Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-27, 21:29
  #2005
Medlem
Vilka spelare till Android stödjer undertexter?
Tycker att Kodi inte alls är bra.
2017-02-27, 21:50
  #2006
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
Vilka spelare till Android stödjer undertexter?
Tycker att Kodi inte alls är bra.

Progtv
2017-02-27, 21:53
  #2007
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeMyDay84
Progtv

Vad jag kan utläsa så är det problem med sync i Prog?
Testat IPTV Extreme?
2017-02-27, 21:54
  #2008
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
Vad jag kan utläsa så är det problem med sync i Prog?
Testat IPTV Extreme?

Stämmer den är lite efter, Har inte testat den faktiskt vet inte hur det är där.
MAG är bäst egentligen då har man text på allt och funkar bra.
Men kör Android själv och tycker det funkar bra, dock kunde texten synka bättre.
2017-02-27, 21:58
  #2009
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeMyDay84
Stämmer den är lite efter, Har inte testat den faktiskt vet inte hur det är där.
MAG är bäst egentligen då har man text på allt och funkar bra.
Men kör Android själv och tycker det funkar bra, dock kunde texten synka bättre.

Ok! Skall testa Prog och IPTV Extreme.
Mag var ju mitt huvudspår, beställde ju 2 boxar men hade problem med internethastigheten på dem. Så allt laggade. 254 är ju så fantastisk långsam så den imponerande inte. Mag 256 har ju någon bugg på undertexter i tex Cmore kommer över halva skärmen 🙈.
Men är nöjd med att jag körde på m3u. Har en smart tv på övervåningen och det funkar riktigt bra med smart iptv appen till TV, samt att jag kan ha en Androidbox på våningen nere.
2017-02-27, 22:06
  #2010
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
Ok! Skall testa Prog och IPTV Extreme.
Mag var ju mitt huvudspår, beställde ju 2 boxar men hade problem med internethastigheten på dem. Så allt laggade. 254 är ju så fantastisk långsam så den imponerande inte. Mag 256 har ju någon bugg på undertexter i tex Cmore kommer över halva skärmen 🙈.
Men är nöjd med att jag körde på m3u. Har en smart tv på övervåningen och det funkar riktigt bra med smart iptv appen till TV, samt att jag kan ha en Androidbox på våningen nere.

Jag kör Mag 254 dock w2. vet inte vilken du körde och dom har funkat riktigt bra hos mig.
Mitt internet tror jag inte är så mycket mer snabbare än ditt, sitter på 8/mbit och det funkar kanon ska även tillägas att jag kör den över wifi vilket är än mer imponerande.
Kör smart iptv på övervåningen och Android nere (nvidia shield), kom på att jag försökte mig på IPTV extreme men fick det aldrig att funka försökte dock inte så mycket heller då det var sent och skulle sova =) får ge det ett nytt försök igen.
2017-02-27, 22:14
  #2011
Medlem
Någon som kör camdserver och kan kolla ifall finska kanalerna hackar? t.ex. MTV Sport 1 HD.
Tänkte om det bara är för mig
2017-02-27, 22:15
  #2012
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeMyDay84
Jag kör Mag 254 dock w2. vet inte vilken du körde och dom har funkat riktigt bra hos mig.
Mitt internet tror jag inte är så mycket mer snabbare än ditt, sitter på 8/mbit och det funkar kanon ska även tillägas att jag kör den över wifi vilket är än mer imponerande.
Kör smart iptv på övervåningen och Android nere (nvidia shield), kom på att jag försökte mig på IPTV extreme men fick det aldrig att funka försökte dock inte så mycket heller då det var sent och skulle sova =) får ge det ett nytt försök igen.

Körde också 254 w2. Har 100/100 och fick ut 2-3mbit på Magen både via kabel och wifi, de reklamerades omgående. Det är dock de enda erfarenheterna som jag har av dem.
2017-02-27, 22:19
  #2013
Medlem
Förstår inte vad det beror på att vissa har sådana problem med camd jag har mag 254 ock det har funkat klockrent hela dagen ock även i kväll . har testat några andra leverantörer men klart bäst hittils är camd. Bara en sak jag saknar ock det är den danska travkanalen dantoto som sänder svensk travsport live och fixar dom det så är det 100% igt
2017-02-27, 22:31
  #2014
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SEoHOER
Körde också 254 w2. Har 100/100 och fick ut 2-3mbit på Magen både via kabel och wifi, de reklamerades omgående. Det är dock de enda erfarenheterna som jag har av dem.
Konstigt har funkat klockrent här trots mitt skit internet
2017-02-27, 22:51
  #2015
Medlem
Cocaine-Cowboys avatar
Går i tankarna på att köpa denna tjänsten.

Vilka vänder man sig till - rekommendation på något bolag som inte laggar och har störningar konstant?
Vilken typ av box är dom flesta nöjda med?
Duger 10mb fiber för att upprätthålla en bra stream ?
2017-02-27, 22:54
  #2016
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MakeMyDay84
Konstigt har funkat klockrent här trots mitt skit internet

Vet du hur man lägger till EPG till Prog?
Undertexterna funkar inte till alla kanaler?
Får dem inte att funka på särskilt många.
Funkade riktigt bra, men inte så snyggt interface
__________________
Senast redigerad av SEoHOER 2017-02-27 kl. 22:59.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback