• 27 137 online
  • 1 101 583 medlemmar
  • 57 375 849 inlägg
2017-04-15, 21:52
Medlem
Grodologens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsprutan
Då Rovdjursföreningen numera är uppköpta av WWF, så är säkert den "anonyma personen", en av WWF:s obskyra understiftelser.
På samma sätt som WWF står för finansieringen av APU, via bulvaner.

Sedan WWF lämnat Wolf Association Sweden åt sitt öde (Dumberg va väll för dum?)
Så agerar Rovdjursföreningen som språkrör, bulvan, målvakt, åt storkapitalets propagandamaskin på naturområdet.
SRF har helt enkelt som uppgift att säga/göra sådant som kan störa WWF:s relation till sina viktiga bidragsgivare.
WWF i symbios med Wolf Assosiation Sweden, nu bäste Fettspruta måste du väl ha titta väldigt djupt i glaset. WAS är ju ingen organisation att räkna med, så varför skulle WWf beblanda sig med denna lilla grupp ? Du har blandat korten rejält.
Att du annars gärna går på WAS tillställningar har jag själv sett. Du satt på en bänk utanför en blomsterbutik på Medborgarplatsen i mars 2015, så du finner dem tydligen attraktiva.
Citera
2017-04-16, 00:44
Medlem
Fettsprutans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodologen
WWF i symbios med Wolf Assosiation Sweden, nu bäste Fettspruta måste du väl ha titta väldigt djupt i glaset. WAS är ju ingen organisation att räkna med, så varför skulle WWf beblanda sig med denna lilla grupp ? Du har blandat korten rejält.
Att du annars gärna går på WAS tillställningar har jag själv sett. Du satt på en bänk utanför en blomsterbutik på Medborgarplatsen i mars 2015, så du finner dem tydligen attraktiva.

Avdelningen bristande läsförståelse Läs om, läs rätt.

Vi har tom suttit bredvid varandra på något möte, Grodologen, och undertecknad.
Citera
2017-04-16, 01:03
Medlem
Fettsprutans avatar
Citat:
Länsstyrelsens naturbevakare och en Polis fanns på plats vid ett av de tillfällena. Och jag tänker säga sanningen oavsett vad du tycker. Punkt slut.

Nu ska vi nog tala om för nytillkomna lyssnare, att "sanning" i vargvärnarkretsar, inte nödvändigtvis är det samma som verklighet, som det uppfattas av övrig omgivning.
Citera
2017-04-16, 08:40
Medlem
48ans avatar
Citat:
Bäste Fettspruta, jag vet mycket väl vad jag talar om, då jag varit närvarande vid de jakter där fyra hundar har släppts på vargen. Klart slut !
Du har ju 100 000:- att hämta, varför tvekar du.
Skulle aldrig jag göra.
Citera