Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2017-03-22, 20:07
  #37
Avstängd
Är själv blatte och får massor med svenska tjejer även blatte brudar. Svenska tjejer brukar stirra som fan på mig. Förstår mig inte på er som skriver här, ni kanske bara är fula??
Citera
2017-03-22, 20:13
  #38
Avstängd
kninsed445s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knugenisthlm
Ja, vältränad, lika lång och brun som zyzz är jag. Kan man gå runt i t-shirt 365 dagar om året och möta varma människor på stranden och barer.

Satt på en bar i sthlm i min piketröja förra sommaren som framhävde mina grova armar. Var uteslutande bara massa leenden och närmanden av utländska tjejer. Svenska tjejer brydde sig inte ett piss. Inte för att jag blir ledsen eftersom jag hellre väljer en exotisk tjej men detta säger bara antingen att 1. Svenska tjejer måste vara den fegaste gruppen när det kommer till initiativ 2. Spelar överdrivet svåra 3. Har uteslutande preferenser för vita killar.

Märkt på tinder också. Inte ens när jag har bilder på zyzz så fick man matchningar. Men Nick Bateman gjorde horhus med appen. Lust att skapa en tinder profil, skriva rakt av i presentationen att svenska tjejer är rasister och att de vurmar för invandring och är PK endast för att de vill lätta på samvetet.

Håller på med min utbildning. Men vi får se.

Citat:
Ursprungligen postat av Horer
Är själv blatte och får massor med svenska tjejer även blatte brudar. Svenska tjejer brukar stirra som fan på mig. Förstår mig inte på er som skriver här, ni kanske bara är fula??

Han ska vara snygg, du är snygg, men en får inte tjejerna. Vem ska vi tro på?
Citera
2017-03-22, 20:26
  #39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kninsed445
Han ska vara snygg, du är snygg, men en får inte tjejerna. Vem ska vi tro på?

Hans "snygghet" är hans långa bruna kropp med muskler. Ansiktet är 90% av snygghet
Citera
2017-03-22, 20:49
  #40
Medlem
muminfars avatar
Är som Ronny.Kålman, från forna Jugoslavien.
Pratar svenska utan att blanda i "brooooosh" . Brunett, över 1,80 "väl tränad" inga problem med kvinnor, varken med svenskor och invandrartjejer. I slutet av min utbildning har ej upplevt "rasism" under utbildningens gång eller under arbetslivet.

PS
Ni andra måste vara fula
Citera
2017-03-22, 20:50
  #41
Medlem
Den är väldigt invandrig ^^
Citera
2017-03-22, 21:58
  #42
Avstängd
kninsed445s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horer
Hans "snygghet" är hans långa bruna kropp med muskler. Ansiktet är 90% av snygghet

Haha, det stämmer. Tjejer gillar ett fint ansikte.


Citat:
Ursprungligen postat av muminfar
Är som Ronny.Kålman, från forna Jugoslavien.
Pratar svenska utan att blanda i "brooooosh" . Brunett, över 1,80 "väl tränad" inga problem med kvinnor, varken med svenskor och invandrartjejer. I slutet av min utbildning har ej upplevt "rasism" under utbildningens gång eller under arbetslivet.

PS
Ni andra måste vara fula

Tror inte att de är fula, kan bero på ens personlighet, klädstil, umgänge m.m
Citera
2017-03-22, 22:20
  #43
Avstängd
Mertillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Forna jugoslavien. Vit och utbildad.
Ändå känner man av motgångarna dagligen. Vissa svenskar sätter käppar i hjulet för de anser att du inte är tillräckligt lik dem (trors att jag är det) andra hatar dig för att du är som dem eller bättre och samtidigt utlänning. Så du gör aldrig svensken nöjd med andra ord.

Vill så klart inte glömma att nämna de sköna och jävligt reko svenskarna som absolut inte är sådana, men de är få tyvärr.

Konstigt. Jag förvånas av att t o m du har problem. För jag fastnade för "vit". Jag själv ser inte skillnad på 2 generationens serber, tex, och svenskar. Mörka kroater kan se ut som mörka svenskar (ex: Goran Ivanisevic). 1 generationens jugoslaver här är en annan sak då de bryter, men jag vet själv vad de tycker om massinvandringen till Sverige. De är inga idioter precis.

Massinvandringen är förstås onaturlig, medvetet destabiliserande osv. Själv skulle jag aldrig i livet anställa en arabisktalande "syrier" eller en hazar. Aldrig! För jag vill inte vara i närheten av dem. Helt naturligt. Men för säkerheten i Sverige är detta inte bara illavarslande. Det har redan kukat ur.
Citera
2017-03-22, 22:28
  #44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av kninsed445
Han ska vara snygg, du är snygg, men en får inte tjejerna. Vem ska vi tro på?
Blattar som är badboys som hänger i torg och sånt får ligga enkelt. Det är blattar som är skötsamma, som snackar som svenskar, som inte får ligga.
Citera
2017-03-22, 23:50
  #45
Avstängd
kninsed445s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knugenisthlm
Blattar som är badboys som hänger i torg och sånt får ligga enkelt. Det är blattar som är skötsamma, som snackar som svenskar, som inte får ligga.

Det stämmer. En av dessa får fitta medans den andra får kramar.

Kodjo: https://www.youtube.com/watch?v=P_4IXyQFkDs

Jireel: https://www.youtube.com/watch?v=erMzK8pxhBM
Citera
2017-03-23, 19:12
  #46
Medlem
Solereis avatar
Mitt liv är som alla andras liv. Ibland stöter jag på motgångar, ibland går det bra.

Har aldrig upplevt någon strukturell rasism men visst har man träffat någon idiot här eller där, vilket är lätt att borsta av sig. Dejtinglivet har inte heller påverkats negativt.
Citera
2017-03-23, 22:54
  #47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Solerei
Mitt liv är som alla andras liv. Ibland stöter jag på motgångar, ibland går det bra.

Har aldrig upplevt någon strukturell rasism men visst har man träffat någon idiot här eller där, vilket är lätt att borsta av sig. Dejtinglivet har inte heller påverkats negativt.
Kanske för att du är tjej... herregud
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback