26 962 besökare online
1 087 715 medlemmar • 56 824 312 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum Livsstil Tatuering och piercing Tatuering
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Toyye32
Medlem
Toyye32s avatar
Ska börja på en annan väldigt liten tatuering och se hur det blir.
Till alla desperata själar. (Hittade en sida som beskriver i punktform.)

1. Se till att du verkligen vill ta bort tatueringen.
(Kom ihåg, när du väl har startat behandlingen, kan du inte riktigt gå tillbaka.)

2. Rengör området där tatueringen är placerad med oparfymerad tvål och torka med en handduk. Om det inte finns något hår runt tatueringen, raka området för att göra processen mindre smärtsam.

3. Gå till köket och hitta lite salt. Det kan vara någon form, men grov havssalt kan göra lite ont.

4. Ta ca 2 msk salt och lägg i en kopp eller något du kan blanda allt i.

5. Sätt bara tillräckligt med vatten i så att saltet är bara löst(koka helst). Se till att du blanda väl.

6. Med hjälp av en gasbinda (steril), gnugga på tatueringen för ungefär en halvtimme och låt den torka.

7. Tvätta av saltet efter ca 2 timmar och låt huden torka. Du bör se en del bläck rinna av i vattnet när du tvättar bort det.

Läste att man förr i tiden när man skulle ta bort tatueringar använde man en gasbinda som var rullad runt en träbit och doppad i saltvatten. Det funkar men man måste vara riktig ren!

meetthefockers
Medlem
Först hemmagaddning och sen en hemmalösning för att ta bort...
Jag vet inte jag om det låter så lyckat nått av det.

m00nfighter
Medlem
Vatten och salt på hud? Kan det verkligen bli något av det? Jag testade i unga dar att ha salt och isbit på huden, det brände som fan!

Bigl-rip
Medlem
Det funkar inte men kommer göra jävulskt ont. Ingen som hört talesättet att strö salt i såren. Jag tattuerar själv och jag tror ts försöker trolla er eller så har han blivit trollad.

cern
Medlem
cerns avatar
Haha detta hör hemma i humor. Riktig skröna som kan få någon stackare till att lida utan resultat.

Haid-D-Salaami
Medlem
Haid-D-Salaamis avatar
tar bort mina med vinkelslip

Svara på ämne
Svara Topp Dela