Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-25, 19:35
  #397
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av zim
Jag testade denna idag för att landa efter medicinsk amfetamin (dex). Tog 3st 4mg från Asken. Inget rus direkt men jag somnade gott. Dock sov jag inte så många timmar.

Nu har jag 100mg Sobril och två starköl i magen och det mjukade till mig. Kanske tar nån Norflurazepam till ikväll och försöker chilla lite. Denna var inte så flummig men avkopplande. Jag ser hellre att jag får ett avkopplat state of mind än superflöddrig. Just nu är det gött 😃


Tror inte att man kan blanda dessa med andra benzo.
De verkar ha en korstolerans med andra mediciner.
Citera
2017-02-25, 19:54
  #398
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Ta en eller två norfluraz till det då kommer du förstå lite bättre hur bra norfluraz är. Fast åter igen det behövs ökas till 8mg.

Någon som testat TT/TS 10mg och som även testat askens och kan säga om dom är bra??

Jag har testat TT:s nya 10 mg och även Askens 4 mg..

Välpressade och jämna... Testade att ta en fjärdedel från åtta st (8x2,5mg)... Alla hade samma styrka/smak..

Superbra tabbar! Per mg blir de mycket billigare än Askens trots att de nu sänkt priserna..
Citera
2017-02-25, 20:06
  #399
Avstängd
Illuminati13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Jag har testat TT:s nya 10 mg och även Askens 4 mg..

Välpressade och jämna... Testade att ta en fjärdedel från åtta st (8x2,5mg)... Alla hade samma styrka/smak..

Superbra tabbar! Per mg blir de mycket billigare än Askens trots att de nu sänkt priserna..

Ok
Blir att köpa en 100-250st. Bra att ha hemmaarena benzo.

Hittade denna där har ni svar på halveringstid mm mm
http://www.rxlist.com/script/main/mo...cp&monopage=10

Läste en annan med med test på apor där de testade 2 metaboliter av flurazepam. Där var Norflurazepam lätt bättre än de andra metaboliterna. 24tim höll sig apan rektifiera lugn på Norflurazepam fast då med 10mg dos. Så asken ni måste öka er dos vilket jag tror ni kommer göra och är på gång.

Sen visade de sig bara gå på vissa GABA A receptorer fast dom de band till band de hårt sen de andra inte alls. Vilket förklarar en hel del för mig iaf.
Citera
2017-02-25, 23:33
  #400
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuminati13
Ok
Blir att köpa en 100-250st. Bra att ha hemmaarena benzo.

Hittade denna där har ni svar på halveringstid mm mm
http://www.rxlist.com/script/main/mo...cp&monopage=10

Läste en annan med med test på apor där de testade 2 metaboliter av flurazepam. Där var Norflurazepam lätt bättre än de andra metaboliterna. 24tim höll sig apan rektifiera lugn på Norflurazepam fast då med 10mg dos. Så asken ni måste öka er dos vilket jag tror ni kommer göra och är på gång.

Sen visade de sig bara gå på vissa GABA A receptorer fast dom de band till band de hårt sen de andra inte alls. Vilket förklarar en hel del för mig iaf.

Intressant...

Förövrigt tyckte jag 20mg av TT:s var en för hög dos för mig.. 10mg per dag räcker gott och väl för mig... Men tog 8x2,5mg för att testa jämnheten ...
Citera
2017-02-26, 15:44
  #401
Medlem
Hej.
Lite bakgrunfshidtoria.
Idag är jag 34. Som person är jag väldigt optimistisk. Försöker se lösningar i de mest kniviga situationer jag utsatt mig för.
Jag ogillar skryt. Försöker hålla mig till sanningen det gånger det går. Förutom när det varit polisiära handgemäng. Då får de jävlarna inte ut ett skit av mig.

Är dömd för rattfylleri och ett osmart smigglingsbrott. Var flöddrad när jag packade väskan i Thailand.

Jag har överlevt långa perioder genom inrikessmuggling (Thailand). Organisationerna jag arbetat för kommer ej bli omnämnda här. Men Thailand är ett land du kan muta dig igenom och med de rätta kontakterna.

Om någon är intresserad kan jag fortsätta i en annan tråd med respekt av trådens ämne "Norflurazepam"

Nu till själva substansen.

Gjorde två beställningar. En från TT och en från Asiens.

Testade först Asiens 4mg. Tog en direkt och inväntade rus/påslag ca 45 min senare. Att ha i åtanke, detta är en "benzo" du helst ska slappa på. Tex lyssna på din favoritmusik (helst i lurar) utan yttre stressfaktorer så som livliga ungar etc. Detta funkar bara på stess, blåvalar eller krysstvåor. Den gåtan får så länge bli olöst. Men benzo att slappa på efter en god lunch, funkar den ypperligt på mig.

Överskrid inte 8mg. Det hjälper inte det "goda" ruset. Jag tappar bara balansen. Inga stickningar. Bara den där otäcka "överflöddrade" känslan i både kropp och ansiktet. Förstår ni vad jag menar?

Nu till TT
Fördel 10mg. Ett tips är att dela den. Inta. Invänta ca 45 min. Utebliven effekt. Ta 5mg till. Jag skriver detta av välmening. Dumt att överdosera. Vi vill väl må bra?
Tog 20mg igår och det var på tok för mkt. Tappade balans och började sluddra. Dumt när jag ska förklara det för tjejen, åkt på influensan? U name it.

Både TT o Askens är gröna.

Nu lämnar jag tid för frågor och tolkningar.
Just nu har jag ca 10mg i mig. Ingen vidare tolerans. Men det vill jag inte få.

Peace mina vänner.
Citera
2017-02-26, 17:06
  #402
Medlem
Rättelse "asiens". Menar askens
Citera
2017-02-26, 21:33
  #403
Medlem
JanBertilssons avatar
Jag gillar substansen och just nu tycker jag batchen med blåa 10mg är mest prisvärd.
Citera
2017-02-26, 21:51
  #404
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JanBertilsson
Jag gillar substansen och just nu tycker jag batchen med blåa 10mg är mest prisvärd.
Jag gillar den också, prisskillnaden är marginell om man använder den i medicinskt syfte. 5 är för mycket och 2,5 blir också för mycket då jag delar en 4 mg i 4 delar.
Citera
2017-02-26, 23:18
  #405
Medlem
Mommejrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av werupmannen
Ytterligare ett försäljnings trix. Hoppas du inte går på det. Se andra inlägg som folk har gjort med stickningar i fingrarna osv....

Fick stickningar i ena tummen, verkar vara nedsatt känsel där nu med, detta över 1 vecka efter sista intaget. Dom kom inte från TT/TS, skulle aldrig i mitt liv handla där.
Detta är Askens, alltså är det substansen i fråga som orsakar dessa bieffekter och inte beroende på vad det är för batch. Dos som intagits som mest är 12MG under ett dygn.
Nog för att TT är skit enligt mig, men man ska inte kritisera dom för "stickningar" när det går att uppleva exakt samma sak på Askens batch.
Vad detta nu kan bero på får någon mer medicinsk kunnig person svara på.
Citera
2017-02-27, 08:18
  #406
Medlem
JanBertilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Fick stickningar i ena tummen, verkar vara nedsatt känsel där nu med, detta över 1 vecka efter sista intaget. Dom kom inte från TT/TS, skulle aldrig i mitt liv handla där.
Detta är Askens, alltså är det substansen i fråga som orsakar dessa bieffekter och inte beroende på vad det är för batch. Dos som intagits som mest är 12MG under ett dygn.
Nog för att TT är skit enligt mig, men man ska inte kritisera dom för "stickningar" när det går att uppleva exakt samma sak på Askens batch.
Vad detta nu kan bero på får någon mer medicinsk kunnig person svara på.

Man kan få stickningar i fingrarna av en rad orsaker, oftast ofarligt, tex nerv som ligger i kläm.

Kan även få det av läkemedel, kanske 12 mg är en för hög dos för dig? Denna substans är ganska potent, tycker jag...
Citera
2017-02-27, 11:37
  #407
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mommejr
Fick stickningar i ena tummen, verkar vara nedsatt känsel där nu med, detta över 1 vecka efter sista intaget. Dom kom inte från TT/TS, skulle aldrig i mitt liv handla där.
Detta är Askens, alltså är det substansen i fråga som orsakar dessa bieffekter och inte beroende på vad det är för batch. Dos som intagits som mest är 12MG under ett dygn.
Nog för att TT är skit enligt mig, men man ska inte kritisera dom för "stickningar" när det går att uppleva exakt samma sak på Askens batch.
Vad detta nu kan bero på får någon mer medicinsk kunnig person svara på.
Okej, låter mystiskt. Ända gången jag fått det är mus arm p.g.a armstödet klämde emot en nerv, tog nog ett halvår innan det gick bort. Men kolla upp det för säkerhetsskull.

Någon mer som fått liknande?
Citera
2017-02-27, 11:53
  #408
Medlem
Söker ruset därav 5x4mg
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback