Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-23, 20:34
  #2545
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snowgoon
Jag snortade en jätte liten lina sub kanske en tiondel av 1mg. Tror ni jag blir ren på två och ett halvt dygn? Normal metabolism och smal är jag. Mvh

Jag tror att det är en 50/50 om du kommer klara dig eller inte. Men om du dricker en jävla massa vatten innan så tror jag att du har en väldigt bra chans att klara det.

Skickas det på analys eller? För om det gör det så hade jag försökt skjuta upp provet en dag eller två.
Citera
2017-03-23, 20:39
  #2546
Medlem
T-L-Ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av janne52
provar igen även fast jag aldrig får svar i denna tråden :S

Det är så att jag tagit kokain i 4 dagar utav 6, inte mycket, 4-5 rätt små lines som max /kväll, kommer jag klara pissprov efter 98 timmars renlighet?

Har knappt något kroppsfet och kommer dricka mycket vatten samma dag.

Ska jag våga pissa eller skippa det?
SVAR UPPSKATTAS!

Drick mycket vatten så är det nästan garanterat att du fixar det. Kokain brukar kunna spåras i tre dygn så med dina 98 timmar är det 99% chans att du klarar det.

Drick vatten som fan!
Citera
2017-03-23, 20:42
  #2547
Medlem
skickar dom UP taget på våc, i körkortsärende till analys eller bara om det är positivt på screening? kostnaden är bara ett par hundringar, och det står "önskade analyser: kokain amf benso cannabis opiater" tack, mvh sokrates
Citera
2017-03-23, 20:47
  #2548
Medlem
Hej!

Jag undrar om rc ketamin ger positivt på urinanalys (LC-HRMS) om dom letar efter ketamin? Numer är det ju hela grupper dom kollar, och mitt fall kollar dom både ketamin, pregabalin, gabapentin och z-analoger (och några till) vet jag.

I mitt fall rör det sig om 2-FK:
https://psychonautwiki.org/wiki/2-Fl...chloroketamine

Det är väl en analog, dom borde väl inte dyka upp som sitt "original" eller?
Citera
2017-03-23, 20:52
  #2549
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Hej!

Jag undrar om rc ketamin ger positivt på urinanalys (LC-HRMS) om dom letar efter ketamin? Numer är det ju hela grupper dom kollar, och mitt fall kollar dom både ketamin, pregabalin, gabapentin och z-analoger (och några till) vet jag.

I mitt fall rör det sig om 2-FK:
https://psychonautwiki.org/wiki/2-Fl...chloroketamine

Det är väl en analog, dom borde väl inte dyka upp som sitt "original" eller?

Var lämnar du prov och för vad? :O
Citera
2017-03-23, 21:05
  #2550
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hysteria90
Nej, för syntetiska opioder t.e.x. buprenorfin och tramadol krävs det specialstickor - inte för oxikodon (som är semi-syntetiskt). Det är att föredra att använda oxikodon-stickor dock, eftersom de framförallt har lägre gränsvärde. På gamla OPI-stickor med höga gränsväden, är risken mindre att oxikodon syns - precis som att klonazepam ibland inte syns på BZO-reagensen.


Ingen här inne har dementerat att det går att screena efter lyrica på kemlabb. Det är bara det att det nästan aldrig görs, p.g.a. lägre efterfrågan och därmed väsentligt högre pris.

Priset styrs av den räckvidd som beställaren vill ha på screeningen.
Priset blir väsentligt högre om man vill ha bredare räckvidd än den standardiserade screeningen, ännu dyrare om man önskar screena efter "nischade" droger - som det knappt finns reagenser för (som lyrica). Vi pratar ungefär dubbla priset och inte någon "marginell" skillnad.

För att nämna några droger som jag vet (inte gissar) utan vet är extra dyra att screena efter är: "Spice", Tramadol, Fentanyl och Ketamin. Detta gäller både på labb och analys.

Det finns idag knappt någon efterfrågan på spice-screening och priset är likadant som när det var nytt och "hypat" - så du hade inte många rätt där.
Fast om provet lämnas till Karolinska så verkar dom ha övergett enskilda preparat dom kollar efter istället grupper som omfattar ett gäng substanser.

Kolla här, det är den gruppen som jag tror dom kollar på mig samt en annan som innehåller opiater. Inget som motsäger det du skrivit ovan iof, det kan ju vara så att gruppen i länken medan är snordyr och gruppen för vanligare droger är billigare.

http://www.karolinska.se/KUL/Alla-an...nvisning/10027
Citera
2017-03-24, 07:44
  #2551
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FilosofenSokrates
Var lämnar du prov och för vad? :O
Om va frågar jag ju här? Ang var, så vill jag inte berätta det i tråden.
Citera
2017-03-24, 15:47
  #2552
Medlem
Fredde104s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FilosofenSokrates
drick vatten, sitt ner, titta i marken.. funkar för mig
Har trestat detta, brukar könnas som att jag ska explodera när jag kommer dit, men när jag hamnar på toan är behovet som bortblåst. Har testat både vatten, kaffe, te och koffeintabletter, men inget av dem funkar. Kan det vara så att jag har en mental spärr som helt enkelt gör att jag inte kan lämna prover? hur gör man då?
Citera
2017-03-25, 17:42
  #2553
Medlem
Reality81s avatar
Norflurazepam syns denna på benzo multisticka?
Citera
2017-03-25, 17:44
  #2554
Medlem
Tjena! Käkade igår 2mg xanor och senare en idag, vill gärna ta en till men ska pissa på måndag, är det lugnt att ta en till tro och ändå hinna bli ren tills måndagen? Eller är jag redan helt körd?
Citera
2017-03-25, 17:52
  #2555
Medlem
Medicawaythepains avatar
Just iktorivil är bra om man vill klara ett urinprov ur den synpunkten att stickorna har så högt gränsvärde för clonazepam (som är den aktiva substansen i ikto), så har man bara tagit 2mg så har man för liten mängd clonazepam i urinet för att stickan ska ge utslag. Så du lär komma undan denna gång.

Toleransen höjs inte på en enda gång, och inte så mycket som femdubbelt heller för den delen. Om du tar 1mg varje dag och blir lagom pixad på det så kanske det tar nån månad eller ett par innan du får ta lite mer för att få samma effekt, då får du höja till kanske 1½ mg. Efter ytterligare några måader får du höja till 2 mg osv. Toleransen höjs, men inte i raketfart precis. Särskilt inte om man tar så låga doser som en tablett (2mg)... (Skrivet av rockdoll 2011)

Jag undrar bara , - kan någon bekräfta detta, inte att jag misstror dig, rockdoll, men i o m att det gått 5 år sen detta skrevs...

Och är det Multistickorna vi pratar om här ? Hörde nåt obehagligt om speciella, AFC, eller vad de hette...dvs nån slags specialsticka för Klona....

Tacksam för hjälp... Tänkte oxå bara kanske 2-4 mg och sen en vecka. Utan alltså.. har bensotolerans.

(Till Morfar - har sökt och inte funnit tillfredsställande svar - måste få det här eländet utrett en gång för alla....)

intar alltså stez normaldos på regelbunden basis och det kan ju oxå ge utslag på klona, har skett tidigare - men för dessa speciella stickjävlar - om de används, vem vet i denna kallocain-infekterade värld.... så är det ju en "poor excuse for an excuse" ..... ett problem det här... besvärande som fan.
Citera
2017-03-25, 22:23
  #2556
Medlem
PlanetCaravans avatar
Hur länge sitter 20ml Cocillana kvar i kroppen så det syns på pisseprov?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback