24 270 besökare online
1 088 089 medlemmar • 56 837 948 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Övrigt Sista utvägen: för ämnen som saknar eget forum
Svara på ämne
Ämnesverktyg
mahutma_homo
Medlem
mahutma_homos avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av bananajoe33
Folk som går söligt så man inte kan gå om dom.

Folk som smaskar när dom äter.

Det finns två gubbar som alltid tar sin dagliga promenad när jag är på väg till jobbet. De har kommit upp i den där åldern när de är helt omedvetna om vad som sker runt dom. Tunnelseende. Självklart kommer jag ifatt dom bakifrån på en lång smal gångväg med bilväg bredvid. De går alltid brevid varann och tar upp hela jävla gångvägen. Inte förrän man är brevid dom märker dom att jag vill förbi. Antingen går man in i dom och pressar sig förbi eller så får man gå ut i gatan eller diket. Enda trösten är att gubbjävlarna höll på att bli mosade under en buss när de klev ut i gatan utan att kolla bakåt. De märkte inte att det kom en 12 meters buss bakom.

Opportunities
Medlem
Opportunitiess avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av baktakt2015
Haha, så lät jag när jag hämtade ut en spelvinst (8000:-) på ICA igår. Hoppas du inte var kassörskan

Grattis! "Like a glooove" får du byta till, jo jag var kassörskan

Internpostkuvert
Medlem
Internpostkuverts avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av soligt
Vindögda personer, jag vet inte vad jag ska titta på?
Ja haha, det går liksom inte att lyssna på vad en sån person säger - all hjärnkapacitet går åt till att hantera hens vindögdhet.

Internpostkuvert
Medlem
Internpostkuverts avatar
Så irriterande att snöret och lappen på en tepåse ofta försvinner ner i koppen när man häller på vattnet.

OneUp
Medlem
OneUps avatar
Jag hörde bandet Stiftelsen på radio och störde mig på att de låter så töntiga. Sångaren gjorde dessutom något specifikt som jag stör mig på: att dra ut på en vokal och göra den till två stavelser. Jag le-er, vi ka-an och liknande. Skriv om texten så den blir vettig istället.

pjalle
Medlem
pjalles avatar
Personer som har noll koll på sin omgivning och alltid lyckas ställa sig i vägen. Ännu värre är det om dessa inavel inte flyttar på sig.

Triremer
Medlem
Triremers avatar
Otränade träningsnördar. Ni vet personer som tjatar om träning, hur de äter, hur mycket de tränar men som ändå aldrig är i form. Kanske för att de kör ett pass på Sats där de bara fjantar runt med lätta vikter tills de är slut på grund av mjölksyra. Eller springer de en mil fast i snigeltempo.

Hade de kört tung styrketräning och intervaller hade de fått resultat som de aldrig kommer att kunna uppnå med sin inneffektiva träning.

Dmitry Klokov är enormt stark och pga hans höga maxstyrka är han också med uthållig än de som tränar för uthållighet. Otränade träningsnördar begriper inte detta.

Triremer
Medlem
Triremers avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av pjalle
Personer som har noll koll på sin omgivning och alltid lyckas ställa sig i vägen. Ännu värre är det om dessa inavel inte flyttar på sig.

Hatar det med. Det är precis som att de helt saknar perifert seende och inte uppfattar vad som händer runt omkring dem. Det är märkligt att även folk som bor i större städer har problem med detta. Det är ständigt folk som går in mot en om man inte väjer.

En grej som jag kom på att jag stör mig på är att alla bilar marknadsförs som körglada. Det spelar ingen roll om det är 1,2 liters motor och framhjulsdrift, klart det än körglad enligt reklamen

FuriousRage
Medlem
FuriousRages avatar
En onödig sak jag stör mig på, är att det tar 2 dagar att läsa alla trådar jag tycker är intressanta att läsa, så hela helgen försvinner, då jag veckopendlar i jobbet just nu.

Svara på ämne
Svara Topp Dela