Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-13, 23:55
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av davaidavai
I småstäder är det precis likadant.
det finns väl en del småstäder där det knappt finns invandrare?
Citera
2017-04-13, 23:56
  #14
Medlem
PeppaKaKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Är du fyra år gammal och har läst för mycket Aftonbladet?
Gå själv till ett gym och träna med bara människor som kommer från annan kultur, så kan du komma tillbaka i tråden och skriva sen.
Jag blir så trött på er PK-idioter som skriver en massa skit när ni inte vet någonting om livet.

Beror ju på vart man bor också, går man till ett ghetto gym får man ju räkna med ett gäng troligtvist kriminella blattar
Citera
2017-04-13, 23:57
  #15
Medlem
321js avatar
Nej då, du har fortfarande chansen att komma med i gänget:


http://sverigesmuslimer.se/intressea...anskola-vuxna/
__________________
Senast redigerad av 321j 2017-04-14 kl. 00:14.
Citera
2017-04-13, 23:58
  #16
Medlem
davaidavais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
det finns väl en del småstäder där det knappt finns invandrare?

Isåfall får man nog leta, är väl förmodligen högst upp i Sverige där det är för kallt för deras smak. Sen ser jag inte att svenskar som flyr är en lösning på det här, då ger vi dom ännu mer utrymme.
Citera
2017-04-14, 00:01
  #17
Medlem
PeppaKaKas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Nejdå, du har fortfarande chansen att komma med i gänget:


http://sverigesmuslimer.se/intressea...anskola-vuxna/


hahahaha. tror knappast något utav gänget på gymmet kan koranen!
Citera
2017-04-14, 00:03
  #18
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeppaKaKa
Beror ju på vart man bor också, går man till ett ghetto gym får man ju räkna med ett gäng troligtvist kriminella blattar
Tyvärr så är det ju så, men trådens frågeställning handlar ju om att känna sig otrygg i sitt eget land.
I min värld är det helt sinnessjukt att det har blivit så. Det är nånting vi kan tacka våra rubbade politiker för, påhejade av gammelmedia.
Men det är en annan diskussion.
Det här skiten vi upplever nu är ingenting jag växte upp i!
Citera
2017-04-14, 00:10
  #19
Medlem
Sperssons avatar
.
Välj ett svenskt gym istället.
Kanske lite dyrare men det är det värt.

Det är inte konstigare än att svenskar vill bo där andra svenskar bor.
Eller gå i svenska skolor.
Citera
2017-04-14, 00:17
  #20
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
.
Välj ett svenskt gym istället.
Kanske lite dyrare men det är det värt.

Det är inte konstigare än att svenskar vill bo där andra svenskar bor.
Eller gå i svenska skolor.
Detta har jag beskrivit i en annan tråd.
Att fly i sitt eget land.
Sjukt!
Citera
2017-04-14, 00:18
  #21
Avstängd
Ekonomistas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wasd1234
Som titeln lyder. Jag känner mig tamejfan som en invandrare i Sverige. Det är fan inte många blonda eller blåögda människor jag ser när jag är på gymmet. I praktiskt taget alla som tränar ser ut som en arab eller liknande.

Idag mellan klockan 21-22 så var de riktiga Svenskarna uppskattningsvis minoritet 20% vs 80%. Jag skämtar inte, och då är där ändå drygt drygt 70-80 pers inne i lokalerna där vi tränar. Det är fan helt jävla sjukt. Man hör människor snackar arabiska och afrikanska och all möjlig jävla skit. Det är fan pinsamt hur lågt vi har sjunkit i det här landet.

Är det såhär runt om i övriga Sverige också??? Jag bor i Skåne i en stad med 120k-150k invånare och för mig så känns det fruktansvärt att känna sig som en utlänning i sitt eget land. Framförallt så är det skrämmande att vi faktiskt är en absolut minoritet på gymmet under kvällstiden redan.

Är det här slutet??

Träna på Sats där finns det mindre invandrare, dock lite dyrare.
Citera
2017-04-14, 00:22
  #22
Medlem
Pretorian1s avatar
På det gymmet jag tränade ett tag, slutade det 12 stycken anställda till följd av svarting-invasionen. Skräniga, skräpar ner, ohygieniska, bastun ska vi inte ens tala om, konferenssamtal via mobiltelefon och allmänt störande. Tydligen hade man "fester" sent om kvällarna och på nätterna. Dom fick tillträde via sina nyckelkort. Detta är i Norge. Som någon skrev, öppna medlemskap på ett dyrare gym så slipper man än så länge den härliga mångkulturen.
__________________
Senast redigerad av Pretorian1 2017-04-14 kl. 00:25.
Citera
2017-04-14, 00:26
  #23
Medlem
Har inga sådana problem på gymmet där jag bor - men å andra sidan bor jag också i en privilegierad del av landet där de enda utlänningarna i närområdet består av en polsk familj.
Citera
2017-04-14, 00:26
  #24
Medlem
Samma på mitt gym, här springer arabjävlarna runt och sparkar boll vid böjracken
Citera
gym

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback