Citat:
Ursprungligen postat av
Doomush
än mera skit som ens du kan tro på
Så vad Catalan jobb i kongo ?
de va inte så att hon va där för att sprida genus giftet och feminism smörja och annat vänster skit till de goda folket av kongo
du skyller all världens elända på mej nu och folk som delar min syn
ja står för att ta hand om
ditt Folk
ditt Land
ditt samhälle
din Ras
din kultur
dina Traditioner
här finns bara krav och ansvarstagande inte någon tid för krig eller rotlösa dårskap som styr världen i dag
ja tillhör den vita rasen och dess folk här som i europa som i resten av västerlandet med stolthet
andra raser ska känna stolthet över va dom är och va dom har åstadkommit som ja över va de vita civilisationen har åstadkommit finns inte hat eller hot här detta är något skit som vänster skriker om
hade min åsikter fått råda så hade de inte varit några krig utan fred och frihet för varje folk som ras i sina länder och delar av världen
Googla Catalan så kan du läsa dig till själv vad hennes FN-arbete bestod av i Kongo.
Fast du står ju inte alls för att ex. ta hand om 50% av "ditt folks" intressen. 50% av ditt folk är kvinnor och du vill ju att vita kvinnor ska förvandlas till några slags avelskor/ slavar till att producera vita män.
Är ju exakt innebörden av vad du skriver.
Vad skulle jag som människa ha för intresse av att leva som en avelsko? att arbeta utan lön, med klart begränsade rätt tråkiga uppgifter som serviceenhet för andra, i helt beroendeställning till en man, som i princip av samhället får all makt och möjligheter behandla mig som skit (avelsko och slav)?
Förklara för mig varför jag som tänkande människa skulle frivilligt gå med på detta?
Vad ska kvinnor som tänkande människor med bevisligen samma mänskliga behov som män har, se för värde i ett "samhälle" "nation" "kultur" "traditioner" som behandlar henne så?
det gör ju inte kvinnor, eller hur? Just därför du ser kvinnor protestera mot detta över hela världen.
kallas för feminism.
Kongo är ett land med världen högsta antal våldtäkter just nu. Du har spädbarn, barn och kvinnor i det landet som får sina kroppar och underliv totalt demolerade av machetes, kukar och knivar.
Sexuellt vål mot just kivnnor är ett "vapen" riktat mot en hel befolkning men också en form av krigsförning direkt riktat mot kvinnor som grupp och som existerar i hela världen, inkl Sverige.
Europa och hela västvärlden är vad de är idag pga kolonisering av andra nationer och folk.
Västvärlden har byggt sin rikedom pga industrialisering som krävt råmaterial/ arbetkraft från andra nationers resurser...ex. sockerbetor, guld, silver, kaffe, slavar, bomull, virke, kryddor, olja, te etc i det oändliga.
Du som vit lever alltså i ett "rövarnäste". Inte direkt något vara så stolt över kan jag tycka.