Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-22, 20:16
  #205
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fnissturken
För att beviljas fotboja så tror jag att man måste ha en sysselsättning, dvs ett jobb eller kanske utbildning att gå till. Man måste också bo så till att det går att kontrollera person genom besök. Om man arbetar så bör det inte vara hemmaarbete.

Såvitt jag förstått är han antingen arbetslös eller någon slags egenföretagare (frilans). Dessutom är hans adress någon båtbrygga. Tror det blir svårt med fotboja.

Blir väl trevligt för honom att göra bekantskap med lite vanligt folk på någon öppen anstalt.

Ja det vore ju bra, att han får känna på att sitta inlåst, och träffa en del trevliga individer där inne
Tack för bra info
Citera
2017-03-22, 22:12
  #206
Medlem
NS_14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hubbabubblor
Hans uttalande har inget med domen att göra dock.

Enligt flashback så ljuger alla invandrare och vill bara ha bidrag, eftersom bara en av brottsoffren har hört invandringordet och inte den andra, så kan vi med lärdomen vi har om invandrare på flashback bekräfta att bo1 ljuger för att få mer skadestånd. GM har alltså aldrig yttrat sig dåligt om invandrare, för annars hade väl även polisen hört detta och bo2. Helt uppenbart.

Han fick ju fängelse för alkoholen.

Innan vi börjar väntar jag ivrigt på det omgående expressfackeltåget mot rasismnazismfascism utanför Expressenskrapan. Den här sortens hat och hot som den stupfulla Expopressen-journalisten ger uttryck för känns rent spontant gaskammarnazistiskt, och med hemfridsbrottet i åtanke sprids genast en unken fläkt av lebensraum och blitzkrieg.

För det kan väl ändå inte vara så att här lusläses med förstoringsglas för att hitta orsaker att inte demonstrera, när det inte behövdes mer än en överhettad fritös i en moské, alla de andra gångerna ni hört stöveltramp?

Har cherrypicking av ras/åsikter/profil/profession blivit viktigare än kampen?

Sedan känner jag att du tar för lättvindigt på den rasifierade D*vid *mins utsagor (rasisitiska strukturer?). När den arga vita privilegierade Expressen-mannen stormar in i lägenheten, stupfull och ivrigt viftande arm vet nog den av de två som pratar svenska i sällskapet när en rasistchock har slagit ned. Det här är inget ekonomiskt bedrägeri och går inte att jämföra så.
Citera
2017-03-23, 00:25
  #207
Medlem
Grodfrityrs avatar
Här är lite handfasta tips till murveln.
https://www.youtube.com/watch?v=AEcfpwJ_TTY
Citera
2017-03-23, 07:42
  #208
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Som gästkrönikör, och hittills har det kanske blivit en handfull krönikor. Jag tror att han förblindade redaktörn lite med sin stjärnglans, innan "strulet" blev offentligt.

Tror nog han känner en hel del av journalisterna på gotlandstidningarna sedan gammalt. Mats Pettersson som är chefredaktör på helagotland (tidningarnas websida) har ju även han ett dunkelt förflutet på Expressen som exempel. Jag tror de visste om händelserna men Eric Ernfors hade väl lugnat dem. Efter det att åtalet väcktes har han inte skrivit fler krönikor.

Jag tycker han verkar ha allvarliga personliga problem och delar inte riktigt skadeglädjen. Det mest anmärkningsvärda är han hotar grannarna och polismännen med uthängning - det sitter väl i ryggmärgen på kvällstidningsmurvlar.
Citera
2017-03-23, 08:06
  #209
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannes.muller
Tror nog han känner en hel del av journalisterna på gotlandstidningarna sedan gammalt. Mats Pettersson som är chefredaktör på helagotland (tidningarnas websida) har ju även han ett dunkelt förflutet på Expressen som exempel. Jag tror de visste om händelserna men Eric Ernfors hade väl lugnat dem. Efter det att åtalet väcktes har han inte skrivit fler krönikor.

Jag tycker han verkar ha allvarliga personliga problem och delar inte riktigt skadeglädjen. Det mest anmärkningsvärda är han hotar grannarna och polismännen med uthängning - det sitter väl i ryggmärgen på kvällstidningsmurvlar.
Jag känner inte heller någon "glädje" över detta, såklart. Men, han får väl vara beredd på granskning han också, som alla andra? Han lever i förnekelse och är därför arrogant. Det enda som kan rädda honom är nykterhet...
Citera
2017-03-23, 08:18
  #210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Jo, Erfors har alltid varit 100% ZOG. Hatet mot Putin, Trump. Israeldyrkandet. EU-dyrkandet. Klassisk globalistisk liberal. Den värsta typen. Värre än vänsterextremisterna. Definitionen av ondska.

Att välja vilka som är mest ondskefulla utav dom två, är definitionen av ett pest eller kolera val.
Citera
2017-03-23, 09:03
  #211
Medlem
UT64s avatar
Eric Erfors har en wikipediasida som är ynkligt patetisk:

https://sv.wikipedia.org/wiki/Eric_Erfors

Han har en gång fått ett stipendium på hela 15 000 kr för att studera
"Internet som politiskt kampanjinstrument i USA." Låter jätteseriöst.
Han köpte nog sprit för pengarna.

Erfors är även författare till "den kanske första handboken i kubb". Visar vilken
mångfacetterad och kunnig journalist han är!
Citera
2017-03-23, 10:36
  #212
Avstängd
Bör noteras att Erik Erfors inte direkt är den mest kända ledarskribenten på Expressen.
Lyssnar ofta på God morgon världen i P1 söndagsmorgnar där man har en presspanel
som diskuterar aktuella frågor. Kan inte minnas mig ha hört honom där. Däremot
damerna vid sidan av.

Konstigt att Erfors är kvar på bilden.

http://www.expressen.se/ledare/konta...edarredaktion/
Citera
2017-03-23, 12:26
  #213
Medlem
volvo 240s avatar
Skönt att den lilla grisen visar sina sanna färger och åker dit. Oerhört hycklande av media som inte skriver en rad om det. Tänk om han hade varit Sverigedemokrat....
Citera
2017-03-24, 07:41
  #214
Medlem
Nu har han raderats som krönikör på Gotlands Tidningar.

För övrigt verkar han inte alls vara bosatt på Gotland utan i Stockholm när jag tittade i alla fall.

Det är väl inte jordens högsta status att jobba på tidningar på Gotland och det går väl en ganska skarp gräns mellan ett fåtal unga som vill vidare till mer prestigefulla jobb och de som är kvar i dyn av vänskapskorruption och inavel. I bland får man en bild av att redaktionerna mest påminner om psykakut eller stormen på de gamla goda sjukhusen.

Som ett smakprov är här en ledare från C-ledarsidesskribent som är nyvärvad:

http://helagotland.se/opinioninsanda...-13987981.aspx

Alltså märk väl: Det här är en huvudledare på ledarsidan för C!
Citera
2017-03-24, 08:50
  #215
Medlem
Referenshumlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannes.muller
Nu har han raderats som krönikör på Gotlands Tidningar.

För övrigt verkar han inte alls vara bosatt på Gotland utan i Stockholm när jag tittade i alla fall.

Det är väl inte jordens högsta status att jobba på tidningar på Gotland och det går väl en ganska skarp gräns mellan ett fåtal unga som vill vidare till mer prestigefulla jobb och de som är kvar i dyn av vänskapskorruption och inavel. I bland får man en bild av att redaktionerna mest påminner om psykakut eller stormen på de gamla goda sjukhusen.

Som ett smakprov är här en ledare från C-ledarsidesskribent som är nyvärvad:

http://helagotland.se/opinioninsanda...-13987981.aspx

Alltså märk väl: Det här är en huvudledare på ledarsidan för C!

Herregud det där är inte ens i närheten av en Ledare inte ens en krönika, mer ett förklarande brev till närmast sörjande anhöriga.

Det förstår man nu att Eric Erfors inte passade in på den tidningen, han måste ha blivit starkt frustrerad och sjukt deppig av att behöva ha något att göra med något så infantilt i tidnings väg, Hela Gotland.
Citera
2017-03-24, 21:16
  #216
Medlem
Kebabfysikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Nej men då så, då är det okej. Helt okej att utföra sexuella trakasserier så länge man inte torskar för det.

Han har dock torskat för att ha köpt kokain, vilket jag anser vara ett betydligt allvarligare brott än att köra rattfull och kalla nån för "jävla invandrare", med tanke på hur smutsig den branschen är.

Det var inte det jag menade. Anledningen att Virtanen jobbar kvar är just för att han inte åkt dit för det han säkerligen har gjort. Det är desto värre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback