Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-20, 21:46
  #1741
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wowboy
Mitt fel. Jag hade använt IP-adressen i länken till min m3u byte till clientportal.link:8080 så fungerar det igen.

Jag har stora problem fortfarande med m3u från Rapid. Funkar endast i VLC. Får inte kanallistan att ladda i Tvip-boxen. Har bytt tillbaka till gamla länken också.
Tips?? Fattar inte varför det strular.
2017-02-20, 22:16
  #1742
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoBeard
Jag har stora problem fortfarande med m3u från Rapid. Funkar endast i VLC. Får inte kanallistan att ladda i Tvip-boxen. Har bytt tillbaka till gamla länken också.
Tips?? Fattar inte varför det strular.

Sorry. Kör inte med någon box själv så jag kan tyvärr ge några tips.
2017-02-20, 23:27
  #1743
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Nån som vet hur man fixar på bilden på Progtv i android då bilden är liten på tv´n? kan inte riktigt hitta nått?. Bilden är liten på vissa kanaler.
2017-02-21, 08:19
  #1744
Medlem
Har köpt en TVIP S-Box v.410 från eBay för någon vecka sedan och jag har precis fått den.
Provar tre månader - iptvking, måste säga att jag är förvånad över enkelheten och att det funkar så pass bra som det gör.

Lätt installation och betala via swish gick som en dans också.
__________________
Senast redigerad av TheBankMan 2017-02-21 kl. 08:27.
2017-02-21, 08:53
  #1745
Medlem
Tattarhunters avatar
Här grips enligt Aftonbladets uppgifter huvudmannen i en liga som misstänks ha sålt piratdekoders – för miljonbelopp.
I en gryningsräd slog Nationella operativa avdelningen till mot en villa i Dalarna och den gripne fördes bort iklädd en huva.
– Man har spanat på mannen under en längre tid, säger en källa.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...n-i-piratligan
2017-02-21, 09:42
  #1746
Medlem
Är det iptvking?
2017-02-21, 10:13
  #1747
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av No.32
Varför inte köpa direkt av camdserver om det skiljer 100kr? 😆

12 månader kostar väl 130 (1300kr)? 200kr rabatt
2017-02-21, 10:54
  #1748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarhunter
Här grips enligt Aftonbladets uppgifter huvudmannen i en liga som misstänks ha sålt piratdekoders – för miljonbelopp.
I en gryningsräd slog Nationella operativa avdelningen till mot en villa i Dalarna och den gripne fördes bort iklädd en huva.
– Man har spanat på mannen under en längre tid, säger en källa.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...n-i-piratligan

Tycker inte piratdekoders låter som försäljning av IPTV länkar men man vet ju aldrig. Såhär precis efter räderna i Spanien. I artikeln om spanska tillslaget, nämndes inte Gibraltar där?
Och Rapid har sitt säte i Gibraltar.
2017-02-21, 11:20
  #1749
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ginzling
Tycker inte piratdekoders låter som försäljning av IPTV länkar men man vet ju aldrig. Såhär precis efter räderna i Spanien. I artikeln om spanska tillslaget, nämndes inte Gibraltar där?
Och Rapid har sitt säte i Gibraltar.

Tycker inte heller det låter som IPTV.
2017-02-21, 11:33
  #1750
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tattarhunter
Här grips enligt Aftonbladets uppgifter huvudmannen i en liga som misstänks ha sålt piratdekoders – för miljonbelopp.
I en gryningsräd slog Nationella operativa avdelningen till mot en villa i Dalarna och den gripne fördes bort iklädd en huva.
– Man har spanat på mannen under en längre tid, säger en källa.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...n-i-piratligan

Undrar vad det är för utrustning. Dreambox och Mag säljs ju öppet av företag i Sverige på nätet.
2017-02-21, 11:35
  #1751
Medlem
"Även personer som köpt tjänsterna har tagits in på förhör"

Vad är det för något?
2017-02-21, 14:02
  #1752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesDeaan
"Även personer som köpt tjänsterna har tagits in på förhör"

Vad är det för något?

Resultatet av en lagändring som gjordes för ett par år sen. Det är olagligt att inneha utrustning för att olovligen avkoda tv-sändningar.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback