Citat:
Ursprungligen postat av
backsight
Ev ta ett banklån med lägre ränta, betala av snabbt.
Har inget fast jobb så uteslutet.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mynicname
Om du har aktierna i ISK eller KF så finns det absolut ingen anledning till att behålla aktierna (i ett skitbolag då kursen hittills har rasat extremt mycket). Har du dem däremot i en traditionell aktiedepå så kan det vara sämre att sälja då du bör ha en vinst att kvitta förlusten emot.
Hur som helst, sälj aktierna och lös lånet.
Vanligt depå. Var ny på marknaden och köpte in mig när de var på väg upp sen fick de kuk. Det är tre riskfyllda aktier men i två av dem har expanderat som fan och detta året så kommer de garanterat att åka till månen och kanske också mars.
Den sista aktien är en riktig bajsaktie men blev övertalad av en horunge att gå in.
Citat:
Ursprungligen postat av
rakarna
givetvis inte.
TS kan du skriva hur mycket du får över varje månad så blir det lättare för oss att hjälpa dig.

beror helt enkelt hur mycket jag jobbar. Men oftast så har jag minst 10k över efter räkningarna.
Bor hos päronen så räkningarna består mest av telefon, internet, gymkort och mindre grejer.
Nöjen, kläder, steroider och kärringen tar ganska stor del av kakan också. Speciellt den där jävla kärringen som ska äta fint och kolla på bio varje gång. Dock låter hon mig trycka henne vart jag vill så värt det.
Jag kan lägga undan 5-10K beroende på jobb och utgifter.