24 542 besökare online
1 088 089 medlemmar • 56 837 935 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Droger Opiater och andra opioider
Svara på ämne
Ämnesverktyg
SYSTEMexe
Medlem
SYSTEMexes avatar
Käkade 200 mg tram igår och undrar hur lång tid man ska vänta för att vara safe med att dricka alkohol, ta tjack eller mdma.

Tack på förhand!

Harbard
Medlem
Harbards avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av SYSTEMexe
Käkade 200 mg tram igår och undrar hur lång tid man ska vänta för att vara safe med att dricka alkohol, ta tjack eller mdma.

Tack på förhand!

Halveringstiden är 6-8timmar på Tramadol. Om När det är safe låter jag nån annan svara på men alkohol kan du ju dricka redan dagen efter.

tehSecretzzz
Medlem
tehSecretzzzs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av oopsie
Beror ju på vad man har för tolerans dock är det inte nice då att du fortfarande är påverkad? Det var väl det du va ute efter från början, att bli påverkad alltså, ett plus i kanten imo om man är det även dagen efter också. svettningen Kanske inte är så mysig iof.

Yes sir, du har rätt ^^ tanken var ju att få känna ett ordentligt tram rus. Men det är inte en så smart ide, riskerar kramp och andningsdepp.. inget av dom båda fick jag dock. Jag var bara påverkad väldigt länge ^^' Är 168/65 kg, så ett gram uppdelat på det är för mycket

Citat:
 Ursprungligen postat av knubbisarne
Han fick troligtvis en del obehagliga biverkningar. Jag har tagit 800 mg totalt idag vilket var riktigt dumt. Vart riktigt yr och nära att åka på krampanfall. Är fortfarande yr och nojjar fortfarande för kramp men borde vara lugnt nu.

Jag hoppas du mår bättre nu

oopsie
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av tehSecretzzz
Yes sir, du har rätt ^^ tanken var ju att få känna ett ordentligt tram rus. Men det är inte en så smart ide, riskerar kramp och andningsdepp.. inget av dom båda fick jag dock. Jag var bara påverkad väldigt länge ^^' Är 168/65 kg, så ett gram uppdelat på det är för mycket

Ibland slår det riktigt gött på dom doserna och ibland blir man skev som fan, det är skumt..men andningsdepp bör man inte oroa sig över sålänge man inte blandat med en hel del benzo vad jag förstått exakt samma längd/vikt som mig haha vad e oddsen. Men mår du inte bra alls påt ska du såklart låta bli, knarka med måtta såattsäga hehe

failuretoexist
Medlem
Fn! ska och jobba 07:00 måste kliva upp 06:00 har tagit åt h-vete för mycekt tram, ca1000mg känns som jag noddar bort jobbet idag. Fast jag mår ju som en kung!

Manoz
Medlem
Manozs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Forumkontot
Det var som fan Somnar man om man bara blundar när man noddar? Kunde inte sova så bra senare när ruset lagt sig så det vettefan om man kan när man noddar?
Oj, ursäkta sent svar!

Nja, beror ju på hur stor dos du tar om du somnar eller inte när du blundar/noddar. Men visst man noddar ju skönt som fan på tram genom att ta sig lite av det samt cannabis och bara lutar sig tillbaka och blundar/noddar hehe. Älskar stadiet mellan vakenhet och dvala speciellt under rus av opiater/opioider samt cannabis. När ruset har lagt sig blir det ju givetvis svårare att nodda men bara att fylla på igen då
Senast redigerad av Manoz 2017-03-23 kl. 04:01.

Harbard
Medlem
Harbards avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Kristoffer-Robin
En fråga. Köpte 8st t-doll 200mg och blistern var klippt så man såg bara att det står t-doll, men jag fick hjälp av en nära vän att hitta dom, och han i sin tur påstår sig kunna lita på hen som sålde t-dollen, att det skulle vara 200mg st. Men det är lite mystiskt då tabletterna är av samma storlek som dom svenska 100mg tramadolen och vit, enda som skiljer är att t-doll har en brytskåra i sig. Har jag blivit blåst här eller vad tror ni? Har googlat på t-doll 200mg men får inte fram någon bild med just det jag letar efter.
Vore tacksam för svar.

Tjena. Om du vill ha bild på T-dol 200mg blister och tablett så kan jag fixa till dig Det är T-dol du har. Riktig godingar

failuretoexist
Medlem
Klämt i mig 400 mg ikväll, känner att det börjar slå, lite alkohol inblandat. Ändå funder jag på mer. Vad tror ni?

MatsMyrman
Medlem
MatsMyrmans avatar
Fick kramp för första gången för någon dag sen, detta var såklart p.ga. tram.

Hade dock endast tagit 150 MG (extended release också, bör tilläggas) så jag undrar om jag bara hade maximal otur, hade dock inte käkat något alls på morgonen och sov lite halvtaskigt, nu undrar jag, om man sänker kramptrökslen så pass att man äntligen krampar på tram; krampar man då "enklare" i framtiden?

doktorspice
Medlem
doktorspices avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av MatsMyrman
Fick kramp för första gången för någon dag sen, detta var såklart p.ga. tram.

Hade dock endast tagit 150 MG (extended release också, bör tilläggas) så jag undrar om jag bara hade maximal otur, hade dock inte käkat något alls på morgonen och sov lite halvtaskigt, nu undrar jag, om man sänker kramptrökslen så pass att man äntligen krampar på tram; krampar man då "enklare" i framtiden?

En gång krampanfall så kommer du få det väldigt lätt permanent i livet och om jag vore du så skulle jag ta någon halv ikto eller halv valium sen ta tram för minimera risken för grand mals, Jag har käkat tramadol 9 år snart och aldrig fått anfall min max dos låg på 1-3g om dagen och kostade mycket cash i längden MEN jag tog alltid hand om min SÖMN för det är den viktigaste delen om du sover över 7h+ så minimera du risken 50% och inte få krampanfall. men tyvärr var jag har läst runt och kompisar som fått sin första anfall på tram eller lyrica så får dom krampanfall fan på en 50mg medans dom låg på 1g om dagen innan anfallet, jag har aldrig fått nån anfall men det är rysk roulett så att säga.

jätte lite iktrovil en halv tab hjälper din kramptröskeln mycket bra om du tar droger som sänker tröskeln. Kola/tjack/lyrica/tramadol/mdma? Men var försiktig nu för du kan få krampanfall på jobbet/ute/hemma framför päronen eller om man bor själv slår in huvudet på dator/tv bordet sen ligger man död eller koma :/ vad som helst kan hända men om du vill sluta nojja varje gång du får anfall så sluta med tram och ta Kodein eller Oxy (nån dag) ist

9år av heavy abuse på tramadol aldrig fått anfall men en vacker dag händer det :/

Svara på ämne
Svara Topp Dela