25 996 besökare online
1 087 548 medlemmar • 56 817 544 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Samhälle Organiserad brottslighet
Svara på ämne
Ämnesverktyg
akrylforlibbad
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av UrSVensk
Därmed skulle jag hellre se att 81: orna tog över här, det skulle om inte annat skapa ett visst lugn genom att vissa andra element skulle hålla sig lugna. (vill jag ha hit 81: orna, nej, föredrar jag dem framför en hord "flyktingar", det kan du ge dig f-n på eftersom de håller de allra flesta saker internt i st.f. att anfalla/antasta lokalbefolkningen)
Det blir inte lugnare i en stad bara för att Bandidos eller HA finns där. Du får helt enkelt tro på mina ord. Där jag bor finns en etablerad 1%-grupp men inte är det lugnt inte. Det är en massa småbrott jämt. Var och varannan ungdom är narkoman. Flyktingarna är inte heller lugna.

Det är möjligt att Cosa Nostra i New York hade en dämpande inverkan på brottsligheten där, men så var ju faktiskt maffian där en etablerad institution med förgreningar högt upp i samhället.

NorthernScum
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Outlaws hade lite folk
Tror dom hade chapter där

De försökte väl iaf, men misslyckades kopiöst då det lokala motståndet mot dom var starkt.

XblancaX
Medlem
XblancaXs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av NorthernScum
De försökte väl iaf, men misslyckades kopiöst då det lokala motståndet mot dom var starkt.

fins väll både red&white(dom har väll lokal på söder) samt några bandidos hangarounds ?

rogerbygg
Medlem
rogerbyggs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av puletrint
Skulle folk i allmänhet ha någon form av ryggrad så skulle enprocentarna inte ha någon marknad. Det är ju bara tragiska människor med dålig självkänsla som måste söka tröst bland människor i grupp. Kan hända att Östersunds befolkning har räknat ut det.

Då skulle väll hela Jämtland va en enda klubb 👌

DittNamnFinnsInte
Medlem
Random MC har väl ett finger med i det röd/vita sällskapet, varför skulle HA annars va hos dom på olika tillställningar och även ha möten där?

Diplom
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av DittNamnFinnsInte
Random MC har väl ett finger med i det röd/vita sällskapet, varför skulle HA annars va hos dom på olika tillställningar och även ha möten där?
Dom är helt enkelt med i Sverigemodellen

Svara på ämne
Svara Topp Dela