Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-14, 14:04
  #145
Medlem
Frihetskrigets avatar
Sverige har blivit ett riktigt skithål. Synd. Det som var så lugnt, tryggt och vackert. Nu är det bara en otrygg stinkande soptipp.
Citera
2017-04-14, 14:06
  #146
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrypt
Fast det säger ju lite, om invandrarna i Sverige inte känner sig som invandrare, men svensken känner sig som en invandrare

Kolla skithögens posthistorik ett jävla skabbigt troll är han.
Citera
2017-04-14, 14:13
  #147
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucioFontana
Ska man inte träna när man är på ett gym? Filosofera kan man göra hemma. Varför funderar du på hur andra är på gymmet. Har du talat med någon av dem? Du lever i en fantasibubbla. Det va inte bättre förr, men det är sämre nu. Lär känna några av dem istället, så ska du se att det känns bättre. Saker är ju som det är, inte mycket och göra åt. Sen vems fel det är och att någon annan ska lösa dina problem med åtgärder som är orealistiska det är inte ett praktiskt sätt att leva. Problemet är inte ett externt problem utanför dig, utan ett internt problem som sitter i ditt huvud. Bara och tänka om, så är skiten ur världen. Lr så fortsätt som du gör nu tills du blir sinnessjuk på riktigt. Börja att förstå att du inte är bättre än dem till att börja med. Bryt ditt utanförskap. Träna någon annanstans. Starta ett medlemsgym där du väljer vilka som ska träna där. Träna i skogen. Var mer pragmatisk och dynamisk. The survivial of the fittest. Du är döende i princip om du inte anpassar dig till omständigheterna lr hittar på nåt som gör att du drar fördel av situationen istället för att gynna hat och därigenom andras agendor.

Den överväldigande svettlukten (stanken) av babbar, kan få ett ruttnande lik att kännas som smultron i jämförelse, du har aldrig varit i närheten av en babbe, förmodligen inte ett gym heller...
Citera
2017-04-14, 14:23
  #148
Medlem
Perstamps avatar
Helt sjuk utveckling. Samma känsla på pendeltåget eller tunnelbanan ibland där man kan vara enda svensk i vagnen. Som att vara i Mogadishu eller nåt...
Citera
2017-04-14, 14:29
  #149
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wasd1234
Som titeln lyder. Jag känner mig tamejfan som en invandrare i Sverige. Det är fan inte många blonda eller blåögda människor jag ser när jag är på gymmet. I praktiskt taget alla som tränar ser ut som en arab eller liknande.

Idag mellan klockan 21-22 så var de riktiga Svenskarna uppskattningsvis minoritet 20% vs 80%. Jag skämtar inte, och då är där ändå drygt drygt 70-80 pers inne i lokalerna där vi tränar. Det är fan helt jävla sjukt. Man hör människor snackar arabiska och afrikanska och all möjlig jävla skit. Det är fan pinsamt hur lågt vi har sjunkit i det här landet.

Är det såhär runt om i övriga Sverige också??? Jag bor i Skåne i en stad med 120k-150k invånare och för mig så känns det fruktansvärt att känna sig som en utlänning i sitt eget land. Framförallt så är det skrämmande att vi faktiskt är en absolut minoritet på gymmet under kvällstiden redan.

Är det här slutet??

Sverige skulle aldrig klara sig utan utlänningar. Våran ekonomi har ju växt pga dom. Ett av europas snabbast växande ekonomi. Hade vi "utrotat" dom skulle landet rasa samman.
Citera
2017-04-14, 14:33
  #150
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Är du fyra år gammal och har läst för mycket Aftonbladet?
Gå själv till ett gym och träna med bara människor som kommer från annan kultur, så kan du komma tillbaka i tråden och skriva sen.
Jag blir så trött på er PK-idioter som skriver en massa skit när ni inte vet någonting om livet.

Där jag gymmar så är det en hel del invandrare. Vad är problemet? Aldrig upplevt något problem med någon, eller sett något som en invandrare gjort, eller svenskar för den delen.

Vem fan bryr sig om vad det är för etnicitet på människorna på gymmet, patetiska idioter.
Citera
2017-04-14, 14:34
  #151
Medlem
sajebiss avatar
Tränar själv på ett gym på Söder där det går eller har gått en jävla massa godhetsapostlar t.ex. paret Strömstedt och Pascan och kan ni tänka er, inte en MENA-babbe på hela stället.

Mitt tips för att slippa babbeluringar är att ta rygg på de som pratar sig varma om mångkulturen...
Citera
2017-04-14, 14:37
  #152
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jäija
Sverige skulle aldrig klara sig utan utlänningar. Våran ekonomi har ju växt pga dom. Ett av europas snabbast växande ekonomi. Hade vi "utrotat" dom skulle landet rasa samman.

Ja eller hur.
Citera
2017-04-14, 14:43
  #153
Medlem
JustZlatans avatar
Ibland känner jag likadant på ICA Maxi Barkarby. På helgkvällarna är det 80% invandrare som handlar där. Inte klokt. Det enda man kan göra är att antingen byta butik/gym eller flytta till en annan svensk stad eller flytta utomlands.
Citera
2017-04-14, 14:48
  #154
Medlem
santos_devilles avatar
Nutte rasse känner sig som blatte
Citera
2017-04-14, 15:16
  #155
Medlem
Ser ibland motsvarande reaktion i en del mataffärer fast åt andra hållet. Alltså en slöjkvinna eller arabgubbe som kommer in och man ser hur det tänker:
- Vad fan är det här? Det är ju nästan bara Suedi här?

Araberna kommer aldrig klara av att ta över någonting. De är för splittrade och inkompetenta. Andra folk, som syrianer och hazarer som inte är sunniaraber kommer också börja kaosa om araber får för mycket att säga till om.
Citera
2017-04-14, 15:16
  #156
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av wasd1234
Som titeln lyder. Jag känner mig tamejfan som en invandrare i Sverige. Det är fan inte många blonda eller blåögda människor jag ser när jag är på gymmet. I praktiskt taget alla som tränar ser ut som en arab eller liknande.

Idag mellan klockan 21-22 så var de riktiga Svenskarna uppskattningsvis minoritet 20% vs 80%. Jag skämtar inte, och då är där ändå drygt drygt 70-80 pers inne i lokalerna där vi tränar. Det är fan helt jävla sjukt. Man hör människor snackar arabiska och afrikanska och all möjlig jävla skit. Det är fan pinsamt hur lågt vi har sjunkit i det här landet.

Är det såhär runt om i övriga Sverige också??? Jag bor i Skåne i en stad med 120k-150k invånare och för mig så känns det fruktansvärt att känna sig som en utlänning i sitt eget land. Framförallt så är det skrämmande att vi faktiskt är en absolut minoritet på gymmet under kvällstiden redan.

Är det här slutet??
Japp du har själv röstat fram det.
Citera
gym

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback