Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-05, 18:42
  #2161
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
Jag har iptv från IPTVKING 12 månader. Köpte för ca 1h sedan från RAPIDiptv, för att fixa åt bror min.
Jag kan säga att iptvking är 100% resellers till rapid. ser ingen skillnad alls.
Dom håller det väl hemligt för att försöka få mer kunder såklart. så dom tjänar på det.
Har rapid svensk text på svenska kanaler?
2017-03-05, 19:31
  #2162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Har rapid svensk text på svenska kanaler?
Japp, det är ju precis samma tjänst som IPTV King fast billigare.

Det här är priserna hos en återförsäljare:
Citat:
1 month = 12,50 Euro
2 months = 22,50 Euro
3 months = 30 Euro
6 months = 45 Euro
9 months = 65 Euro
12 months = 77,50 Euro

Dvs, nästan hälften så dyr som IPTV king även fast det är samma tjänst.
2017-03-05, 19:33
  #2163
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Har rapid svensk text på svenska kanaler?
Verkar som att rapid saknar undertexter faktsitk Provar den för en dag. Det är väl de som skiljer antar jag? Kan ha fel men på några kanaler har de inte undertext. De jag la märke till iaf.
2017-03-05, 19:33
  #2164
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Japp, det är ju precis samma tjänst som IPTV King fast billigare.

Det här är priserna hos en återförsäljare:


Dvs, nästan hälften så dyr som IPTV king även fast det är samma tjänst.
Ofan hade fått för mig att textningen hade iptvking ordnat... finns text på rapid också så är det ju inget snack om saken vilka som är mest prisvärda... har väl två månader kvar på kingen först bara.
2017-03-05, 19:34
  #2165
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuLi
Verkar som att rapid saknar undertexter faktsitk Provar den för en dag. Det är väl de som skiljer antar jag? Kan ha fel men på några kanaler har de inte undertext. De jag la märke till iaf.
Har för mig att det förhålller sig så...
2017-03-05, 19:38
  #2166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuLi
Verkar som att rapid saknar undertexter faktsitk Provar den för en dag. Det är väl de som skiljer antar jag? Kan ha fel men på några kanaler har de inte undertext. De jag la märke till iaf.
Vilka kanaler då? Jag har jag texter på t.ex C more, Viasat. Resten av de svenska kanalerna har ju inbrända undertexter
2017-03-05, 20:13
  #2167
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Vilka kanaler då? Jag har jag texter på t.ex C more, Viasat. Resten av de svenska kanalerna har ju inbrända undertexter
Viasats filmkanaler hade inte., Iaf Viasat premiere och cmore series hd. Iaf på min smart iptv på LG. Vet inte om det gäller alla, men på min visades dem inte.
2017-03-05, 20:53
  #2168
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
Jag har iptv från IPTVKING 12 månader. Köpte för ca 1h sedan från RAPIDiptv, för att fixa åt bror min.
Jag kan säga att iptvking är 100% resellers till rapid. ser ingen skillnad alls.
Dom håller det väl hemligt för att försöka få mer kunder såklart. så dom tjänar på det.

Har jag sagt hela tiden
2017-03-05, 21:23
  #2169
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MuLi
Viasats filmkanaler hade inte., Iaf Viasat premiere och cmore series hd. Iaf på min smart iptv på LG. Vet inte om det gäller alla, men på min visades dem inte.
Appen "Smart IPTV" inte stödjer undertexter.
2017-03-05, 21:36
  #2170
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
Appen "Smart IPTV" inte stödjer undertexter.
Vad finns det för alternativ till den ? Finns någon särskild box folk rekommenderar ?
2017-03-05, 21:39
  #2171
Medlem
Köpe nvidia shield tv idag, nyaste versionen.. men ip xtreme, perfect player, bara dör när jag startar nån kanal, i progtv så laggar 1080p kanaler som fan. Nån inställning jag lära göra eller vilken app har ni med samma box?
2017-03-05, 21:54
  #2172
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av willyspluskund
Köpe nvidia shield tv idag, nyaste versionen.. men ip xtreme, perfect player, bara dör när jag startar nån kanal, i progtv så laggar 1080p kanaler som fan. Nån inställning jag lära göra eller vilken app har ni med samma box?
PM!

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback