27 156 besökare online
1 087 715 medlemmar • 56 824 383 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Dator och IT Fildelning
Svara på ämne
Ämnesverktyg
blyertsgubben
Medlem
blyertsgubbens avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av NeverLandPirates
Nej nu tog du i. Blyertsgubben är inte inblandad i Neverlandpirates.org... det vet jag

Säker på att jag inte sitter i staff?

Men nej. Jag är inte inblandad på något sätt i Neverlandpirates.

GoFuckADuck
Medlem
GoFuckADucks avatar
Nån som vet hur denna tracker står sig mot Superbits idagsläget?

achelor
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Nån som vet hur denna tracker står sig mot Superbits idagsläget?

Skulle säga dåligt.

MP-44
Medlem
MP-44s avatar
Trackern är väldigt liten. Det är användarna som gör trackern till vad den blir. Jag kan tycka att man lika gärna kan öppna portarna helt någon månad för att få fart på saker. För som det är nu så vågar ingen leecha då det inte finns någon som man kan seeda till senare. och när det gäller antipirater så är dem på precis ALLA trackers som finns, och såklart även på neverland.

En tracker stängs inte av för många användare, titta på SCC. Dem stängs då staff klantar sig med anonymiteten. så 300 användare eller det optimala 10.000 spelar ingen roll. Skillnaden är bara att sidan med 10.000 användare blir en jävligt bra sida. Ni minns gamla sidor som var bra swedvdr tex hade alltid 10.000 användare och var oerhört populär.

GoFuckADuck
Medlem
GoFuckADucks avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av MP-44
Trackern är väldigt liten. Det är användarna som gör trackern till vad den blir. Jag kan tycka att man lika gärna kan öppna portarna helt någon månad för att få fart på saker. För som det är nu så vågar ingen leecha då det inte finns någon som man kan seeda till senare. och när det gäller antipirater så är dem på precis ALLA trackers som finns, och såklart även på neverland.

En tracker stängs inte av för många användare, titta på SCC. Dem stängs då staff klantar sig med anonymiteten. så 300 användare eller det optimala 10.000 spelar ingen roll. Skillnaden är bara att sidan med 10.000 användare blir en jävligt bra sida. Ni minns gamla sidor som var bra swedvdr tex hade alltid 10.000 användare och var oerhört populär.
Ok tack för info. Hur många användare är det nu på NLP idagsläget?

iumaspi
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av GoFuckADuck
Ok tack för info. Hur många användare är det nu på NLP idagsläget?

Citat:
Registrerade användare 315
Torrents 8,284
Peers 9,756
Peersrekord 9,756
Seedare 9,708
Leechare 48
Aktiva användare senaste 15 min 6
Aktiva användare senaste dygnet 133
Det har väl knappt ändrats sedan jag blev medlem.

Citat:
0 nedladdningar
1 sida 15 torrents
Musik: 135/138 sidor
HDTV: 54/66 sidor
TV-serier: 6/11 sidor
Film: 62/101 sidor
Jag antar det kanske finns bots som laddar upp. Sedan är det väl ev. bättre med för många torrents och få nerladdningar än en tom tracker. Det är i alla fall inte en massa döda torrents.

Jag ser ingen mening att lägga tid på en sån liten tracker. Kanske när alla tre DanishBits, HoundDawgs och Superbits gått i graven. Fast om DB och HD dör var ska de få allt svenktextat ifrån? Jag ser inget med någon swesub från Subscene. Retail subs ska det vara.

En idé vore att ha en egen grupp hos NP som släpper de TV/filmer med retail subs vilka DB/HD inte gjort.
Senast redigerad av iumaspi 2017-03-21 kl. 09:05.

iumaspi
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av iumaspi
En idé vore att ha en egen grupp hos NP som släpper de TV/filmer med retail subs vilka DB/HD inte gjort.
Fast när jag tänker efter vore det inte så givande (för gruppen) och meningsfullt på en sådan liten tracker.

9797
Medlem
9797s avatar
Har dom bytt domän? Har inte sett annat än en helt vit sida sista veckorna...

CyrusGNetWork
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av 9797
Har dom bytt domän? Har inte sett annat än en helt vit sida sista veckorna...

Rensar webbläsarens cookies och cash. Rätt adress -> https://www.neverlandpirates.org

arneko
Medlem
Om ni nu är med på stället .varför seddar ni inte då för? Sitta o gnälla som småbarn funkar.
Är ju poängen o var med på en sida o sedda. Om ni nu inte gör de, så kan ni gå o köpa filmerna istället.

Svara på ämne
Svara Topp Dela