Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2016-09-22, 07:20
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UrSVensk
Därmed skulle jag hellre se att 81: orna tog över här, det skulle om inte annat skapa ett visst lugn genom att vissa andra element skulle hålla sig lugna. (vill jag ha hit 81: orna, nej, föredrar jag dem framför en hord "flyktingar", det kan du ge dig f-n på eftersom de håller de allra flesta saker internt i st.f. att anfalla/antasta lokalbefolkningen)
Det blir inte lugnare i en stad bara för att Bandidos eller HA finns där. Du får helt enkelt tro på mina ord. Där jag bor finns en etablerad 1%-grupp men inte är det lugnt inte. Det är en massa småbrott jämt. Var och varannan ungdom är narkoman. Flyktingarna är inte heller lugna.

Det är möjligt att Cosa Nostra i New York hade en dämpande inverkan på brottsligheten där, men så var ju faktiskt maffian där en etablerad institution med förgreningar högt upp i samhället.
Citera
2016-09-23, 22:33
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoderbergXXX
Outlaws hade lite folk
Tror dom hade chapter där


De försökte väl iaf, men misslyckades kopiöst då det lokala motståndet mot dom var starkt.
Citera
2017-01-14, 19:36
  #15
Medlem
XblancaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NorthernScum
De försökte väl iaf, men misslyckades kopiöst då det lokala motståndet mot dom var starkt.

fins väll både red&white(dom har väll lokal på söder) samt några bandidos hangarounds ?
Citera
2017-03-20, 19:10
  #16
Medlem
rogerbyggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puletrint
Skulle folk i allmänhet ha någon form av ryggrad så skulle enprocentarna inte ha någon marknad. Det är ju bara tragiska människor med dålig självkänsla som måste söka tröst bland människor i grupp. Kan hända att Östersunds befolkning har räknat ut det.

Då skulle väll hela Jämtland va en enda klubb 👌
Citera
2017-03-21, 05:17
  #17
Medlem
Random MC har väl ett finger med i det röd/vita sällskapet, varför skulle HA annars va hos dom på olika tillställningar och även ha möten där?
Citera
2017-03-22, 21:54
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DittNamnFinnsInte
Random MC har väl ett finger med i det röd/vita sällskapet, varför skulle HA annars va hos dom på olika tillställningar och även ha möten där?
Dom är helt enkelt med i Sverigemodellen
Citera
2017-04-04, 20:29
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rogerbygg
Då skulle väll hela Jämtland va en enda klubb 👌
Man blir väl för fan inte kriminell för att följa regler..
Citera
2017-04-11, 04:42
  #20
Medlem
420istheonlyhopes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elecct
Man blir väl för fan inte kriminell för att följa regler..

Är gissningsvis individuellt och men svårt för mig att veta med säkerhet.

Men om man omformulerar det lite så vågar jag påstå att man inte blir kriminell bara för att man kan tänka själv och kan ta egna beslut och därmed saknar behov regler som någon annan har hittat på och dikterar resten av skamhället att följa vilket många idioter gör livrädda för fan att förlora sin slavstatus. Märkligt nog lever vi i en värld där just frihet och självbestämmanderätt många gånger kategoriseras som "kriminellt".

Ordet kriminell är subjektivt och ytterst missbrukat främst av lågbegåvade och hjärntvättade. För en korrupt politiker, maktmissbrukande snut eller bara en simpel sellout till tjänstemannaslav, vilka ofta jävlas med andra p.g.a. sitt extremt låga existensvärde, dessa helkassa uduglingar till moral&paragraf-ryttare kan enkelt sägas vara bra mycket mer kriminella ur den negativa bemärkelsen som hjärntvättade obefogat som befogat kategoriserar in t.ex. alla former av livsnjutare, tonåringar, fritänkare, bikers, folk från förorter, utslagna eller vilka andra människor som helst. Trots att dessa aldrig ens varit i närheten av att ha en uns av de horiga fitteribeteende som faktiskt är minst lika frekvent hos den andel efterblivna som går omkrig och kategoriserar andra som "kriminella".

Samtidigt verkar dessa defekter tro sig kunna göra lite som dom vill men ändå vara på "rätt" sida av den där magiska lagen som sägs vara rättssäker, rättvis och funktionell även fast att allt tyder visar motsatsen och trots det faktum att hela systemet är ett enda stort bedrägeri

Anklagar dock ingen i tråden, utan kommenterar mest för allmänt tröttsamt och tjatigt fenomen även om det kan hända att det blev lite off-topic.. fast ändå inte. För det finns ju ingen samlingstråd som heter "hur efterblivna tänker/resonerar" eller "För oss som är trötta på hjärntvättade idioter" osv..

Den som inte vill eller klarar av att förstår det jag vill säga, var vänlig att gå ner på alla fyra och placera käkarna runt en gatsten vid närmaste vägkant så håller vi tummarna på någon "kriminell" går förbi, ser sitt läge att kunna få bryta mot lagen och X:ar dig omgående.
__________________
Senast redigerad av 420istheonlyhope 2017-04-11 kl. 05:03.
Citera
2017-04-15, 03:54
  #21
Medlem
HollywoodHanks avatar
Både Outlaws MC och Mongols MC finns representerat,
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback