Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-14, 05:36
  #85
Medlem
Meminisses avatar
Kanske är en viss typ av människor som tränar mitt i natten
Citera
2017-04-14, 05:46
  #86
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
När jag gymmar är det för mig själv och inget annat. Främlingar i lokalen (oavsett ursprung) tänker jag inte ens på.

Jag har själv utländsk bakgrund, inte går jag runt och tänker "Jag känner mig som en invandrare i Sverige, det är så många blondiner". Jag känner snarare att jag är ännu en medborgare i detta land, oavsett ursprung.
Det är raka motsatsen till vad du hävdade i din andra tråd:
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Till alla er svennar därute så ska ni ha en sak klart för er. I olika sammanhang på arbetsplatser, med vänner, ute i stan, i offentliga sammanhang och på kollektivtrafiken, så håller vi blattar ihop.

Om jag t.ex. går till BK för att köpa en whopper så står du där. En dryg svenne bakom kassan som tar fel på min beställning och verkar obekymrad. Direkt tänker vi blattar att du är en äcklig fucking rasse som kan gå och knulla sin egen mamma.
(FB) Vi blattar håller ihop när ni inte tror
Förstår du inte att vi svenskar hatar sådan bedräglighet?

Nu när du blivit avslöjad som en lögnaktig bedragarblatte som försöker underminera svenska folkets existens, vad ska du göra? Meja ned oss med lastbil? Slänga bajs i vrede? Åka hem? Jag rekommenderar alternativ nummer tre.
__________________
Senast redigerad av PK-befriad 2017-04-14 kl. 06:08.
Citera
2017-04-14, 05:54
  #87
Avstängd
Det tränas för fullt för jihadattacker.
Citera
2017-04-14, 06:04
  #88
Medlem
Solenssons avatar
Bor i Malmö och tränar på ett gym ganska centralt. Att det är mycket invandrare i Malmö gör mig inget. Annars skulle jag flytta. Men kom på häromdagen att när det kommer in en svensk på gymmet så ger man varandra en liten hälsning med ögonen, kanske nickar. Vet inte när detta började egentligen. Bara en iakttagelse jag gjorde. Har slutat bry mig för länge sen om jag är ende svensken.
Citera
2017-04-14, 06:13
  #89
Medlem
Blissummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasd1234
Som titeln lyder. Jag känner mig tamejfan som en invandrare i Sverige. Det är fan inte många blonda eller blåögda människor jag ser när jag är på gymmet. I praktiskt taget alla som tränar ser ut som en arab eller liknande.

Idag mellan klockan 21-22 så var de riktiga Svenskarna uppskattningsvis minoritet 20% vs 80%. Jag skämtar inte, och då är där ändå drygt drygt 70-80 pers inne i lokalerna där vi tränar. Det är fan helt jävla sjukt. Man hör människor snackar arabiska och afrikanska och all möjlig jävla skit. Det är fan pinsamt hur lågt vi har sjunkit i det här landet.

Är det såhär runt om i övriga Sverige också??? Jag bor i Skåne i en stad med 120k-150k invånare och för mig så känns det fruktansvärt att känna sig som en utlänning i sitt eget land. Framförallt så är det skrämmande att vi faktiskt är en absolut minoritet på gymmet under kvällstiden redan.

Är det här slutet??
Det finns ingen stad i Skåne med 120000-150000 invånare.
__________________
Senast redigerad av Blissummer 2017-04-14 kl. 06:15.
Citera
2017-04-14, 06:23
  #90
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallOfAdamant
Utlänningars åsikter är helt egala i det här så varför skriver ni? Jaha ni vill bara provocera, så ovanligt.


Bullshit till 100%. Tror du inte att invandrare vet hur det är att vara i utsatt minoritet i sina egna länder lol? Det är i första hand invandrare och mörka som har fått smaka på just den känslan, inte blåögda arier.

Speciellt när gymbesökaren i detta fall inte ens var utsatt? Utan bara i minoritet?

Sluta gråt. Bara svenskar som gråter över att vara "ensam vit" någonstans. Önskar verkligen att det är ert största problem och att inget värre händer i era liv.
__________________
Senast redigerad av Dawlish 2017-04-14 kl. 06:29.
Citera
2017-04-14, 06:31
  #91
Avstängd
gorkgassyhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abraham321
Var de beväpnade eller vad var problemet? Tvinga de dig läsa koranen?

EDIT: Frågar eftersom de flesta invandrarkritiker påstår sig inte vara rasister, och eftersom de befann sig på en civiliserad plats där de verkar syssla med vad de förväntas sysslas med på sådana platser. Med tanke på att du undrade om det var "över".
Problemet är det rasistiska folkmordet på etniska Svenskar. Är det så svårt att förstå din hycklande rasist.
Varför inte bara erkänna att du inte bryr dig om att etniska Svenskar överhuvudtaget existerar? Du är den värsta typen av rasist som gärna ser en folkgrupp sko sig på en annan.
Citera
2017-04-14, 06:38
  #92
Medlem
Cataphracts avatar
Är alltid STOR majoritet invandrare på mina gym. Besöker tre olika kontinuerligt och ser likadant ut på alla tre. Ser mer eller mindre likadant ut på gatorna också och då bor jag inte i något ghetto.
Citera
2017-04-14, 06:59
  #93
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
Jag kan säga såhär. Jag ser ut som en arab, (är född och uppväxt här) när jag går till ett ställe med bara svenskar så känner jag mig inte som en invandrare för det. Trots att de andra nog skulle se mig som det.

När jag går till ett gym med majoriteten invandrare känner jag mig också fortfarande svensk (fast mer svensk än de andra).

De jag försöker säga är att utseendet är inte de som räknas det är de som finns inom dig själv som gör det. du verkar bara paranoid, tror att de kommer ta över ditt hem och våldta dig eller något. Du är svensk, gör din grej och dra bara, inget mer med de?

Om de är våldsamma och ser skumma ut är det kanske dags att byta ställe tyvär, skulle jag med blatteutseende också gjort, för är inte kriminell

Det där kommer aldrig ändras för oss svenskar. Det är en rasfråga. Skulle kanske bli bättre om invandrarna pratade felfri svenska. Vi är inte paranoida. Vi använder bara våra ögon och öron och har ingen anledning att känna samhörighet med invandrarna. Assimitation blir det aldrig tal om. Segregationen kommer aldrig att upphöra.
Citera
2017-04-14, 07:03
  #94
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solensson
Har slutat bry mig för länge sen om jag är ende svensken.
Förväntar du dig någon slags guldmedalj i etnomasochism och cuckeri för det? Folkförrädarna som drivit på den här utvecklingen kan säkert knåpa ihop en utmärkelse till dig i nästa "Duktig Goj"-Awards.
Citera
2017-04-14, 07:07
  #95
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Varför är det så jävla hemskt att alla inte är "blonda och blåögda"? Vad finns det för värde i hår och ögonfärg?

Jag hade blivit mer orolig ifall 80% av de i mitt gym var knarkare. Att någon inte har nordisk bakgrund är varken en negativ eller positiv sak. Allt handlar om vad det är för person du har att göra med. Och känner du inte personen är det väldigt korkat att lägga in en värdering i hur den människan är, enbart utifrån utseende.

Och varför känner du dig som en invandrare
?

Jag har själv utländsk bakgrund, inte går jag runt och tänker "Jag känner mig som en invandrare i Sverige, det är så många blondiner". Jag känner snarare att jag är ännu en medborgare i detta land, oavsett ursprung.
...och där kvalificerade du dig till årets mest korkade flahsback-inlägg.

Du måste vara den mest korkade person som någonsin skrivit på Flashback. Någonsin.
Länge trodde man att det som väsentligt skilde oss människor från djuren var förmågan att sätta oss in i andra individers situationer, empati.
Nu vet man att även många djur har den förmåga så som delfiner, elefanter m m.
Men du måste ha empati som diverse krälande evertebrater, det vill säga 0.

Förövrigt så instämmer jag i TS frågeställning.
Jag är i stort sett ensam blond och blåögd svensk på mitt gym.
__________________
Senast redigerad av GlennvonGoteborg 2017-04-14 kl. 07:21.
Citera
2017-04-14, 07:07
  #96
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnSomKan
Varför är det så jävla hemskt att alla inte är "blonda och blåögda"? Vad finns det för värde i hår och ögonfärg?

Jag hade blivit mer orolig ifall 80% av de i mitt gym var knarkare. Att någon inte har nordisk bakgrund är varken en negativ eller positiv sak. Allt handlar om vad det är för person du har att göra med. Och känner du inte personen är det väldigt korkat att lägga in en värdering i hur den människan är, enbart utifrån utseende.

Och varför känner du dig som en invandrare?

Jag har själv utländsk bakgrund, inte går jag runt och tänker "Jag känner mig som en invandrare i Sverige, det är så många blondiner". Jag känner snarare att jag är ännu en medborgare i detta land, oavsett ursprung.

Jag har rest mig upp på tåget och gått därifrån pga det somaliska och arabiska språket som jag börjar bli förbannad på varje gång jag hör det. Olidligt alltså pga ljud, oljud tyvärr. Naturligtvis är det grupper av invandrare som talar dessa språk. Jag vet att de inte har att göra i mitt land, att de invaderar pga svensk idioti och svenskt landsförräderi. Jag vet vilket slöseriet är. Man läser in allt detta i mötet med mångkulturen, räcker med att gå förbi invandrare som hänger eller någon som bara cyklar förbi.

Det är något med beteendet också, ett djävla skräp. Vill man prata i sin mobil kan man gå ut i enskilt rum. Istället för att vara lat och vara högljudd och tvinga andra att lyssna.

Du ställer frågan för att du inte förstår svensken men jag vill svara och förklara.
Citera
gym

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback