Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-23, 15:04
  #8809
Medlem
Mitt kom idag från MA. 4 arbetsdagar.
Grönt ljus.

//Kenta.
2017-03-23, 15:04
  #8810
Medlem
Manozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doleo
Läs på MAs sajt:

Väldigt osäkra tider på bensomarknaden för närvarande, efter den senaste tidens händelser är det bara att konstatera, att handla sina mediciner på detta sätt är mycket osäkert. Jag hoppas att MA fortfarande är gröna då jag behöver Bensedine till min nedtrappning, jag vet inte hur jag ska tolka deras meddelande om förseningar, men jag tänker vänta tills efter 7 dagar innan jag sätter någon färg på dem.

Nja, tycker jag inte. Gäller bara att hitta en bra shop
2017-03-23, 15:39
  #8811
Medlem
Doleos avatar
MA är GRÖNA, 2 dagar från skickat till lådan.
2017-03-23, 17:46
  #8812
Medlem
Overklighetss avatar
Fick också mitt från MA idag.
2017-03-23, 20:13
  #8813
Medlem
Grönar lillens!

Tjoet var helt torrt och ett fint drag i det. Riktigt potent. Drog en näbb på 0.15g och de brände till ordentligt i skallen. Snabb utan oroligheter

X, kom i blister. Smakar som alpra.
Ikton, ej testat men ser bra ut.

Supernöjd! 2 dagars leverans, grym stealth och verkligen TOPTOP kvalite på produkterna.
Här för att stanna? Jag tror det! 10/10!!
__________________
Senast redigerad av Ziggy08036 2017-03-23 kl. 20:15.
2017-03-23, 22:29
  #8814
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manoz
Nja, tycker jag inte. Gäller bara att hitta en bra shop

Som vilken?

Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Grönar lillens!

Tjoet var helt torrt och ett fint drag i det. Riktigt potent. Drog en näbb på 0.15g och de brände till ordentligt i skallen. Snabb utan oroligheter

X, kom i blister. Smakar som alpra.
Ikton, ej testat men ser bra ut.

Supernöjd! 2 dagars leverans, grym stealth och verkligen TOPTOP kvalite på produkterna.
Här för att stanna? Jag tror det! 10/10!!

eh,torka näbben och tala ur skägget. Lillens?
2017-03-24, 05:17
  #8815
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Som vilken?



eh,torka näbben och tala ur skägget. Lillens?

lillens.biz såklart . kolla någon sidan bakåt så finner du den .

Mvh
2017-03-24, 11:41
  #8816
Medlem
dknerks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziggy08036
Grönar lillens!

Tjoet var helt torrt och ett fint drag i det. Riktigt potent. Drog en näbb på 0.15g och de brände till ordentligt i skallen. Snabb utan oroligheter

X, kom i blister. Smakar som alpra.
Ikton, ej testat men ser bra ut.

Supernöjd! 2 dagars leverans, grym stealth och verkligen TOPTOP kvalite på produkterna.
Här för att stanna? Jag tror det! 10/10!!

Vad är lillens för shop?
2017-03-24, 12:47
  #8817
Medlem
Någon som testat Sweshoppens Ikto?

//Kenta.
2017-03-24, 16:22
  #8818
Medlem
Afonsos avatar
Sweshoppen är tokröda i min bok. De kör med selektiv scamming. Påstår att grejer är utskickade. Men icke. Postnord är inte världens mest stabila distributör, men grejer försvinner inte i den utsträckning som Sweshoppen och vissa andra vill göra gällande. Undvik!
2017-03-24, 17:26
  #8819
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Trevligt att du är nöjd! Kan du redogöra för vilka substanser du har beställt? Dvs verksamt ämne.

Vallar och smurfar körde jag på då?
tyvärr så har jag inget labb så kan inte testa verksam ämnet!

men de funka och kom i tid!

t
2017-03-24, 17:32
  #8820
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweenietod
Hej!
Jag måste också erkänna att jag köpt från B*nz*.b*z Inte så populärt.
Det mesta det rört sig om är OP80, KK 25 mg och Kryss. OP'n och KK'n har hjälpt mot svår smärta när jag bröt handleden, och jag blev uppåt, men jag pissade INTE positivt på opiater där
Det finns "Zollar" mm , men dessa har jag inte provat, men hört att "Stress" skall vara bra enligt PM.

Leveransen fungerar alltid, och man får utöver det någon extra ibland.
"Kryss" tycker jag också känt en benzo effekt utav, vet ej om jag kan jämföra det med Roche.

Men som sagt jag vet inte vad de innehåller, bara att de har fungerat, men OP80 har jag fått vara väldigt försiktig med, jag har fått problem om jag tagit den, bara lite för mycket, nu säljs den inte mer.
Men just nu tar jag det lugnt därifrån, om det inte dyker upp något intressant? Ville bara dela med mig av min erfarenhet.


Är ingen opiat fan men hörde deras op80 va lite för bra så starka att man bara behövde en halv..
men deras X funka ok på mig oxå, kanske inte som de jag köpte utomlands för 10 år sen men de funkade

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback