Flashback bygger pepparkakshus!
2017-03-01, 11:36
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bossekaka
Seriöst , du tror det var svenskar?

Men kanske det är så att "de ensamkommande" jävla Afghanerna inte är inblandade för engångs skull
Om, jag säger OM, detta inte var flyktinggossar så spelar det ingen större roll, vi som för länge sedan tröttnat på våra nya högutbildade raketforskares härjninga drar alla över en kam. Man blir permanent rasande .
Citera
2017-03-01, 11:40
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BraapBraap
Invandrare kl 11-13 endast udda dagar, ej helger!
Nejdå, inga invandrare alls om jag får råda. Jag spyr på tonårskillarna på "mitt" bad som alla har kalsonger under badbyxorna (kanten synlig, går inte att ta miste). Ur-äckligt.
Citera
2017-03-01, 11:42
Medlem
Somsons avatar
Nån som var på plats eller har/vet någon som blev direkt drabbad av kaoset? Vore bra om annan media än expressen kan ta upp detta, men svårt o göra nått på andrahands material. Går bra o va anonym.
Citera
2017-03-01, 11:47
Medlem
Putta dom i vattnet så är problemet löst för 99% av dessa skäggiga gossebarn kan inte simma
Citera
2017-03-01, 11:48
Medlem
Beatriceaurores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nidbild
så här ser det ut på dom flesta badhus i Sverige 2017 ensamkommande kriminella inte svårt att lista ut, t.o.m polis måste tillkalas då dessa inte fattar en tillsägelse är tamefan helt otroligt provocerande
Simhallar har varit ockupanternas lekstugor sedan minst tio år. En ung släkting i Landskrona slutade gå på badhuset med sina barn för länge sedan, då handlade det inte om våldsamheter utan om att tanter iklädda svarta tält parkerade sig och sina skrikande ungar i simhallen (där vanligt folk måste bära baddräkt), hade med sig matsäck och "bodde" där hela dagarna.
Citera
2017-03-01, 11:51
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Men skicka in "de goda människorna" så får de ta hand om eländet. Case closed.
Citera
2017-03-01, 12:21
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beatriceaurore
Simhallar har varit ockupanternas lekstugor sedan minst tio år. En ung släkting i Landskrona slutade gå på badhuset med sina barn för länge sedan, då handlade det inte om våldsamheter utan om att tanter iklädda svarta tält parkerade sig och sina skrikande ungar i simhallen (där vanligt folk måste bära baddräkt), hade med sig matsäck och "bodde" där hela dagarna.

Man kan se flashback som ett uppslagsverk sök på det gamla fina badhuset aqua kul i det mångkulturella gettot Malmoe och husby badet där mörkades det övergrepp på barn
Citera
2017-03-01, 12:30
Medlem
Samma gäng på plats igår eftermiddag, 4 blåljus bilar på plats. Ett gäng mörka ungdomar. Tror det är samma gossar som börjat råna folk på helgkvällar i området. Det bor en ny imam på Fjärilstigen där de brukar hänga/bete sig som svin med ej ljuddämpade crosscyklar. De hänger ofta vid just biblioteket/badhuset med.

Nästa område de har siktat in sig på för att ta över? Blir nog lite roligt när HA har en broderklubb i området. De gav även på sig en medlem förra hösten, så blir nog en fin sommar.

Skönt att man flyttar ut, särskilt nu när det ska byggas modulhus för nyanländna förbi brandstation på ängarna.
Citera
2017-03-01, 12:46
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ztella
Skicka ut dem i djupa delen så löser problemet sig självt, de flesta av dessa kräk är väl inte simkunn.iga
STÄMMER och det är därför det är så jäkla skönt att slippa dom på somrarna! Då simmar vi långt ut och bara njuter av lugnet.

Varför jag tror de inte är simkunniga? De arabiska "gossarna" plaskar omkring på barnsidan på simhallar/badbassänger.
Till stranden vågar de sig inte - ännu.
Citera
2017-03-01, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Men skicka in "de goda människorna" så får de ta hand om eländet. Case closed.

Jag tycker det vore på sin plats att de nya feministerna som tagit Sverige i besittning med sin konstiga syn på moral, åker till badhusen. Jag vill se alla feminister ta alla kvinnor i försvar, genom att markera samma solidaritet på hemmaplan som i FN.

Jag vill se dessa bastanta feminister simma i bassängen, bada bastu eller sitta i bubbelbad och ge dessa brunstiga män läxor de aldrig glömmer. Feminister kan inte mycket om livet; om jag skulle drista mig till att generalisera. Men när jag ändå generaliserar så tror jag på att feminister är duktigare på att simma än dessa slemhögar som väller in på badhusen.

Sen undrar man var alla mammor och pappor finns när de hör hur illa ställt det är på badhusen. Jag skulle bli vansinnig om min dotter drabbades av tafsande äckel.
Citera
2017-03-01, 13:45
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Jag tycker det vore på sin plats att de nya feministerna som tagit Sverige i besittning med sin konstiga syn på moral, åker till badhusen. Jag vill se alla feminister ta alla kvinnor i försvar, genom att markera samma solidaritet på hemmaplan som i FN.

Jag vill se dessa bastanta feminister simma i bassängen, bada bastu eller sitta i bubbelbad och ge dessa brunstiga män läxor de aldrig glömmer. Feminister kan inte mycket om livet; om jag skulle drista mig till att generalisera. Men när jag ändå generaliserar så tror jag på att feminister är duktigare på att simma än dessa slemhögar som väller in på badhusen.

Sen undrar man var alla mammor och pappor finns när de hör hur illa ställt det är på badhusen. Jag skulle bli vansinnig om min dotter drabbades av tafsande äckel.
Rötjuts feministerna och batik häxorna får ju kåtslag av dessa ålders obestämbara grottvarelser, så det skulle fanskapen endast njuta av. 😄
Citera
2017-03-01, 13:49
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
STÄMMER och det är därför det är så jäkla skönt att slippa dom på somrarna! Då simmar vi långt ut och bara njuter av lugnet.

Varför jag tror de inte är simkunniga? De arabiska "gossarna" plaskar omkring på barnsidan på simhallar/badbassänger.
Till stranden vågar de sig inte - ännu.
Kan man inte göra mer än så? Först retar man upp dom och SEDAN simmar man ut på djupt vatten. När de försöker följa efter så drunknar dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in