Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-16, 15:36
  #1
Medlem
hampan410s avatar
Tjaeaena


Har ett blizzard konto som jag vill komma åt problemet är bara att jag har tagit bort min gmail jag använde för det kontot och kommer inte ihåg mina inloggningsuppgifter och så har jag bytt telefonnummer fast kanske kan komma åt det men är inte säker någon vet vad jag ska göra eller är det bara att säga hejdå
2017-03-16, 15:39
  #2
Medlem
salxars avatar
Testa kontakta Blizzard..
2017-03-16, 15:40
  #3
Medlem
hortaxis avatar
Jag skulle rekommendera att du hör av dig till Blizzard med detta problemet. Då mobilen och mailen brukar vara dom två sätten att återställa sitt konto.
2017-03-16, 15:40
  #4
Medlem
Som ovan sa, alternativt skapa en ny gmail med samma namn?
2017-03-16, 15:42
  #5
Medlem
Hassan13371s avatar
Om någon vet så är det ju deras kundsupport, ring/maila dem och berätta läget. gl
2017-03-16, 15:47
  #6
Medlem
zBr9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Som ovan sa, alternativt skapa en ny gmail med samma namn?

Det går givetvis inte att skapa en ny gmail med samma adress som den gamla.

TS: Skulle börja med att ta reda på om du kan komma åt det här telefonnumret som du inte vet om du kan komma åt eller inte, samt kontakta Blizzard själva. Vad tror du att kundtjänster finns till för?
2017-03-16, 17:19
  #7
Medlem
hampan410s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hortaxi
Jag skulle rekommendera att du hör av dig till Blizzard med detta problemet. Då mobilen och mailen brukar vara dom två sätten att återställa sitt konto.

Citat:
Ursprungligen postat av Oea
Som ovan sa, alternativt skapa en ny gmail med samma namn?

Citat:
Ursprungligen postat av Hassan13371
Om någon vet så är det ju deras kundsupport, ring/maila dem och berätta läget. gl

Citat:
Ursprungligen postat av zBr9
Det går givetvis inte att skapa en ny gmail med samma adress som den gamla.

TS: Skulle börja med att ta reda på om du kan komma åt det här telefonnumret som du inte vet om du kan komma åt eller inte, samt kontakta Blizzard själva. Vad tror du att kundtjänster finns till för?

Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Testa kontakta Blizzard..



Tack så mycket för alla svar nog var jag så dum så jag använde fel gmail (som jag trodde det var) men provade med en annan mail och jag kom in så det löste sig ty ty
2017-03-16, 17:27
  #8
Medlem
zBr9s avatar
Låser denna då TS har fått svar.

/moderator

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback