34 250 besökare online
1 095 829 medlemmar • 57 115 351 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Dator och IT Fildelning
Svara på ämne
Ämnesverktyg
CyrusGNetWork
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av pepsi hax
Får kolla när man är hemma, har ej loggat in på ett tag.

Kan ej heller kolla hur länge ett konto kan vara aktiverad då jag är på jobbet. Men det är kanske någon här som kan kika under deras FAQ hur länge ett konto kan vara "igång" utan att logga in sig.

Det kan vara så i ditt fall.

st0ckis
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av pepsi hax
Tar dom bort användare? Kommer ej in på mitt konto..

Citat:
 Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Kan ej heller kolla hur länge ett konto kan vara aktiverad då jag är på jobbet. Men det är kanske någon här som kan kika under deras FAQ hur länge ett konto kan vara "igång" utan att logga in sig.

Det kan vara så i ditt fall.

st0ckis - räddaren i nöden!
Citat:
Ursprungligen postat av https://www.torrentday.com/faq.php
Can you delete my account or can I do it? No, neither you nor any of the staff can do it. However if you stop using the site for more than 3 months your account will be automatically purged.
You MUST sign into webpage. Seeding from client doesn't count as active.

Wosp
Medlem
Wosps avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Alontocost
haha har TorrentDay sin egna browser nu också?

låt mig gissa, den är exakt likadan som IPT browser aka MITM browser fast med en ny logga?

rekommenderas inte för när du loggar in på din internet bank i alla fall haha.. att man ens kan få för sig tanken att installera något sådant program på sin dator, herregud

För er som undrar är det samma ägare bakom IPT som TorrentDay - båda existerar endast för att tjäna pengar.

Jag har aldrig använt den eller läst på speciellt mycket, men jag tror att den har ett inbyggt proxy för att lättare kunna komma runt ip bans som har varit ett stort problem för användare ifrån UK.

megared
Medlem
Bra system dom kör med nu.
redigt gött att dom rensa bort folk som kör för med med HnR.
Kanske lite för lätt fixa de ändå .

Vem0th
Medlem
Min favorit på TD är 480p TV shows. Fantastiskt för luren och många som laddar upp till skillnad från andra torrentsajter, tar bara 30sekunder med 4G och tågresan är räddad.

Svara på ämne
Svara Topp Dela