24 481 besökare online
1 088 089 medlemmar • 56 837 946 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Kultur & Media Film och filmproduktion Film: allmänt
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Arctic Monkey
Medlem
Arctic Monkeys avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av FugitiveDuck
Herrejebus, sicken vidrig "design" det var på den sidan! Fy helvete. Gräsligt namn, också.

Citat:
 Ursprungligen postat av KitabAlAzif
Jag hade aldrig hört talas om Criticker innan idag. Jag gick in, tog en titt och lämnade sidan innan jag hann scrolla färdigt.

Vad bortskämd man har blivit med Letterboxd.

Nej, design är ju inte en av sidans främsta punkter. Inte alls viktigt för mig dock.

Citat:
 Ursprungligen postat av timseb
Omvandlingen tror jag inte man ska bry sig mycket om. Verkar skjuta från höften.

Hur menar du? Topp 10 % av dina filmer blir T10, nästa 10 % blir T9, osv. Så har jag förstått det som iaf.

timseb
Medlem
timsebs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Arctic Monkey
Hur menar du? Topp 10 % av dina filmer blir T10, nästa 10 % blir T9, osv. Så har jag förstått det som iaf.

Jag har fem betygssteg, vilket också gäller många andra. Hur ska du räkna ut procentsatserna?

Eftersom den också, oundvikligen, utgår ifrån betygsatta filmer spelar ju urval in enormt med. Jag skulle helt enkelt inte lägga någon som helst vikt vid andras tiers.
Senast redigerad av timseb 2017-03-08 kl. 16:22.

JoeL431
Medlem
JoeL431s avatar
Fyllde i en fel film enbart med betyg som "watched". Är jag helt blåst eller går det inte att ta bort ett satt betyg? Kan banne mig inte få bort filmen som watched.

BlackMetal
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av JoeL431
Fyllde i en fel film enbart med betyg som "watched". Är jag helt blåst eller går det inte att ta bort ett satt betyg? Kan banne mig inte få bort filmen som watched.
Prövade och så länge jag tog bort ett satt betyg först kunde jag ta bort den som watched också. Det var från en dator. Om du sitter i mobil-appen kanske det är där skon klämmer?

JoeL431
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av BlackMetal
Prövade och så länge jag tog bort ett satt betyg först kunde jag ta bort den som watched också. Det var från en dator. Om du sitter i mobil-appen kanske det är där skon klämmer?
Hej förresten! Länge sen.

Jag var trammig inatt men fortfarande får jag inte riktigt ihop det. Jag har fått bort betyget/stjärnorna men filmen är fortfarande markerad på det där ögat som att man sett den "Logged" står det.. Fast med 0 stjärnor. Filmen går dessutom att hitta i listan Joel431 -> Films. Vill ju få bort den från min sida helt och hållet borde inte vara så svårt, men kanske missar något enkelt.

Sitter på en datorn.

Edit: LÖSTE SIG!! Alltså.. Klickade ja på omslaget kunde ja plocka bort filmen, men på högersidan var allt låst
Senast redigerad av JoeL431 2017-03-21 kl. 15:37.

JoeL431
Medlem
JoeL431s avatar
Alltså det är så förbannat trist att lägga in sina betyg manuellt som jag valde att göra.. Uppe i 1700 av 4-5000 totalt. Kill me.

HejAnton
Medlem
HejAntons avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av JoeL431
Alltså det är så förbannat trist att lägga in sina betyg manuellt som jag valde att göra.. Uppe i 1700 av 4-5000 totalt. Kill me.
Om du pröjsar för Pro kan du importera allting med ett knapptryck genom Excel eller så men det kanske du redan har koll på.

Svara på ämne
Svara Topp Dela