26 999 besökare online
1 087 715 medlemmar • 56 824 340 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Samhälle Revisionism
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Laughlines
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av Antagonist88
Dessa ”dödsläger” eller arbetsläger rättare sagt låter rätt bekväma enligt Judarna själva.

Ganska rimlig förklaring faktiskt men jag antar att du är alldeles för förintelsetroende eller jude (?) för att ens försöka ta till dig informationen. Sedan är det inte så klokt att redovisa efterhands konstruerade dokument som lika gärna kunde vara förfalskade som sanningen. Denna nyttiga dokumentär tycker jag du ska titta på som blev förbjuden i Europa (Oy vey) för att kanske inse ett och annat eller i alla fall förstå varför så många väljer att betvivla den officiella berättelsen kallad Förintel$en.

Det finns ingen seriöst lagd person som har betvivlat de dokumentens autenticitet. T.om. David Cole anser dem som ett starkt bevis för att nazisterna bedrev ett folkmord.

Var det någon särskilt bit i videon du ville ta upp?

Antagonist88
Medlem
Antagonist88s avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Laughlines
Det finns ingen seriöst lagd person som har betvivlat de dokumentens autenticitet. T.om. David Cole anser dem som ett starkt bevis för att nazisterna bedrev ett folkmord.

Var det någon särskilt bit i videon du ville ta upp?
Juden David Cole som fick ett sådant drev mot sig från den Judiska lobbyn att han fick beviljat skydd genom falsk identitet och hålla sig gömd i 15 år? Som fick öppna dödshot från Jewish Defence League? Du har nog inte förståt hela bilden i Judisk makt frågan Laughlines! Han intervjuades i The Guardian för några år sedan och sa följande ”I haven't changed my views” och att hans tidigare avståndstaganden från revisionismen inte var äkta, utan en direkt konsekvens av dödshoten från JDL.

Hela dokumentären tycker jag är intressant! Se den.

Laughlines
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av Antagonist88
Juden David Cole som fick ett sådant drev mot sig från den Judiska lobbyn att han fick beviljat skydd genom falsk identitet och hålla sig gömd i 15 år? Som fick öppna dödshot från Jewish Defence League? Du har nog inte förståt hela bilden i Judisk makt frågan Laughlines! Han intervjuades i The Guardian för några år sedan och sa följande ”I haven't changed my views” och att hans tidigare avståndstaganden från revisionismen inte var äkta, utan en direkt konsekvens av dödshoten från JDL.

Hela dokumentären tycker jag är intressant! Se den.

Nu ljuger du.

Från artikeln.

https://www.theguardian.com/world/20...st-revisionist

"The best guess is yes, there were gas chambers" he says. "But there is still a lot of murkiness about the camps. I haven't changed my views. But I regret I didn't have the facility with language that I have now. I was just a kid," he said this week.

Ingenstans i artikeln står det att hans avståndstaganden från revisionismen inte var äkta. Som förövrigt publicerades ett och ett halvt år EFTER intervjun med the Guardian.

http://www.countercontempt.com/archives/5348

Ett utdrag:

[i]"We have the Korherr Report from early 1943, in which the number of “departed” evacuees “dragged through” or “processed through” the camps in the General Government and the Warthegau equals 62% of the number of General Government Jews, matching almost exactly the figure that Goebbels gave for how many would be liquidated."

"We have a wealth of documents between Kube, Lohse, Strauch, and Heydrich very clearly illustrating that the Jews who were sent to White Russia were being systematically killed. At the same time Jews were disappearing down the black hole of the Reinhardt camps, the Jews sent to Belarus (primarily Reich Jews and native Russian Jews) were being killed as well."

Fler dokument och uttalanden som du inte kommer att kunna förklara bort hittar du här: https://fcit.usf.edu/holocaust/resou...t/document.htm

Nej jag tänker inte titta på filmen. Jag har varit involverad i den här diskussionen från och till under många år och har redan hört varenda försök till argument som de som vägrar inse att ett folkmord ägde rum har fört fram.

Svara på ämne
Svara Topp Dela