mitt problem har kanske snarare varit att jag har varit kräsen, utan att egentligen har täckning för att vara det

Ja, då är svaret - en man med bra status, ekonomi osv slår nån som bara har ''längden''
Citera
2018-01-04, 11:37
  #79
Medlem
Tinder funkar, även om det känns tröttsamt och segt.. Sen lär du behöva sänka din standard en hel jävla del också.
Ha bara tålamod, lägg upp bra bilder(varierande bilder) och försöka att chatta en del med tjejerna innan du kmr in på ämnet och försök använda deras intressen/saker du ser på deras bilder som samtalsämnen.
Alltså, inled en konversation och sedan efter ett tag och du försöka smyga in något som "Jag ska vara rak på sak, vad är du ute efter på Tinder?" så kmr du nog få ett svar du får anpassa dig efter.
Citera
2018-01-04, 14:24
  #80
Medlem
secretsexs avatar
Kompis, sluta oroa dig. Var inte desperat. Du kommer att få ligga.

För att boosta ditt ego och stärka ditt självförtroende behöver du göra ett ordentligt avstamp. Gå in i en klädbutik och be dem plocka ihop en outfit som funkar när du "ska ut med en dejt" på en bar och på en avslappnad restaurang. Säg att du vill vara snygg och uppklädd men ändå "casual". Du vill INTE se ut som du jobbar på bank.

Om du har litet bättre ekonomi, gå till en Brothers-butik. Har du tajt ekonomi är det helt ok att gå till Dressman. Båda kedjorna har dedikerad butikspersonal som älskar att hjälpa till att plocka ihop en outfit. Köp ALLT nytt, även strumpor och kalsonger. Kom ihåg att du behöver även ett coolt läderbälte. Viktigt också med skor. Fråga butikspersonalen vilken typ av skor de rekommenderar. Eventuellt behöver du sedan besöka en skobutik. OBS! Viktigt: gå INTE till en HM-butik. Där får du aldrig nån vettig hjälp.

Sedan, när du provat ut och plockat ihop din outfit, gå och köp en ny deo och en Eau de Toilette (EDT) för män. Nu pratar jag inte om Axe, från nån Ica-butik. Gå till ett större varuhus med parfymavdelning, vissa större Åhlénsvaruhus har hyfsat utbud även av herrparfymer. Testa Calvin Klein eller Armani etc. Doften är pricken över i. Kvinnor lägger märke till om du satsat på en exklusivare doft.

Har du rejäl hårväxt på huvudet så besök en bra frisör. Har du litet hår, skaffa en trimmer och snagga superkort.

Skaffa gärna ett coolt halsband + armband (båda läder o metall) och en manlig ring. Smyckena behöver inte vara dyra, bara coola.

När du skaffat en helt ny outfit och look kommer du själv att tycka att du är så ruskigt cool och snygg att du utan problem kommer att utstråla knullbarhet. Tänk att du äger rummet, att du äger baren. Gå rak i ryggen. Slösa med leenden och nicka och le och säg "tjena" när du möter nån i trängseln.

Du äger, mannen!
Citera
2018-01-04, 14:30
  #81
Medlem
InflatableBoppos avatar
Åk till Tyskland prostitution är lagligt i Tyskland du kan välja Nederländerna om det känns mer intressant. När oskulden väl är borta känns det antagligen lättare, självförtroendet ökar och du kan få det lättare att finna en tjej i Sverige.
Citera
2018-01-04, 14:43
  #82
Medlem
EnSpeciellMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skurren83
det kommer DU INTE GÖRA jag lade bara upp bilder på mig och gjorde en ordentlig beskrivning...
om du nu är väldigt desperat så svipema höger på allt med ett par tuttar och en mus.. ser du inte grotesk du så är det bara ett numbersgame med andra ord för eller senare så nappar de.. och kolla youtubevideos hur man pratar med tjejer du kanske har svårt att prata med dem.. tips dem älskar att prata om dig själv så länge du har frågor om dem så kommer det gå bra när ja lärde mig konsten att tala med brudar så sa min "mentor" -du får aldrig slut på saker att säga bara fråga attställa... dem så sköter de de mesta snacket själv.... me andra ord va intresserad av vad dem har att säga även om det e tradigt.. och hymmla inte med att du vill ha sex med dem MEN säg det inte rakt ut... de flesta tjejer vill ha en kille som kan ta för sig så spela inte perfekta pojkvännen som vill vänta med sex tills du gifter dig...


Gå in på en eskortsida, köp en riktigt fin hora. Problemet löst
Citera
2018-01-04, 15:05
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karoo991
Hej! Jag är en kille på 26 år gammal och är fortfarande oskuld ..
Jag är inte äcklig , jag ser ut bra .. jag väger 80 kg och är 170 cm lång ..
Jag är inte säkert om det hände med mig pga att jag är en idiot o vet inte hur kan man prata med tjejerna , eller pga min höjd ,, jag känner att jag är ganska kort .. eller pga att jag är inte svensk ..
Kan ni hjälpa mig är ni snälla .. Vad måste jag göra .. jag behöver sex som alla människorna men får ingenting .. jag bara ser sex filmer o har sex med min hand
Jag tänker på sex hela dagen , särskild oral sex , jag kan inte tänka på något annat .. jag är en läkare o måste tänka på min framtid o att skaffa en familje ,, men tyvärr det kan jag inte göra ..
Jag vill inte betala för sex .. jag känner att det är äcklig ..
Kan ni hjälpa mig ??
Måste finnas hur många syriska kvinnor som helst nu i Sverige. Gå med i en syrisk klubb? Är nog bättre att starta där, än med svenska tjejer som företrädesvis söker svenska killar.
Citera
2018-01-27, 00:42
  #84
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av secretsex
Kompis, sluta oroa dig. Var inte desperat. Du kommer att få ligga.

För att boosta ditt ego och stärka ditt självförtroende behöver du göra ett ordentligt avstamp. Gå in i en klädbutik och be dem plocka ihop en outfit som funkar när du "ska ut med en dejt" på en bar och på en avslappnad restaurang. Säg att du vill vara snygg och uppklädd men ändå "casual". Du vill INTE se ut som du jobbar på bank.

Om du har litet bättre ekonomi, gå till en Brothers-butik. Har du tajt ekonomi är det helt ok att gå till Dressman. Båda kedjorna har dedikerad butikspersonal som älskar att hjälpa till att plocka ihop en outfit. Köp ALLT nytt, även strumpor och kalsonger. Kom ihåg att du behöver även ett coolt läderbälte. Viktigt också med skor. Fråga butikspersonalen vilken typ av skor de rekommenderar. Eventuellt behöver du sedan besöka en skobutik. OBS! Viktigt: gå INTE till en HM-butik. Där får du aldrig nån vettig hjälp.

Sedan, när du provat ut och plockat ihop din outfit, gå och köp en ny deo och en Eau de Toilette (EDT) för män. Nu pratar jag inte om Axe, från nån Ica-butik. Gå till ett större varuhus med parfymavdelning, vissa större Åhlénsvaruhus har hyfsat utbud även av herrparfymer. Testa Calvin Klein eller Armani etc. Doften är pricken över i. Kvinnor lägger märke till om du satsat på en exklusivare doft.

Har du rejäl hårväxt på huvudet så besök en bra frisör. Har du litet hår, skaffa en trimmer och snagga superkort.

Skaffa gärna ett coolt halsband + armband (båda läder o metall) och en manlig ring. Smyckena behöver inte vara dyra, bara coola.

När du skaffat en helt ny outfit och look kommer du själv att tycka att du är så ruskigt cool och snygg att du utan problem kommer att utstråla knullbarhet. Tänk att du äger rummet, att du äger baren. Gå rak i ryggen. Slösa med leenden och nicka och le och säg "tjena" när du möter nån i trängseln.

Du äger, mannen!


Detta kan jag som kvinna skriva under på. Så viktigt med en fräsch look. Har du inte känsla för det själv så betala för att få hjälp. Det gör enorm skillnad.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback