45 557 besökare online
1 088 502 medlemmar • 56 861 250 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Politik Integration och invandring
Svara på ämne
Ämnesverktyg
troy_mclure
Medlem
troy_mclures avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av pjabas
Regimens indoktrineringstrupper kommer dock skickas ut i god tid inför valet,och fylla på de PK-drabbades förråd av dålig medicin.
"Myndigheten för samhällsskydd och beredskap".
Vi kan ju inte låta Putin göra så att SD når framgång.

http://www.dn.se/nyheter/sverige/har...val-upptackas/

Putin är mer oroad över Europa än EU topparna som släpper in skräp.

peheis666
Medlem
peheis666s avatar
Vi är just nu en nation i en pre-krigssituation.

Vi etniska svenskar är svårt ansatta av två mycket mäktiga fiender. Etablissemanget + muslimerna. Båda mycket potenta fiender.

Ibland tror jag det är en mardröm jag lever i.

Hur jävla lätt det är att bedriva ett tvåfrontskrig kan vi fråga tyskarna om efter operation barbarossa undet ww2.

Väck mig.

ValdtaktsSemiten
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av peheis666
Vi är just nu en nation i en pre-krigssituation.

Vi etniska svenskar är svårt ansatta av två mycket mäktiga fiender. Etablissemanget + muslimerna. Båda mycket potenta fiender.

Ibland tror jag det är en mardröm jag lever i.

Hur jävla lätt det är att bedriva ett tvåfrontskrig kan vi fråga tyskarna om efter operation barbarossa undet ww2.

Väck mig.

Bara "Etablissemanget", vänstermänniskorna. Ingen annan. Muslimer och andra som kommer till Sverige är bara hyenor som tar för sig av ett dukat bord.

victortich
Medlem
victortichs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av ValdtaktsSemiten
Bara "Etablissemanget", vänstermänniskorna. Ingen annan. Muslimer och andra som kommer till Sverige är bara hyenor som tar för sig av ett dukat bord.

När vi ändå håller på ksn vi väl då isåfall skala ner det än mer.

Det handlar ju självklart om hur svenska kvinnor röstar, samt deras minimala förmåga
till konsekvensanalys 10, 20 och 30 år framåt. Trist, jag hade högre tankar om dom.

ValdtaktsSemiten
Medlem
ValdtaktsSemitens avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av victortich
När vi ändå håller på ksn vi väl då isåfall skala ner det än mer.

Det handlar ju självklart om hur svenska kvinnor röstar, samt deras minimala förmåga
till konsekvensanalys 10, 20 och 30 år framåt. Trist, jag hade högre tankar om dom.

Det är en övervikt för vänsterideologier och kulturmarxister bland kvinnor men alla kvinnor är inte vänsterexremister.

Kung-Caligula
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Var börjar PK-ister få,det svårt? Jag ser ingenstans. Länka gärna en konversation på twitter eller dylikt. För jag har då inte märkt av detta som påstås.

troy_mclure
Medlem
troy_mclures avatar
Brexit och Trump är ju ett bevis. Folk har väl slutat lyssna min uppfattning.

Svara på ämne
Svara Topp Dela