Jag har inte swish. Finns det något annat sätt att stödja Erik?
Citat:
Ursprungligen postat av
Kulturmarxist
Svensk lag
[b]"2 kap. 1 § Upphovsmannen till ett radioprogram eller en teknisk upptagning är inte skyldig att röja sin identitet."
I brist på verkliga nazister så skapar EXPO dem ur tomma intet. EXPO är en vinstdrivande stiftelse. EXPO ger gärna sken av att vara en demokratisk rörelse, i verkligheten är det en oerhört sluten sekt som vägrar ta emot medlemmar tex. Styrelsen tillsätts av "högre makter" osv, osv. Hela EXPOs organisationsform ger scientologi-vibbar när man studerar den närmare. Trots detta så har de ett enormt förtroende hos journalister där de närmast betraktas som en ofelbar myndighet.
EXPOs systerorganiationer i Norge och Danmark, SOS rasisme och REDOX är nedslagna av polisen där pga illegal åsiktsregistrering, skatte och bidragsfiffel mm. Ingen journalist eller politiker i våra grannländer vill ens ta i dem i tång pga bla av att de "kommersialiserat och kapat antirasismen". Här i Sverige har de svängdörrar och hotlines till redaktioner och politiska partier.
Då borde det vara straffbart att "röja" någons anonymitet?
Intressant information med Expos systerorganisationer.
Citat:
Ursprungligen postat av
motarbetar
intressant att så fort någon går på djupet i vad olika judar har för intressen i Sverige så kommer attackerna, Likt det som hänt GS nu. Väldigt viktigt att folk fortsätter granskningen om vad som försiggår i det dolda, de börjar känna sig mer och mer trängda.
Visst är de trängda. Personligen tror jag inte de själva begriper vilka krafter de sätter igång när de gör så här. Detta kommer slå tillbaka på dem själva förr eller senare på ett sätt som de sannolikt inte kalkylerat med.
Citat:
Ursprungligen postat av
xenomorph-ball
Angående hans asiatiska fru:
Jag kan själv tycka det klingar illa om man oroar sig för att svenskar eller vita ska bli en minoritet i Sverige, dock är ju fakta alltid fakta, oavsett om man är för eller emot rasblandning så är ju judiska maktförhållanden fakta och ett medvetet försök att byta ut svenskarna ett faktum.
Det är ju inte direkt så att det är så kallad kärleksinvandring som är största orsaken till folkutbytet.
Många har vaknat sent. Äkta kärlek över gränser har jag inga problem med, men forcerad sådan och definitivt att hjärntvätta befolkningen till sådant är vidrigt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Theodor.Engstrom
Efterkrigstidens historiker och journalister gör här inte sitt jobb när det kommer till att behandla vissa tabubelagda historiska händelser objektivt, inklusive Andra Världskriget och Ryska Revolutionen. En roll Erik därför istället försökt fylla med sin fenomenala medborgarjournalistik, där han här också bl.a. granskat just de här historiska händelserna. Något Bonnier Expressen, Expo och resten av det mediala etablissemanget nu
använder i sitt pågående angrepp på rivalen Granskning Sverige, påhejade av både "demokratiministern" och justitieministern. Eriks
intressanta intervju med Förintelse-skeptikern Lasse Wilhelmsson utmålar man därför som "antisemitisk", men undviker att nämna att Wilhelmsson själv är av judisk börd. I äkta journalistik som Eriks så ignorerar man dock helt politiskt instiftade tabun och konsensus och står upp för yttrandefriheten, varvid man då även kan intervjua personer med andra perspektiv likt Wilhelmsson.
Uttalandet om judars ondskefulla inflytande från GS-intervjun, syftar bl.a. här på Eriks efterforskningar om den "ryska" revolutionen och de efterföljande bolsjevikiska massmorden, där han fann just detta, något som var vida känt när det pågick i början på 1900-talet, men som förstås nu blivit fullständigt tabu att ta upp. Tittar man t.ex. i de brittiska arkiven så finner man dock officiella myndighets
rapporter, samt korrespondens och vittnesmål från västerländska ambassadörer om vad som pågick i Ryssland till brittiska myndighetsmedlemmar och ministrar. T.o.m. den nu så hyllade
Winston Churchill höll med Erik i frågan, i en medvetet
glömd och ouppmärksammad krönika han skrev i tidningen Illustrated Sunday Herald, den 8:e februari, 1920:
(
Foto)
(Text)
Erik har alltså helt rätt här, men det är förstås fortfarande väldigt vågat i dagens tankebrottsklimat, och något han helst uppenbarligen framförde under pseudonym. Beträffande Johan så har han väl tidigare försökt distansera sig lite med att det är just Eriks intresse och efterforskningar, men jag hoppas att Granskning Sverige står emot drevet, där de i alla fall vinner i reklam. Det kan dock försvåra relationerna med den ängsliga "nolltolerans" SD-falangen och deras nya åsiktskorridor, men jag har ändå varit av åsikten att Granskning Sverige skulle kunna göra större nytta om de faktiskt började granska vad även SD-ledningen sysslar med. Beträffande bl.a. SD:s liberalisering och ideologiska urvattning, samt deras kapitulation inför den fientliga demografiska omvandling av Sverige de kritiserat i alla år, men där de nu istället ska genomföra integration och slutföra instiftandet av mångkulturen genom att försöka söka samarbete med Alliansen. Även alternativmedia måste våga vara mer ifrågasättande här och ställa kritiska frågor också till SD företrädare.
Den intervjun har jag helt missat, men den ska jag lyssna på. Sannolikt var det denna som fick drevet* att gå. Ingen riktar 1000-wattaren åt det* hållet utan att straffas.
*här hade det varit bra att få sätta tre parenteser men FB regler förbjuder det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Maxilla-Maximus
Hej tuffing, ge mig din adress så kan jag komma och hälsa på dig. Du kan ta det via pm. Om du vägrar så bevisar det att du är ett långt värre fegt jävla as än Fabian eller Johan. Kom igen ingenting slår givande diskussioner om dittan och dattan face to face.
Komiskt att de som gör sig lustiga över folks anonymitet själva gärna är anonyma.