26 044 besökare online
1 087 548 medlemmar • 56 817 531 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Droger Drogakuten
Svara på ämne
Ämnesverktyg
FilosofenSokrates
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av Fredde104
Hur gör ni innan prov för att öht kunna lämna när någon står och kollar på er? Någon som vet någon aktivitet, mat eller vätska som driver på?

Har ställt frågan innan, utan svar och nu börjar det brinna i knutarna

drick vatten, sitt ner, titta i marken.. funkar för mig

janne52
Medlem
provar igen även fast jag aldrig får svar i denna tråden :S

Det är så att jag tagit kokain i 4 dagar utav 6, inte mycket, 4-5 rätt små lines som max /kväll, kommer jag klara pissprov efter 98 timmars renlighet?

Har knappt något kroppsfet och kommer dricka mycket vatten samma dag.

Ska jag våga pissa eller skippa det?
SVAR UPPSKATTAS!

T-L-K
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av snowgoon
Jag snortade en jätte liten lina sub kanske en tiondel av 1mg. Tror ni jag blir ren på två och ett halvt dygn? Normal metabolism och smal är jag. Mvh

Jag tror att det är en 50/50 om du kommer klara dig eller inte. Men om du dricker en jävla massa vatten innan så tror jag att du har en väldigt bra chans att klara det.

Skickas det på analys eller? För om det gör det så hade jag försökt skjuta upp provet en dag eller två.

T-L-K
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av janne52
provar igen även fast jag aldrig får svar i denna tråden :S

Det är så att jag tagit kokain i 4 dagar utav 6, inte mycket, 4-5 rätt små lines som max /kväll, kommer jag klara pissprov efter 98 timmars renlighet?

Har knappt något kroppsfet och kommer dricka mycket vatten samma dag.

Ska jag våga pissa eller skippa det?
SVAR UPPSKATTAS!

Drick mycket vatten så är det nästan garanterat att du fixar det. Kokain brukar kunna spåras i tre dygn så med dina 98 timmar är det 99% chans att du klarar det.

Drick vatten som fan!

FilosofenSokrates
Medlem
skickar dom UP taget på våc, i körkortsärende till analys eller bara om det är positivt på screening? kostnaden är bara ett par hundringar, och det står "önskade analyser: kokain amf benso cannabis opiater" tack, mvh sokrates

SmileyCulture
Medlem
SmileyCultures avatar
Hej!

Jag undrar om rc ketamin ger positivt på urinanalys (LC-HRMS) om dom letar efter ketamin? Numer är det ju hela grupper dom kollar, och mitt fall kollar dom både ketamin, pregabalin, gabapentin och z-analoger (och några till) vet jag.

I mitt fall rör det sig om 2-FK:
https://psychonautwiki.org/wiki/2-Fl...chloroketamine

Det är väl en analog, dom borde väl inte dyka upp som sitt "original" eller?

FilosofenSokrates
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av SmileyCulture
Hej!

Jag undrar om rc ketamin ger positivt på urinanalys (LC-HRMS) om dom letar efter ketamin? Numer är det ju hela grupper dom kollar, och mitt fall kollar dom både ketamin, pregabalin, gabapentin och z-analoger (och några till) vet jag.

I mitt fall rör det sig om 2-FK:
https://psychonautwiki.org/wiki/2-Fl...chloroketamine

Det är väl en analog, dom borde väl inte dyka upp som sitt "original" eller?

Var lämnar du prov och för vad? :O

SmileyCulture
Medlem
SmileyCultures avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Hysteria90
Nej, för syntetiska opioder t.e.x. buprenorfin och tramadol krävs det specialstickor - inte för oxikodon (som är semi-syntetiskt). Det är att föredra att använda oxikodon-stickor dock, eftersom de framförallt har lägre gränsvärde. På gamla OPI-stickor med höga gränsväden, är risken mindre att oxikodon syns - precis som att klonazepam ibland inte syns på BZO-reagensen.

Ingen här inne har dementerat att det går att screena efter lyrica på kemlabb. Det är bara det att det nästan aldrig görs, p.g.a. lägre efterfrågan och därmed väsentligt högre pris.

Priset styrs av den räckvidd som beställaren vill ha på screeningen.
Priset blir väsentligt högre om man vill ha bredare räckvidd än den standardiserade screeningen, ännu dyrare om man önskar screena efter "nischade" droger - som det knappt finns reagenser för (som lyrica). Vi pratar ungefär dubbla priset och inte någon "marginell" skillnad.

För att nämna några droger som jag vet (inte gissar) utan vet är extra dyra att screena efter är: "Spice", Tramadol, Fentanyl och Ketamin. Detta gäller både på labb och analys.

Det finns idag knappt någon efterfrågan på spice-screening och priset är likadant som när det var nytt och "hypat" - så du hade inte många rätt där.
Fast om provet lämnas till Karolinska så verkar dom ha övergett enskilda preparat dom kollar efter istället grupper som omfattar ett gäng substanser.

Kolla här, det är den gruppen som jag tror dom kollar på mig samt en annan som innehåller opiater. Inget som motsäger det du skrivit ovan iof, det kan ju vara så att gruppen i länken medan är snordyr och gruppen för vanligare droger är billigare.

http://www.karolinska.se/KUL/Alla-an...nvisning/10027

SmileyCulture
Medlem
SmileyCultures avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av FilosofenSokrates
Var lämnar du prov och för vad? :O
Om va frågar jag ju här? Ang var, så vill jag inte berätta det i tråden.

Svara på ämne
Svara Topp Dela