Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-13, 19:42
  #2317
Medlem
den som står default duger fint, se till att du har rätt tidszon bara.
2017-03-13, 19:45
  #2318
Medlem
Tack för svar! pool.ntp.org menar du?
Vad betyder den lilla gula fyrkanten med en röd prick i bredvid kanalerna i listan? :P

*edit* pool.ntp.org funka bättre, dock visar den PM, men det kanske inte går att ändra. har stockholm som tidszon
__________________
Senast redigerad av willyspluskund 2017-03-13 kl. 19:51.
2017-03-13, 23:08
  #2319
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asdfmovie
Jag har provat flera gånger att lägga in "89.105.208.202 rapidiptv.com" i hosts, men det verkar inte fungera för mig.


Please add/replace Portal URL below on your MAG IPTV Playlist:

http://mag.rapidiptv.com/c
2017-03-14, 11:16
  #2320
Medlem
Är necroiptv en återförsäljare åt rapidiptv?
2017-03-14, 13:40
  #2321
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra75
Är necroiptv en återförsäljare åt rapidiptv?
Jag kan inte svara säkert men jag tror inte det. Necro har inte lika långa kanaler som Rapid och Rapid är enligt mig mer organiserad i namnen på kanalerna.
Det är möjligt man kan va reseller men ändra alla detta kanske? Men rent krast så känns det inte så.

Jag köpte en månad på Necro för att testa och det fungerade direkt för mig på min RaspberryPi men Rapid vill inte fungera förbmig förutom på deras Kodi plugin, vilket jag inte gillar alls.

Jag la upp båda i telefonen också och där fungerar knappt några kanaler för Rapid medans Necro fungerar alla.

Finns det kanske möjlighet att få ner en lista på de flesta leverantörer?

De jag är är bara Rapid, Necro och IPTVKing (reseller?).
2017-03-14, 13:50
  #2322
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k1piee
Jag kan inte svara säkert men jag tror inte det. Necro har inte lika långa kanaler som Rapid och Rapid är enligt mig mer organiserad i namnen på kanalerna.
Det är möjligt man kan va reseller men ändra alla detta kanske? Men rent krast så känns det inte så.

Jag köpte en månad på Necro för att testa och det fungerade direkt för mig på min RaspberryPi men Rapid vill inte fungera förbmig förutom på deras Kodi plugin, vilket jag inte gillar alls.

Jag la upp båda i telefonen också och där fungerar knappt några kanaler för Rapid medans Necro fungerar alla.

Finns det kanske möjlighet att få ner en lista på de flesta leverantörer?

De jag är är bara Rapid, Necro och IPTVKing (reseller?).

Checka in den här länken.

https://www.reddit.com/r/IPTV/commen...oviders_their/
2017-03-14, 14:19
  #2323
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sb40
Checka in den här länken.

https://www.reddit.com/r/IPTV/commen...oviders_their/
Exakt vad jag letade efter. Tusen tack!
2017-03-14, 17:15
  #2324
Medlem
Poddes avatar
Hur ser camdservers kanallistor ut nuförtiden, har de delat upp de nordiska kanalerna?
2017-03-14, 19:01
  #2325
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Hur ser camdservers kanallistor ut nuförtiden, har de delat upp de nordiska kanalerna?

Nepp tyvärr
2017-03-14, 19:04
  #2326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sb40
Checka in den här länken.

https://www.reddit.com/r/IPTV/commen...oviders_their/

Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Hur ser camdservers kanallistor ut nuförtiden, har de delat upp de nordiska kanalerna?

Är grupperat efter land.
2017-03-14, 19:46
  #2327
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickinson
Nepp tyvärr

Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
Är grupperat efter land.


Hmm, hur är det?
2017-03-14, 20:34
  #2328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Hmm, hur är det?

Camd uppdaterade sina m3u för några veckor sedan till att vara sorterade efter land. Har man inte gjort detta så be supporten om en ny länk. Funkar kanon nu när man alltid startar upp i "Sweden" mappen och har fungerande EPG som det är länkat till i denna tråd.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback