Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-04-07, 14:44
  #25
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LStille
Töntigt att haka upp dig på vad som är exakt citering (i en rubrik dessutom) du får väl se till vad som är andemeningen i budskapet.

Citat:
Ursprungligen postat av Joakim.Larsson
Det här är inget utspel utan privata tankar från Lantvärnet. Partilinjen har inte ändrats.

Tydligen inte. Har du fler lögner på lager än din trådstart? En felaktig tolkning, lögn att det är ett "SD-utspel" och ett fejkat citat. Är det okej att citera dig med saker du inte sagt?
Citera
2017-04-07, 15:01
  #26
Medlem
LStilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Tydligen inte. Har du fler lögner på lager än din trådstart? En felaktig tolkning, lögn att det är ett "SD-utspel" och ett fejkat citat. Är det okej att citera dig med saker du inte sagt?
Vadå, min tolkning bekräftades ju. Däremot verkar partiledningen förneka att det var ett sanktionerat utspel (precis som jag förutsåg i trådstarten), men likväl var det ett utspel från SD:s föpol-avdelning Lantvärnet.
Citera
2017-04-07, 15:27
  #27
Medlem
8711s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LStille
Vadå, min tolkning bekräftades ju. Däremot verkar partiledningen förneka att det var ett sanktionerat utspel (precis som jag förutsåg i trådstarten), men likväl var det ett utspel från SD:s föpol-avdelning Lantvärnet.

Gjorde den? Det är inget SD-utspel, det är ingen ändrad politik och ditt citat har du hittat på. Men du har fått rätt? Det står att M förmodligen kan komma med det förslaget i en förhandling, likt SD kan komma med lägre/stoppad invandring. Vad är det du inte fattar?
Citera
2017-04-07, 15:38
  #28
Medlem
LStilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8711
Gjorde den? Det är inget SD-utspel, det är ingen ändrad politik och ditt citat har du hittat på. Men du har fått rätt? Det står att M förmodligen kan komma med det förslaget i en förhandling, likt SD kan komma med lägre/stoppad invandring. Vad är det du inte fattar?
Ja, det gjorde den. Det var enligt SD:s partiledning Lantvärnet egna tankar om vad hen kan tänka sig i en eventuell förhandling. Skulle knappast finnas anledning att gå in och dementera att SD:s ledning inte stod bakom lösa tankar kring vad M kan tänkas kräva. Ge dig nu.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback