Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2017-03-20, 23:41
  #109
Medlem
TobiasBeechers avatar
Du är ärlig mot dig själv, det är ett framsteg för att våga ta tag i sitt liv. Hjos rikaste tiondel är sällan så lycklig som den verkar, allt handlar om status och konsumtion, och utan den skulle många behöva se meningslösheten med livet.

Livet är meningslöst, själv lever jag för att inte hata dagarna, som jag gjorde när jag jobbade och då valde jag att plugga istället. Jag motionerar mycket, det ger samma glädje till hjärnan som antidepressiva. Motion är alltså självmedicinering. Så börja motionera som det skrivits om innan.

Skippa inte porr helt, det behövs om man inte får f*tta, men försök skära ner på tittandet. Ungefär som att man kan njuta av 1 öl och verkligen gillar ölen jämfört med att dricka 20 öl och gilla ruset (att komma bort mentalt).

Själv fantiserar jag ofta om döden, att avsluta mitt eget liv på grund av meningslöshet, och funderar på om jag skulle åka till nån trashig partyort typ Magaluf och festa upp sparpengarna och försöka få så mycket pussy som möjligt. Men det är bara en fantasi, vad deprimerande att tänka så. Själv har jag mina kickar med hårda löprundor, arbetsintervjuer med äldre kvinnor, och dejter där jag försöker få sex. Samt att flirta i vardagen.
Citera
2017-03-21, 00:15
  #110
Medlem
Rasande-Roses avatar
Hjo verkar mysigt. Ska nog flytta dit.
__________________
Senast redigerad av Rasande-Rose 2017-03-21 kl. 00:20.
Citera
2017-03-21, 00:48
  #111
Avstängd
Tatturerad.m.Tofss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TobiasBeecher
Du är ärlig mot dig själv, det är ett framsteg för att våga ta tag i sitt liv. Hjos rikaste tiondel är sällan så lycklig som den verkar, allt handlar om status och konsumtion, och utan den skulle många behöva se meningslösheten med livet.

Livet är meningslöst, själv lever jag för att inte hata dagarna, som jag gjorde när jag jobbade och då valde jag att plugga istället. Jag motionerar mycket, det ger samma glädje till hjärnan som antidepressiva. Motion är alltså självmedicinering. Så börja motionera som det skrivits om innan.

Skippa inte porr helt, det behövs om man inte får f*tta, men försök skära ner på tittandet. Ungefär som att man kan njuta av 1 öl och verkligen gillar ölen jämfört med att dricka 20 öl och gilla ruset (att komma bort mentalt).

Själv fantiserar jag ofta om döden, att avsluta mitt eget liv på grund av meningslöshet, och funderar på om jag skulle åka till nån trashig partyort typ Magaluf och festa upp sparpengarna och försöka få så mycket pussy som möjligt. Men det är bara en fantasi, vad deprimerande att tänka så. Själv har jag mina kickar med hårda löprundor, arbetsintervjuer med äldre kvinnor, och dejter där jag försöker få sex. Samt att flirta i vardagen.

Ts har fått gått till sängs jag tycker synd om honom.

Jag hade en väldigt bra kompis som hotade med att hoppa före tåget. Jag och min tjej drog dit 1986.
Några år senare så sade han jag har vässat en kniv och vill dra den över halsen.

Då ringde jag Polisen då låg han och sov enligt dom. 2001 körde han in i bergvägg stendog jag söp i flera veckor.

I dag när jag talar om det inser jag att han ville inte ville leva. Tack gode gud så fick han inga barn.
Dom som verkligen tar livet av sig är felprogramerade precis som transor eller bögar så känner dom samma känsla.

Nåt är fel?
Citera
2017-03-21, 05:44
  #112
Medlem
Geomeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrTrosskydd
Så du tycker inte att jag är korkad om jag måste googla ett ord för jag har svårt att stava till?

Nej, det tycker jag inte. Vissa ord är väldigt lika. Alla klagar på särskrivningar, men vissa ord är lika ord på engelska (eller annat språk man kan lite) och det kan gå fel i huvudet om vilket som faktiskt är rätt.

När jag skriver på engelska dubbelkollar jag ofta på google för att stava rätt. Det finns en rad olika ord jag alltid glömmer hur dom stavas. Gör det även ibland gällande svenskan.
Citera
2017-03-22, 07:14
  #113
Medlem
Pocketpussys avatar
Ibland måste man slå i botten för att veta vilket håll man ska simma åt! Du har säkert fått ett visst terapeutisk verkan av den här tråden, med andra ord, sök hjälp. 28 år är ungt, du har mycket framför dig. Du kan aldrig få tillbaka tiden du känt du kastat bort - men du kan komma till ett bättre ställe och acceptera det och lära från det.

Du är deprimerad - inget du kan vila upp dig från.
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback