10 708 besökare online
1 087 900 medlemmar • 56 830 876 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Kultur & Media Litteratur Egna texter: noveller och lyrik
Svara på ämne
Ämnesverktyg Betyg: Betyg för ämne: 2,50 i medelbetyg (2 röster).
makullerad
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av majdun
ja fantasier och tankar kostar inga slantar ....................... jag är en storslösare , låter det dra i väg åt det håll det leder ................ bjuder på det med ett smile ........ då livet är för kort för att bara sitta still ................... jag gillar när det händer nått ............ spänningen är min vän ................... livsvän
(att vara plagierad eller dåligt omformulerad)

Jag har valt
det lägsta av tituleringar
för se på poeterna där de sitter
med allvarliga miner och

gör sig

viktiga på andras bekostnad, pekar finger
och skriver

skit om andra

men ska man
knulla mina texter, så gör gärna det

med lite stil

Eller gå då i mina fotspår men låt mig först bara kliva ur dem
Senast redigerad av makullerad Igår kl. 12:25.

majdun
Medlem
majduns avatar
digitala missförstånd ................ internet är fantastiskt !!!

makullerad
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av majdun
digitala missförstånd ................ internet är fantastiskt !!!
Missförstå mig rätt kära du. Jag splittrar och skriver om mycket. En dikt kan cirkulera kring tre teman/personer eller en person bara men något helt annat.

Det där var riktat till troll/poet som skriver dikter han plockar inspiration från mig för.

Man kan inte läsa och tolka allt personligt riktat. Konsten kan helt enkelt, tala om någon annan än den som för stunden har associationer. Konst är inte realism även om vi oftast, och även jag såklart slänger in mig själv som läsare eller åskådare.

Jag har såklart pm:at en poet med tydliga bitar av något jag själv skrivit här och påpekat det varav jag inte fått fler svar. Jag känner mig plagierad eller dåligt omformulerad om än det faktiskt var långt ifrån det jag skrev. Har inte susningen om vad den människan tänkt på då det inte är samma tema alls mer än riktade anklagelser åt något håll. Men nyckelord och nyckelteman tycks plockade härifrån Flashback.
Senast redigerad av makullerad Igår kl. 12:56.

Svara på ämne
Svara Topp Dela
Du betygsatte det här ämnet: