10 368 besökare online
1 087 900 medlemmar • 56 830 877 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Kultur & Media Modeller, paparazzi och kändisbilder
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Euripides
Medlem
Euripidess avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Spurr
I vilken ålder kan man klä sig som en "slampa" enligt dig då, du som vet allt?

Varför skulle jag veta allt menar du? Klä sig och uppträda som slampa ska man aldrig göra, jag trodde det var rätt självklart.

Spurr
Medlem
Spurrs avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Euripides
Varför skulle jag veta allt menar du? Klä sig och uppträda som slampa ska man aldrig göra, jag trodde det var rätt självklart.

Du skrev "redan", vilket indikerar på att det skulle finnas någon åldersgräns som du magiskt har hittat på. Du verkar även ha förmågan att bestämma hur folk ska klä sig och bete sig. Du är allt bra mäktig du. Låt du folk spöka ut sig hur de vill och låt bli att titta på dem/umgås med dem om det påverkar dig negativt.

Euripides
Medlem
Euripidess avatar
Citat:
 Ursprungligen postat av Spurr
Du skrev "redan", vilket indikerar på att det skulle finnas någon åldersgräns som du magiskt har hittat på. Du verkar även ha förmågan att bestämma hur folk ska klä sig och bete sig. Du är allt bra mäktig du. Låt du folk spöka ut sig hur de vill och låt bli att titta på dem/umgås med dem om det påverkar dig negativt.

Ordet redan indikerar att jag tycker hon gör det väldigt tidigt, 17 år är ju rätt ungt. Ifall du inte redan förstod det så talar jag om min åsikt. Om du inte gillar den så är det inte mitt problem. Till sist vet jag inte riktigt hur du har lyckats fantisera ihop att jag på något sätt skulle kunna bestämma över folk hur de ska klä sig. Kan du beskriva hur denna magiska förmåga fungerar?

talad13
Medlem
Citat:
 Ursprungligen postat av Euripides
Är hon 17 nu?
Blott 17 år och klär och exponerar sig som en slampa redan
Klär sig som alla andra tjejer, beter sig som alla andra tjejer.
Detta är ingenting nytt och ingenting främmande, tyvärr.

Man tycker endast såna här människor är intressanta för utbudet av intressanta människor existerar inte i Sverige längre. Tyvärr.
Senast redigerad av talad13 2017-03-22 kl. 13:06.

Svara på ämne
Svara Topp Dela