10 398 besökare online
1 087 900 medlemmar • 56 830 871 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Sex BDSM, fetischism, parafili och kinky sex
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Slutajiddragewe
Medlem
Jag hade en kk nyligen som var betydligt yngre än mig och såg nog mig som något sorts experiment men det var jag helt ok med, iaf det var första gången jag slickade röv efter att ha läst boken våga 😏. I alla fall så älskade jag det och hon med, ställde henne på alla fyra och slickade henne i anus och smekte klitoris samtidigt, rent och rosa och det var jävligt hett.

Anuslover
Medlem
Anuslovers avatar
Som ni ser på mitt"nick" jag ÄLSKAR en kvinnas anus!
Finns inget bättre än att sniffa och slicka i stjärthålet!
Tycker även om att det luktar

Men kan ju tillägga att jag även ÄLSKAR SCAT så det så!

therefore
Avstängd
therefores avatar
Det är något elektriskt med att lägga tungan mot ett rosa, rent, väldoftande litet rövhål..

Älskar det.

Anuslover
Medlem
Anuslovers avatar
Tycker det är ovanligt med tjejer som har rosa små sexiga stjärthål.
har hänt en del gånger men oftast är det klassiska bruna.

Gemytlig
Medlem
Gemytligs avatar
En kvinnas anus är något av det vackraste som finns. Att få borra ner sin tunga i det hålet med ett stadigt grepp om skinkorna är sagolikt. Att varva doggystyle med ivrigt lapande i stjärten tar en till nya höjder.

De tjejer jag träffat som tror sig ogilla det har ändrat åsikt.

EU-migranten
Medlem
Har inte varit särskilt taggad på det tidigare, men med nuvarande kvinna är jag fullkomligt galen i hennes underbara röv.
Eller ja, i precis hela henne.

VEMDÅJAG
Medlem
Det diskuteras en del här om färg och sånt...och jo, min erfarenhet är att kvinnliga rövhål är ljusare och nästan lite rosa. Nu har jag iofs inte sett så många manliga rövhål eftersom jag är helt hetreo men ändå.

Guy86
Medlem
Slickar bara mansrövar. den ska helst vara rakad, fri från bajsrester men lite analsaft skadar inte, det smakar bättre än tvål

LG3
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av Slutajiddragewe
Jag hade en kk nyligen som var betydligt yngre än mig och såg nog mig som något sorts experiment men det var jag helt ok med, iaf det var första gången jag slickade röv efter att ha läst boken våga 😏. I alla fall så älskade jag det och hon med, ställde henne på alla fyra och slickade henne i anus och smekte klitoris samtidigt, rent och rosa och det var jävligt hett.

Länka gärna till "boken våga" så att fler av oss kan lära oss

hp123hp
Medlem
Det är ju jättehärligt att ha en brud stående på alla fyra framför sig i sängen och slicka stora drag där man rör sig mellan hålen och framförallt stannar till med tungan i röven.

jizzberg
Medlem
jizzbergs avatar
klart man slickar röven innan man stoppar in dasen där, common sense.

Svara på ämne
Svara Topp Dela