Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-27, 10:15
  #1021
Medlem
gato12s avatar
Vafan skulle det inte bli soligt idag...? I Stockholm. Sov ju tyvärr bort gårdagen.
Citera
2017-03-28, 21:14
  #1022
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Vafan skulle det inte bli soligt idag...? I Stockholm. Sov ju tyvärr bort gårdagen.
Det blev riktigt soligt både igår och idag. Varmaste dagen hittills i år igår (runt 16 grader) men betydligt svalare idag och imorgon kan det komma snö. Rent allmänt tycker jag att detta år har börjat med ovanligt mycket sol. Annat var det 2015 under denna årstid då solen gömde sig i flera månader i sträck.
Citera
2017-06-17, 17:37
  #1023
Medlem
gato12s avatar
Hualigen, idag är det minsann varmt i Estocolmo, svettas som en gris.

Mötte dock nyss en gobbe (utlänning) som sportade en bylsig täckjacka, respekt!
Citera
2017-07-04, 19:40
  #1024
Medlem
BUMP

Vilken är den varmaste dagen ni har upplevt? Själv var det 34 grader i Lycksele
Citera
2017-09-09, 20:28
  #1025
Medlem
gato12s avatar
Regnar cats and dogs. Känns verkligen att hösten är här. Mysigt att sitta inne å kura.
Citera
2017-09-09, 20:50
  #1026
Avstängd
EternalGlorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Regnar cats and dogs. Känns verkligen att hösten är här. Mysigt att sitta inne å kura.
Regn är verkligen enormt underskattat. Folk gnäller verkligen som gnällfittor så fort det kommer några droppar men jag tycker det är urmysigt. Som du säger är det underbart att sitta och mysa till regnsmatter på fönstren men sålänge det inte är ösregn kan det vara mysigt ute också. Det finns faktiskt kläder som klarar en skur utan några som helst problem. Lär er älska regn gott folk, om något så är den förbannade solen rejält överskattad, för hög värme är ju omöjligt att skydda sig emot det bara gassar på och mer än naken kan man ju inte bli. Nä... Regn är trevligt och får alldeles för mycket skit.
Citera
2017-09-09, 21:15
  #1027
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Regn är verkligen enormt underskattat. Folk gnäller verkligen som gnällfittor så fort det kommer några droppar men jag tycker det är urmysigt. Som du säger är det underbart att sitta och mysa till regnsmatter på fönstren men sålänge det inte är ösregn kan det vara mysigt ute också. Det finns faktiskt kläder som klarar en skur utan några som helst problem. Lär er älska regn gott folk, om något så är den förbannade solen rejält överskattad, för hög värme är ju omöjligt att skydda sig emot det bara gassar på och mer än naken kan man ju inte bli. Nä... Regn är trevligt och får alldeles för mycket skit.
Att somna till regnets smatter mot rutorna är verkligen trevligt också.
Citera
2017-09-20, 07:11
  #1028
Medlem
gato12s avatar
Perkele vad kallt det är på natten/tidig morgon redan. Två grader bara.
Citera
2017-10-03, 15:53
  #1029
Medlem
JackDeLarges avatar
Hur kommer det sig att det blåser så jävligt nu för tiden? Det är ju blåst i princip varje dag och jag har förstått att det är så i nästan hela landet. Känns som om hela 2017 har stormat.
Citera
2018-01-04, 12:18
  #1030
Medlem
gato12s avatar
Inte helt sugen på att sticka ut nosen utanför dörren idag faktiskt...grått regn och blåst, några plusgrader.
Citera
2018-01-04, 12:20
  #1031
Medlem
Ryggradsluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Inte helt sugen på att sticka ut nosen utanför dörren idag faktiskt...grått regn och blåst, några plusgrader.

Nej inte när det onda i halsen verkar va på återkommande men blir väl en tur ut vad det lider.
Citera
2018-01-04, 12:23
  #1032
Medlem
Ryggradsluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalGlory
Regn är verkligen enormt underskattat. Folk gnäller verkligen som gnällfittor så fort det kommer några droppar men jag tycker det är urmysigt. Som du säger är det underbart att sitta och mysa till regnsmatter på fönstren men sålänge det inte är ösregn kan det vara mysigt ute också. Det finns faktiskt kläder som klarar en skur utan några som helst problem. Lär er älska regn gott folk, om något så är den förbannade solen rejält överskattad, för hög värme är ju omöjligt att skydda sig emot det bara gassar på och mer än naken kan man ju inte bli. Nä... Regn är trevligt och får alldeles för mycket skit.

Detta är sant. Värre att bli bombad med vassa iskristaller i form av stora fotanglar isf som en dag när jag skulle hämta pizza men pizzerian inte var där, den hade flyttat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback