Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-05, 22:14
  #2173
Medlem
jj830131s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
Jag har iptv från IPTVKING 12 månader. Köpte för ca 1h sedan från RAPIDiptv, för att fixa åt bror min.
Jag kan säga att iptvking är 100% resellers till rapid. ser ingen skillnad alls.
Dom håller det väl hemligt för att försöka få mer kunder såklart. så dom tjänar på det.
dumma mig
__________________
Senast redigerad av jj830131 2017-03-05 kl. 22:33. Anledning: läste ej nog långt
2017-03-05, 22:31
  #2174
Medlem
jj830131s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jj830131
Hur köpte du från rapid? Sidan har inte fungerat för mig på en månad.


Nevermind hittade mer info 10 sidor bakåt typ

*gick inte editera först men nu gick det?!*
__________________
Senast redigerad av jj830131 2017-03-05 kl. 22:32. Anledning: nu funka edit
2017-03-05, 23:44
  #2175
Medlem
Kan man se på iptv i plex ?
2017-03-06, 07:43
  #2176
Medlem
Har en ny Lg smarttv med senaste versionen av deras web os och där fungerar textning med iptv appen. Funkar på svenska och brittiska kanaler. Tryck på rödknapp på fjärren, välj språk och starta sen om med grön knapp.
2017-03-06, 10:22
  #2177
Medlem
Jonteffss avatar
Någon som sitter på en app eller hemsida som fungerar som TVMatchen fast även för utländska kanaler? Känns segt att behöva bläddra igenom tex holländska kanaler när jag vill kika på matcher från Eredivisie, för att hitta rätt kanal.
2017-03-06, 10:58
  #2178
Medlem
Tyrranics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonteffs
Någon som sitter på en app eller hemsida som fungerar som TVMatchen fast även för utländska kanaler? Känns segt att behöva bläddra igenom tex holländska kanaler när jag vill kika på matcher från Eredivisie, för att hitta rätt kanal.


Jag hittade en som heter Live Soccer TV (Röd ikon med vit fotboll) till IOS som fungerar riktigt bra. Den visar både svenska sportkanaler plus internationella. Enda negativa är
väl att det endast är för fotboll.
2017-03-06, 11:22
  #2179
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonteffs
Någon som sitter på en app eller hemsida som fungerar som TVMatchen fast även för utländska kanaler? Känns segt att behöva bläddra igenom tex holländska kanaler när jag vill kika på matcher från Eredivisie, för att hitta rätt kanal.

Livesoccertv.com

Finns även som app för Iphone/Android. Grymt nöjd, har hjälpt mig en del med matcherna och sparat tid istället för att bläddra alla kanaler på IPTV.

Nackdelen är att det är endast för fotboll.

Edit: såg att tyrranic skrivit precis likadant innan mig. Ber om ursäkt!
2017-03-06, 11:23
  #2180
Medlem
Tänkte kolla mig för vad rapidtv tar betalt men jag hittar ingen info alls om pris(pga deras dns strul el vad som nu är felet) men det går inte att regga sig heller eftersom captcha´n strular (hoppas dom är bättre på att drifta iptv än driva websidor!?)

vad tar dom för 1,2,3mån? (vad som nu finns)

/m
2017-03-06, 12:29
  #2181
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuLi
Vad finns det för alternativ till den ? Finns någon särskild box folk rekommenderar ?

Jag kör en Androidbox och apparna Kodi och Prog TV!
2017-03-06, 12:41
  #2182
Medlem
4thqtds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
Köpe nvidia shield tv idag, nyaste versionen.. men ip xtreme, perfect player, bara dör när jag startar nån kanal, i progtv så laggar 1080p kanaler som fan. Nån inställning jag lära göra eller vilken app har ni med samma box?

Har oxå nvidian och iptv extreme pro men det krashar inte för mig
2017-03-06, 15:44
  #2183
Medlem
Det som jag tycker är jobbigt - jag vet, lyxproblem - är att om man vill se tex Champions League och låt säga, Viasat Fotboll för stunden inte fungerar, så måste man bläddra igenom andra länder som tex UK för att hitta rätt.

Hade varit mycket smidigare att skapa en egen lista (som ett eget land alltså på IPTV) med alla sportkanaler. Nån som vet om den möjligheten finns?
2017-03-06, 15:55
  #2184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskbracket2
Det som jag tycker är jobbigt - jag vet, lyxproblem - är att om man vill se tex Champions League och låt säga, Viasat Fotboll för stunden inte fungerar, så måste man bläddra igenom andra länder som tex UK för att hitta rätt.

Hade varit mycket smidigare att skapa en egen lista (som ett eget land alltså på IPTV) med alla sportkanaler. Nån som vet om den möjligheten finns?

https://xtream-editor.com/

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback