• 29 918 online
  • 1 183 941 medlemmar
  • 61 191 373 inlägg
2017-04-04, 21:18
Medlem
Japhys avatar
Tråden "Amerikansk inrikespolitik" har blivit en katastrof. Vi har moderatorer, tre stycken, som är tydliga Trumphatare som härjar runt och delar ut varningar till höger och vänster av de mest tarvliga orsaker. Själv har jag nyss återkommit efter en månads (!) avstängning pga "Ohörsamhet". Detta trots att mina inlägg alltid håller hög kvalitet. Istället har vi moderatorer som postar inlägg som bäst kan beskrivas som foliehattande. Det tjatas om urinsex i Kremlin, att Trump är spion för Ryssland och så vidare - och detta av moderatorerna.

Det är uppenbart för alla som skriver positivt om Trump, att vi är utsatta för en ytterst obehaglig kampanj från modsen i tråden. Fler än jag har upplevt denna repression. Likaså är det uppenbart att Trump väcker starka känslor hos många. Kanske det är dags att utnämna en opartisk moderator, som inte deltar aktivt i debatten. Nu senast gick det så långt attt en av moderatorerna fick ett plötsligt uppvaknande och flyttade SINA EGNA inlägg till konspirationsforumet.

Detta börjar likna ett yttrandefrihetshaveri. Något måste göras! Vi kan inte ha uppenbart partiska moderatorer i en tråd om världens kanske viktigaste politiker.
2017-04-05, 20:41
Moderator
najass avatar
Inget för Feedback, ta det i befintlig tråd i Flashback

(FB) Moderatorer i utrikes politik

Låst

/mod