Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-14, 20:23
  #133
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=6k9f7geDhAA

RT har ett inlägg om Anders Breivik på youtube. Jag är uppriktigt förvånad över hur många av kommentarerna som är positiva till denne man. Läsning rekommenderas.
Citera
2017-01-17, 12:39
  #134
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedenSelect
Det brandrasliga samhället är ett folkmord i utförande, värre än något enskilt personbrott. De ansvariga härför är av blandat slag. En del är nyttiga idioter, men många andra hyser också en känslomässig bindning till folkmordet och försöker kriminalisera kritiska åsikter et.c. Det blir snart uppenbart att det inte går att protestera lagligt mot folkmordet och då börjar det bli dags att tänka i andra banor. Heder till dem som i alla fall försöker göra någonting, istället för ingenting. Heder till dem som riktar in sin protest på familjerna vilka uppbär ansvar för folkmordet, hellre än att t.ex bara gå in någonstans och meja ned en drös random invandrare.
Försvarar du Breiviks massmord med att han dödade andra massmördare? Du är inte lite sjuk i huvudet du.

Breivik mördade Eva Kathinka Lutken med ett skott i huvudet, detta är bevisat i rättegång och Breivik har inte ens nekat till det. Visa nu vem hon hade mördat. Ge mig namn och bevis.

Citat:
Ursprungligen postat av Hannial
Breivik kan vara helt oskyldig .Han var på utöya men deltog ej i skjutningarna,Det skötte flera svartklädda proffskillar och Breivik är den som ger dessa mördare ett ansikte.Han är under hårt tryck och hans mind kontrolleras väldigt noga.En oskyldig psykisk sjuk man som är offer för en aktion som är helt planerad och genomförd med en hel del pinsamma metoder tex hur skadade tas hand om och får åka vanliga kollektiva bussar ist för ambulanser som var parkerade i närheten av andra orsaker.Se Ole Dammegårds struk on Norway.. På you Tube
I helvete heller! Förloppet är väl utrett och det finns ingenting som är konstigt i detta.
Citera
2017-01-17, 13:13
  #135
Medlem
Brigatas avatar
Det är ju rätt så uppenbart att hela den här processen är ett sätt för Breivik att ytterligare nå ut med sin politiska ideologi och propaganda. Med tanke på att halva syftet med terrordåden var att lansera sitt klipp-och-klistrade manifest så är det inte förvånande. Han behöver maximera sin medieexponering för att fortsätta vara "aktuell".
Han ger ju också folk möjlighet att följa sin politiska utveckling. Då han tidigare har gjort entré i rättssalen och gjort en hälsning med knuten näve gör han numera hälsningar med öppen hand, vilket antyder att han har dragits mer åt det nazistiska hållet, än vad han tidigare har varit. Frågan är hur han tänker att det ska underlätta för honom politiskt att utåt se ut som eller påminna om en quisling.
I övrigt är det ju inte så konstigt om han faktiskt mår dåligt under de förhållanden han hålls instängd. Inte mig emot, dock.
Citera
2017-01-19, 11:23
  #136
Medlem
Norska staten och Breivik är i maskopi helt klart.
__________________
Senast redigerad av Hannial 2017-01-19 kl. 11:26.
Citera
2017-01-19, 11:28
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Försvarar du Breiviks massmord med att han dödade andra massmördare? Du är inte lite sjuk i huvudet du.

Breivik mördade Eva Kathinka Lutken med ett skott i huvudet, detta är bevisat i rättegång och Breivik har inte ens nekat till det. Visa nu vem hon hade mördat. Ge mig namn och bevis.

I helvete heller! Förloppet är väl utrett och det finns ingenting som är konstigt i detta.
Förloppet utrett lika väl som man utredde Palmemordet.
Citera
2017-01-19, 19:31
  #138
Medlem
Erik Östs avatar
¤[quote=skunkjobb|59628623]Försvarar du Breiviks massmord med att han dödade andra massmördare? Du är inte lite sjuk i huvudet du.

Breivik mördade Eva Kathinka Lutken med ett skott i huvudet, detta är bevisat i rättegång och Breivik har inte ens nekat till det. Visa nu vem hon hade mördat. Ge mig namn och bevis.#


Du eller någon annan vet inte vad som var rätt eller fel ännu.

Breiviks blodiga aktion var i preventivt syfte och ville statuera exempel med att ta av daga produkter som indoktrineras av kulturmarxismens återvändsgränd.(dvs. nästa generation politiker som godkänner och utövar massmord i sina beslut)

Personligen hade jag nog inte handlat så brutalt utan försökt utbilda folk i det perversa etablissemangets sjukligheter ist.

Därför förstår jag och försvarar Breivik men inte handlandet!
__________________
Senast redigerad av Erik Öst 2017-01-19 kl. 19:45.
Citera
2017-01-19, 21:10
  #139
Medlem
Detta hade äcklat mig enormt, om det inte redan var så att vi gullar med terrorister och våldtäktsmän, således, ett fall där vänstern kokar kanske leder till riktiga straff och behandling för dessa nyanlända åtalade?
Citera
2017-03-01, 12:44
  #140
Medlem
SatansLackeys avatar
Blir visst fortsatt isolering för den lille dumme.

https://www.svd.se/just-nu-staten-fa...ande/i/senaste

Innebär isolering av en fängslad terrorist att staten bryter mot den dömdes mänskliga rättigheter? Ja, ansåg tingsrätten, som gav Anders Behring Breivik delvis rätt. Nej, säger hovrätten.
Domen kommer att överklagas, enligt Breiviks advokat.
– Vi kommer att arbeta vidare för att bryta isoleringen, säger Breiviks advokat Øysten Storrvik till nyhetsbyrån NTB.
Citera
2017-03-01, 22:34
  #141
Medlem
TheRickiestRicks avatar
Hatar Breivik av hela mitt hjärta. Men detta är inte värdigt ett land som Norge.

Isolering på detta sätt lam gpyy pch väl liknas vid tortyr.
Citera
2017-03-07, 12:27
  #142
Medlem
Damortes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quezen
Detta hade äcklat mig enormt, om det inte redan var så att vi gullar med terrorister och våldtäktsmän, således, ett fall där vänstern kokar kanske leder till riktiga straff och behandling för dessa nyanlända åtalade?

varför ger vi inte breivik förtur på lägenhet? Varför får han inte arbete och bidrag? Jag blir så ledsen över att se en våldsam terrorist bli så här illa behandlad
Citera
2017-03-07, 12:48
  #143
Avstängd
wwrs avatar
Ursäkta att jag inte har läst på. Men lite mörkas väl detta i medierna?
Var kan jag läsa om något har förändrats för den intagne under denna rättsprocess.
Är han isolerad i ungefär samma utsträckning?
Måste han fortfarande "hänga som ett bihang" när de öppnar dörren?
Undersöks han naken lika ofta som tidigare?

Har han fått skadestånd? Om han fått det, gick det då till att ersätta de mördades familjer?
Citera
2017-03-09, 22:52
  #144
Medlem
kato85s avatar
Största problemet är inte att han horar inför media och allmänheten genom sina patetiska anmälningar, utan att det kostar staten mångmiljoner bara att ha honom inlåst.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback