34 250 besökare online
1 095 829 medlemmar • 57 115 353 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Om Flashback Flashback
Svara på ämne
Ämnesverktyg
BigFatCone
Moderator
BigFatCones avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av JagVillBliSomFar
Jag vet folk som blev avstängda väldigt lång tid upp till ett år när dom lade klipp på kvinnor som blev stenade till döds av sin grannar
i Arabländerna men det var för fyra fem år sedan i dag så kan man lägga sånt i vissa trådar.

Sidan har blivit mer vaken för vad Araber gör mot sitt folk.

Sen så är det så ju längre man är med och inte sitter på fyllan så vet man väldigt tydligt vad som är OK.
Jag kan lova dig att det inte var på grund av klippen dom blir avstängda. Vi har en hel avdelning för den sortens osmakligheter: (FB) Mondo, gore och bizarre

Herastina
Medlem
[quote=Lobengula|56740021]Jag skulle inte klassa delforumet Integration och invandring som varken högerextremt eller rasistiskt. Det finns många där som är kritiska till invandringspolitiken men vad de röstar på diskuteras nästan aldrig.

Invandringspolitiken är ett ämne som egentligen inte har så mycket att göra med vad man röstar på. Media gillar dock att förenkla samt att sätta likhetstecken mellan högerextrem och invandringskritisk.[/QUOTE Ja högerextremt och rasistiskt är ord som används för att förtrycka människor och skrämma .Ta debatten istället och sluta kalla folk för massa skit.

goran744
Medlem
goran744s avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av har-analys
Men är det inte moderatorerna, som 'definierat' tolkningen av regelverket samt dess utformning? Och detta kan ju ändras. Kommer det tillsättas tillräckligt manga moderatorer med politiska vänstersympatier, skulle det logiskt sett medföra en risk att tolkningen av t. ex. regel 1.03 skärptes.
Deras roll är att se till reglerna och inte att vara några slags åsiktspoliser ala vänsterextremist eller högerextremist.
Jag förstår inte riktigt det där med, om.....
Så skulle det vara.......
Jag är HELT SÄKER på att de inte varnar för någons ÅSIKT eller politiska läggning.
Mer säker på det än vad jag är på reglerna här inne.

Svara på ämne
Svara Topp Dela