Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-15, 15:58
  #253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Jo, vi svenska män har inte alls dåligt rykte i Asien och vi beter oss inte alls förkastligt under våra Thailandsresor där vi köper prostituerade och svenska män importerar inte alls kvinnor från fattiga länder.

Det är bara att läsa på Flashback, Sveriges största forum och se vilken usel jargong som används mot kvinnor.

Dålig jämförelse. Det går liksom inte att jämföra sexköp med sexuella trakasserier och våldtäkt som en stor del av våra invandrare från MENA, Centralasien och Afrika ägnar sig åt. Horor hade funnits i Thailand oavsett om svenskar reste dit eller inte och jag tror inte precis männen som importerar kvinnor från fattiga länder tvingar dom till Sverige, eller? Dessutom är den ena gruppen positiv för landets ekonomi och den andra inte, jag hoppas du förstår vilken.
Citera
2017-04-15, 16:24
  #254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Jo, vi svenska män har inte alls dåligt rykte i Asien och vi beter oss inte alls förkastligt under våra Thailandsresor där vi köper prostituerade och svenska män importerar inte alls kvinnor från fattiga länder.

Det är bara att läsa på Flashback, Sveriges största forum och se vilken usel jargong som används mot kvinnor.


Det finns äckel ÖVERALLT... Men vissa är överrepresenterade i äckelhet! Svenska män brukar inte springa runt och våldta, att det sen kan köpa sex utomlands hör inte direkt till vanligheten..sen kan man inte jämföra att köpa sex med att våldta,tycker jag.. även om det är skitäckligt att köpa sex...
Citera
2017-04-15, 16:59
  #255
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Någon som kan rekommendera 2 st gym som är blattefria i centrala Göteborg?
Bryr mig inte vad det kostar.
Citera
2017-04-15, 17:09
  #256
Medlem
Jag brukade fråga mina arbetskamrater, vad de skulle göra på semestern. Svaret blev ofta, att de skulle resa hem till sitt land.

Om de frågade, vad jag skulle göra på semestern, så visste jag inte riktigt, vad jag skulle svara. Både "jag ska semestra i mitt land", och "jag ska semestra i vårt land", kan ju tolkas som att jag inte tycker, att Sverige är alla invandrares hem.

Ibland avundas jag dem, som på sätt och vis har två länder. Dels deras ursprungsland, och dels Sverige.

Som svensk får man ju ofta höra, att man egentligen inte finns, utan att man är en blandning av allt möjligt.

Däremot verkar det inte finnas några hinder, för att en invandrare är svensk, förutsatt att hen har åkt tunnelbana.
Citera
2017-04-15, 17:28
  #257
Medlem
Ashurbanipal123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlennvonGoteborg
Någon som kan rekommendera 2 st gym som är blattefria i centrala Göteborg?
Bryr mig inte vad det kostar.
Hitta det dyraste gymmet i gbg.
Citera
2017-04-15, 17:29
  #258
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ashurbanipal123
Hitta det dyraste gymmet i gbg.

Hagabadet?
Citera
2017-04-15, 17:34
  #259
Medlem
NineLightsOuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godssouljah777
Usch, här Har vi ett praktexempel på MENA-avskum..ni är så vidrigt äckliga så man vet inte vart man ska ta vägen... inte konstigt att ni i stor utsträckning våldtar ALLT som rör sig! Vi Europeer är mycket finare och inte lika ÄCKLIGT vidriga som er... våra män är vana vid att se lite hud och beter sig därmed inte som vidrigt äckliga ODJUR så fort en ankel visas... därför hör ni inte hemma i Europa då ni inte kan hantera er små fula kukar, lägg band på er,eller åk hem...perversa snuskon har INGET i Europa att göra!
Hehe internet är intressant, man kan ha blont hår och blå ögon och bli kallad neger
Citera
2017-04-15, 17:36
  #260
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abraham321
Var de beväpnade eller vad var problemet? Tvinga de dig läsa koranen?

EDIT: Frågar eftersom de flesta invandrarkritiker påstår sig inte vara rasister, och eftersom de befann sig på en civiliserad plats där de verkar syssla med vad de förväntas sysslas med på sådana platser. Med tanke på att du undrade om det var "över".

Det var väl själva fan vad det ska vara svårt att få in i skallen att människan inte är någon jävla ras, dessutom är det ett tänk som Hitler hade för sig, och alla "antirasister" o övrigt pack är ju fan de själva som delar upp människan i raser.

Ont. Bor också i Skåne, fortfarande 80% svenskar på gymmet tack och lov.
Berikarna som tränar där, verkar dock inte veta hur man tvättar sina kläder, som att gå in i en vägg av svett..
Citera
2017-04-15, 17:38
  #261
Medlem
HighwayDelights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattyxne
Jag brukade fråga mina arbetskamrater, vad de skulle göra på semestern. Svaret blev ofta, att de skulle resa hem till sitt land.

Om de frågade, vad jag skulle göra på semestern, så visste jag inte riktigt, vad jag skulle svara. Både "jag ska semestra i mitt land", och "jag ska semestra i vårt land", kan ju tolkas som att jag inte tycker, att Sverige är alla invandrares hem.

Ibland avundas jag dem, som på sätt och vis har två länder. Dels deras ursprungsland, och dels Sverige.

Som svensk får man ju ofta höra, att man egentligen inte finns, utan att man är en blandning av allt möjligt.


Däremot verkar det inte finnas några hinder, för att en invandrare är svensk, förutsatt att hen har åkt tunnelbana.

Glöm inte bort att dessa as inte förstår att det inte är olagligt att vara dum i huvudet..
Citera
2017-04-15, 18:24
  #262
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Jo, vi svenska män har inte alls dåligt rykte i Asien och vi beter oss inte alls förkastligt under våra Thailandsresor där vi köper prostituerade och svenska män importerar inte alls kvinnor från fattiga länder.

Det är bara att läsa på Flashback, Sveriges största forum och se vilken usel jargong som används mot kvinnor.

Svenskar har faktiskt, knasigt nog, ett ytterst bra rykte i Asien. Tror inte det är särskilt många som köper kvinnor utomlands och det är knappast i närheten av vad asiater eller den inhemska befolkningen i allmänhet gör.

Jag trodde du var för import av personer från fattiga länder? Eller har jag misstagit mig?
Citera
2017-04-15, 18:41
  #263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linsanity
Jo, vi svenska män har inte alls dåligt rykte i Asien och vi beter oss inte alls förkastligt under våra Thailandsresor där vi köper prostituerade och svenska män importerar inte alls kvinnor från fattiga länder.

Det är bara att läsa på Flashback, Sveriges största forum och se vilken usel jargong som används mot kvinnor.

Tyvärr finns det sådana män, som ger Sverige dåligt rykte. Det finns också män, som skriver inlägg om
äckliga svenska "horor" som rasblandar, och hur mycket bättre importerade kvinnor är.

En gång läste jag om en man, som tyckte att thailändskor var mycket bättre än svenskor. Han fortsatte med att säga, att han hade haft fyra thaifruar. Det kanske inte var sant, men när det blir slut mellan en thaitjej och en svensk man, så brukar det inte dröja länge, innan hon har en ny svensk man.

Många vill ju ha en yngre partner, när de kommer upp i åren. Och då är det ju lättast, att ta någon "importerad".

Förr i tiden, fick de oftast hålla till godo med, det de redan hade.
Citera
2017-04-15, 19:10
  #264
Medlem
Louise.potatisgriss avatar
Vill du slippa blattar och negrer så måste du hosta upp ett par hundralappar till i månaden.
Citera
gym

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback