Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-02, 14:11
  #4213
Medlem
oshin.cantwells avatar
Såg en nergången luffare som haltade sig fram i närheten av medborgarplatsen och som var kusligt lik Ernst Brunner. Kan inte definitivt säga att det var han men teoretiskt skulle det kunna vara det med tanke på att han verkar ha försvunnit ur offentligheten.
Citera
2017-04-02, 14:20
  #4214
Medlem
outback4s avatar
Anna Järphammar,någon? minst 10 år sedan jag hört något om AJ
på den tiden var hon sexig
Citera
2017-04-02, 15:05
  #4215
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Anna Järphammar,någon? minst 10 år sedan jag hört något om AJ
på den tiden var hon sexig
Henne minns jag från 90-talet. Själva sinnebilden av sexig tjej då. Men vad var hon egentligen känd för?
Citera
2017-04-02, 15:39
  #4216
Medlem
outback4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Henne minns jag från 90-talet. Själva sinnebilden av sexig tjej då. Men vad var hon egentligen känd för?

Slitz utsåg Anna till Sveriges sexigaste kvinna nått år,tror det var-97 el.-98 (orkar inte googla..)
och så försökte hon med nyhetsuppläsning i tv3,gick sådär om man vill vara snäll
alltid nått
Citera
2017-04-02, 23:55
  #4217
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt
Henne minns jag från 90-talet. Själva sinnebilden av sexig tjej då. Men vad var hon egentligen känd för?

Hon var känd som skådespelerska ett tag om jag inte minns fel. Dessutom var hon med i någon reklam.

Vad gör Nic and the family nuförtiden förresten? Och Raymond och Maria?
Citera
2017-04-04, 08:33
  #4218
Medlem
simba_rocks avatar
Undrar vart Duffy tog vägen ? Googlade och hon är född 1984 och blev känd 2008 för Mercy bl.a. Verkar inte gjort något sedan 2010. Konstigt när hon är så ung och hade en lite egen soulstil !!
https://www.youtube.com/watch?v=y7ZEVA5dy-Y
Citera
2017-04-04, 08:47
  #4219
Medlem
simba_rocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Undrar vart Duffy tog vägen ? Googlade och hon är född 1984 och blev känd 2008 för Mercy bl.a. Verkar inte gjort något sedan 2010. Konstigt när hon är så ung och hade en lite egen soulstil !!
https://www.youtube.com/watch?v=y7ZEVA5dy-Y

Googlade lite mer och fann detta :

uccess had started to make Duffy feel uncomfortable. "Life had got so complicated. I found it difficult to operate in the music industry as a 25-year-old woman," she said in a revealing interview with You magazine back in 2011.

"What am I doing my job for? I'm not doing it to be adored or admired, to make money or be successful – I'm doing it to do something of excellence. So I did think, 'Maybe I won't do this at all'."

Tråkigt. Hon hade så speciell sångröst !
Citera
2017-04-04, 11:53
  #4220
Medlem
Loxuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Googlade lite mer och fann detta :

uccess had started to make Duffy feel uncomfortable. "Life had got so complicated. I found it difficult to operate in the music industry as a 25-year-old woman," she said in a revealing interview with You magazine back in 2011.

"What am I doing my job for? I'm not doing it to be adored or admired, to make money or be successful – I'm doing it to do something of excellence. So I did think, 'Maybe I won't do this at all'."

Tråkigt. Hon hade så speciell sångröst !

Står lite på Wikipedia
https://en.wikipedia.org/wiki/Duffy_...d_acting_roles
Citera
2017-04-21, 19:19
  #4221
Medlem
femmas avatar
Nån som vet vad som har hänt med citty costas? Var inte hon klubbis och DJ förut. Men inte sett nått från henne på flera år
Citera
2017-04-21, 19:23
  #4222
Medlem
femmas avatar
Juste, och vad har hänt med http://classe-kinzakenza.blogspot.com/?! nån som har koll? är bloggen någonsin öppen nu för tiden?
Citera
2017-04-25, 14:54
  #4223
Medlem
oshin.cantwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av femma
Nån som vet vad som har hänt med citty costas? Var inte hon klubbis och DJ förut. Men inte sett nått från henne på flera år

Har hon någonsin varit känd? Det jag får upp på youtube visar en svårt sargad människa som ser ut att vara i behov av någon sorts vård.
Citera
2017-04-27, 23:23
  #4224
Avstängd
Shakin Fredrik
Kjell Lönnå
Linda Lampenius
Christina Aquilera
Sussies Orkester
Rankarna Mats Rådberg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback